• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція ДНЗ «Казка» в м.Чоп 2 черга» (коригування)

Завершена

3 845 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 450.00 UAH
Номер: 34f59ce977ef46daa26b671723833828
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-02-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 02.07.2021 15:46 - 24.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 02.07.2021 № 425 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.07.2021№ 425 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-04-20-006577-c 20.04.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення пункту 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення статті 17, пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 та Наказу № 710. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття; тендерні пропозиції приватного підприємства «ГРРЕМ-НОТ» (далі – ПП «ГРРЕМ-НОТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БК ГЕФЕСТ» (далі – ТОВ «БК ГЕФЕСТ»), протокол засідання тендерного комітету від 19.05.2021 №1 визначення переможця; протокол засідання тендерного комітету від 26.05.2021 №1 про відхилення учасника ПП «ГРРЕМ-НОТ»; протокол засідання тендерного комітету від 31.05.2021 №2 про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 15.06.2021 №169; додаткові угоди від 22.06.2021 №1, від 02.07.2021 №2; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 09.07.2021 та 21.07.2021. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що інформація щодо умов оплати не відповідає інформації, зазначеній у проекті договору, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено - виконання робіт - післяоплата – 5 робочих днів - 100%, тоді як в пункті 3.16. розділу 3 «Вартість робіт і порядок розрахунків» проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) передбачено, в тому числі, що для придбання матеріалів проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни, але не більше ніж на 60 календарних днів, чим порушено пункт 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 та статті 17 Закону, а саме: - Замовником в додатку 1 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога про надання інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції згідно переліку такої інформації та умов її подання в редакції Закону, що діяла до 18.04.2020, чим порушено вимоги статті 17 діючої редакції Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. - Замовником в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції протягом 90 днів, тоді як, перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції») не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції. Натомість, в тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель автоматично відповідно до частини другої статті 21 Закону, що суперечить частині третій статті 21 Закону, оскільки електронною системою закупівель автоматично визначаються дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону, а не кінцевий строк подання тендерної пропозиції та має відношення тільки до оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Відповідно, Замовник при складанні та затвердженні тендерної документації повинен дотримуватися статті 22 Закону. - відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Також моніторингом встановлено, що в тендерній документації містяться підстави для відхилення, відміни процедури закупівлі, умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю з посиланням на норми Закону, які діяли в редакції до 18.04.2020, що не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 №114-IX, які набрали чинності 19.04.2020 та відповідно до якого проводиться процедура закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ГРРЕМ-НОТ» установлено наступне. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 17.05.2021 №1 прийнято рішення про визначення переможця відкритих торгів учасника ПП «ГРРЕМ-НОТ», оскільки тендерна пропозиція подана без порушень. Проте, за результатами розгляду вимоги ТОВ «БК ГЕФЕСТ» про скасування рішення про визначення переможця ПП «ГРРЕМ-НОТ, Замовником скасовано рішення про визначення ПП «ГРРЕМ-НОТ» переможцем у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Під час аналізу інформації, яка викладена в протоколі від 26.05.2021 №1 про відхилення тендерної пропозиції ПП «ГРРЕМ-НОТ» встановлено наступне: 1. На підтвердження наявності інженерних працівників відповідної кваліфікації Замовником у додатку 1 тендерної документації вимагається від учасників надання довідки, яка підтверджує наявність в учасника інженерних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт будівельного підряду. Учасником ПП «ГРРЕМ-НОТ» на виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиція надана довідка, яка у пункті 3 містить інформацію про наявність інженера-будівельника Тегза О.В. (файл «323 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf»). Окремих вимог щодо наявності таких працівників у штаті учасника або щодо способу підтвердження зазначеної у довідці інформації тендерна документація не містила. Отже, учасник ПП «ГРРЕМ-НОТ» у цій частині виконав умови тендерної документації. Пунктом 2.1 додатку 1 тендерної документації, визначено, що Учасник має надати довідку у формі таблиці з інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо). Вимог щодо зазначення у довiдцi про наявнiсть технiки та матеріально - технiчної бази всього обладнання/техніки, яке буде використовуватися учасником для виконання робіт, окрім основного, тендерна документація не містила, відповідно учасник ПП «ГРРЕМ-НОТ» виконав вимоги тендерної документації цій частині. Пунктом 4 додатку 1 тендерної документації установлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів будівельного підряду учасник надає довідку за встановленою формою, належним чином завірені копії договорів з юридичними установами про виконання учасником робіт (не менше трьох) та довідки про вартість виконаних робіт, складені за формою КБ-3, що свідчать про належне виконання договору. ПП «ГРРЕМ-НОТ» надав довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якій міститься інформація про договірну ціну – 1 419 999,00 гривень та обсяг коштів за виконані на об’єкті роботи – 1 389 744,20 гривень за договором від 23.09.2020 №194, укладеним з відділом освіти Ужгородської райдержадміністрації на виконання робіт «Капітальний ремонт Вовковецької початкової школи в с. Вовкове по вул. Перемоги, 62 Ужгородського району» Інші завершальні будівельні роботи», а також долучено підтвердні документи – копію договору від 23.09.2020 №194 на суму 1 419 999,00 гривень, договірну ціну на суму 1 389 744,20 гривень, довідки форми КБ-3 про виконання робіт на суму 1 389 744,20 гривень та лист-відгук начальника відділу освіти Ужгородської райдержадміністрації про повне та належне виконня договору від 23.09.2020 №194 на суму 1 389 744,20 гривень. Тим самим зазначений учасник виконав вимоги Замовника щодо документального підтвердження виконання аналогічних договорів в частині належного виконання договору від 23.09.2020 №194, укладеного учасником з відділом освіти Ужгородської райдержадміністрації. Враховуючи зазначене, учасником ПП «ГРРЕМ-НОТ» виконані умовам тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, установлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «ГРРЕМ-НОТ» з означених у цьому розділі причин є безпідставним. 2. Замовником у додатку 3 тендерної документації вимагається надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат Договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін, проте документи, подані учасником ПП «ГРРЕМ-НОТ» у складі тендерної пропозиції містять загальну інформацію про суму заробітної плати без підтвердження її розрахунку, що є порушенням умов тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника. Таким чином, за результатами аналізу питання щодо відхилення/не відхилення тендерних пропозицій з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель та наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації установлено, що тендерна пропозиція ПП «ГРРЕМ-НОТ», в цілому, відхилена Замовником за наявності підстав для її відхилення. В ході моніторингу процедури закупівлі Замовником надано посилання на сторінку власного веб-сайту: https://chop-osvita.gov.ua/publichni-zakupivli-11-50-46-22-03-2019/, щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості. За даним посиланням обґрунтування відсутнє, відповідно встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), а саме: Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 23.07.2021 13:08 - 07.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2021 13:08

Запити/Пояснення