-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча Київської області (утеплення фасадів та заміна покриття даху)"
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
13 051 242.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 256.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 256.21 UAH
Номер:
51f952ded98349feafc058d2cf4b3c47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
14.06.2021 16:28 - 08.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
(зі змінами)
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-04-20-001537-a 20.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІДКОМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника № 80 від 20.04.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженною відповідальністю «АЛЛ-СИСТЕМС» (далі – ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС»), тендерну пропозицію товариства з обмеженною відповідальністю «НІДКОМ» (далі – ТОВ «НІДКОМ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника № 91 від 11.05.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника № 93 від 12.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2021, договір № 445 від 25.05.2021, додаткову угоду до договору № 1 від 01.06.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 22.06.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.07.2021 17:34 - 13.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2021 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
0b78893ede244a2ca408736ad3f839a8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонт будівлі загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча Київської області (утеплення фасадів та заміна покриття даху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-20-001537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb8e8e737c754e708ec6ac690e57094e
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2021 15:43
Опис:
Роботи «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка,14 в м. Буча Київської області (утеплення фасадів та заміна покриття даху)» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису. Відповідно до рішення Бучанської міської ради №526-7-VII від 28 січня 2021 рік, за рахунок субвенції з місцевого бюджету становить 5 970 687,00 грн., решта кошти місцевого бюджету - 7 080 555,00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт та залишкову вартість даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Бучанської міської ради (https://www.bucha-rada.gov.ua/competitive-bidding)