• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук, моноблок, системні блоки та сканера

Ноутбук, моноблок, системні блоки та сканера код ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина )

Завершена

351 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 755.00 UAH
Номер: b561c96fe8454c3491438665802edfa2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.06.2021 14:58 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.06.2021 № 265 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021 № 265 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-04-20-005242-a, 20.04.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 932-17-85, musiiaka.lina@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію зі змінами, затверджену тендерним комітетом від 22.04.2021 № 37 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.05.2021; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Індустріальні системи автоматизації»; протокол визначення переможця від 13.05.2021 № 39; повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021; договір від 25.05.2021 № 50 на суму 349 176,00 грн. (з ПДВ), укладений з переможцем ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» (далі – постачальник). В інформації про предмет закупівлі опублікованій на веб - порталі Уповноваженого органу вказаний строк поставки предмету закупівлі - 30.06.2021, в той час як в проекті договору пункт 5.1 «Строки поставки: Товар поставляються Замовнику до 45 календарних днів з дати підписання та реєстрації договору у Замовника». Вищевказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ТОВ «ІСА» в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації замовника «Технічні вимоги» надано лист від 30.04.2021 № 2021 компанії «АСУС Глобал ПТЕ ЛТД Представництво в Україні», яким не підтверджено, що ТОВ «ІСА» є партнером виробника на товар, який є предметом закупівлі (ноутбук ASUS TUF Сaming FX706LI-H7010). Учасником ТОВ «ІСА» в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації замовника «Технічні вимоги» надано лист від 30.04.2021 № 1381 ТОВ «Піріт Сістемс», яким не підтверджено що ТОВ «ІСА» є партнером виробника на товар, який є предметом закупівлі (сканер «С-Pen TS1»). При цьому, замовником у пункті 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» передбачено: «Якщо учасник не є виробником то надається авторизаційний лист від виробника або його уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника на товар який є предметом закупівлі (ноутбук, моноблок, системний блок, сканер), чинного на дату подання тендерних пропозицій». Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ІСА» в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог пункту 6 додатку 3 Тендерної документації замовника «Технічні вимоги» надано «Довідку про наявність сервісного центру» від 30.04.2021 №5/53 без зазначення будь-якого сервісного центру та без надання договорів з сервісного обслуговування товару «ручка - сканер «С-Pen TS1» (G2)». Також, учасником ТОВ «ІСА» в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог пункту 6 додатку 3 Тендерної документації замовника «Технічні вимоги» надано «Таблицю відповідності технічних та якісних характеристик порівняльна таблиця» від 30.04.2021 № 5/19, в пункті 3 «Системний блок (30213000) - 1шт», якою не підтверджено наявність компоненту Gigabit Ethernet Controller, відповідно до вимог тендерної документації замовника. При цьому, замовником у пункті 6 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність власного сервісного центра Учасника в м. Полтава або сервісного центру в м. Полтава, з яким Учасник працює на договірних засадах з кінцевим строком дії договору не раніше кінцевого строку гарантійного обслуговування обладнання з наданням завірених копій договорів співпраці Учасника з сервісним центром в м. Полтави або повноважень від виробника на ноутбук, системний блок, сканер), що покликано необхідністю вчасного обслуговування задля забезпечення цілодобової, безперебійної роботи та якісного надання послуг. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІСА» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 частини першої статті 31 Закону. Натомість, за результатом проведення процедури відкритих торгів замовником з переможцем ТОВ «ІСА» укладено договір про закупівлю від 25.05.2021 № 50 на суму 349176,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 14.07.2021 17:44 - 29.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.07.2021 17:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Неможливість усунення виявлених порушень, так як на підставі листа Товариства з обмеженою відповідальністю "Індустріальні системи автоматизації" № 28/5 від 20 липня 2021 року договір про закупівлю № 50 від 25 травня 2021 р. було розірвано за згодою сторін 20 липня 2021 року.
Дата публікації звіту: 20.07.2021 15:56