• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013

Завершена

3 459 508.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 595.00 UAH
Номер: 920874c2c3f3409aa794844d59e74f6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.06.2021 17:17 - 09.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.06.2021 № 313 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 313 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2021-04-19-004969-a 19.04.2021 Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради (код ЄДРПОУ 42664633) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 99) 615-72-12, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФІТ» встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.05.2021 №23П-21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.05.2021, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІФІТ», рішення тендерного комітету про визначення переможця від 11.05.2021 №86, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 11.05.2021, договір від 26.05.2021 №23П-21, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 25.06.2021 Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, моніторингом установлено, що тендерна документація містить посилання на норми Закону, які не відповідають його чинній редакції, зокрема: - у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено критерії та методику оцінки тендерної пропозиції відповідно до частини першою статті 28 Закону, тоді, як стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІФІТ» встановлено її не відповідність умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-3 (форма№1), який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГРІФІТ» ( файл Договірна ціна.pdf) у пунктах 1, 2 до складу робіт та витрат входить: нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнегасного матеріалу ПРЕФІКС на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій (шифр норми Е13-74-1) та вогнезахисний засіб ПРЕФІКС кількість: r2(0,312*3093*1,1*1,08) (шифр норми С1113-286 варіант 1). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі таку ліцензію у визначений тендерною документацією строк не надав. Відповідно до статті 26 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проте, моніторингом установлено, що документи переможця ТОВ «ГРІФІТ» (відповідно Додатку 4 до тендерної документації) не містять накладеного кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії особистих ключів учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.1 розд.ІІІ тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГРІФІТ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ГРІФІТ», визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 26.05.2021 №23П-21 на суму 3 424 520,02 гривень.
Період усунення порушень: 01.07.2021 16:20 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2021 16:20

Оскарження висновку в суді

Опис: Впровадження №160/11570/21 від 13липня 2021року
Дата публікації: 14.07.2021 10:58
Дата відкриття провадження: 15.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 160/11570/21

Запити/Пояснення