• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (деревне паливо - дрова твердих порід)

09111400-4 Деревне паливо

Завершена

457 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 287.50 UAH
Номер: 7be0346d95064687bd504656fc5043b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-17-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 20.05.2021 16:08 - 11.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2021 220 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 19.05.2021 № 220 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-04-21-001265-с 21.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17Закону № 922, а також зазначення в тендерній документації вимог та інформації, що суперечить нормам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2021 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Управління освіти Лисичанської ВЦА, Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.04.2021 № 77/1, тендерну пропозицію приватного підприємства "ТЕПЛОРОСШИД" (далі – ПП "ТЕПЛОРОСШИД"), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця "Борисенко Сергій Вікторович" (далі – ФОП "Борисенко С.В."), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Малютін Андрій Васильович (далі – ФОП "Малютін А.В."), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Дятлов Олександр Ігорович (далі – ФОП "Дятлов О.І."), протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Лисичанської ВЦА від 20.05.2021 № 111, повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону Також встановлено, що тендерна документація Замовника, а саме Додаток № 5 до тендерної документації, містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у довільній формі, що є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону № 922. Також в підпункті 3.3 частини 3 розділу VI тендерної документації визначено, що основні вимоги до договору не є остаточними та вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадках зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Проте, за нормою частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно зчастиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону (крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшенняобсягів закупівлі).
Період усунення порушень: 26.05.2021 17:03 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2021 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області на виконання приписів висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області (ID моніторингу: UA-M-2021-05-17-000002) повідомляє про заходи по виявленим порушенням та недопущення таких порушень в подальшому. При підготовці тендерної документації замовника будуть враховані виявлені порушення шляхом внесення відповідних змін, а саме: - у розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частину 5 будуть внесені зміни в редакції: «Переможець повинен надати наступні документи: • довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію датовану не більше 45-ти календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6 частини 1 ст. 17 Закону; • довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п.12 частини 1 ст.17 Закону), датовану не більше 45-ти календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель ; - у Додаток 5 тендерної документації будуть внесені зміни: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 : • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію датовану не більше 45-ти календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно пункту 5 (фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі), пункту 6 (службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі), частини 1 статті 17 Закону; Замовник може перевірити достовірність виданої довідки через її номер та дату народження особи, якій видано довідку на сайті wanted.mvs.gov. • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п.12 частини 1 ст.17 Закону), датовану не більше 45-ти календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель -у розділ VI частину 3 пункт 3.3. внесено зміни в редакції: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.»
Дата публікації звіту: 27.05.2021 10:03