-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013
Завершена
3 459 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 595.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 595.00 UAH
Номер:
920874c2c3f3409aa794844d59e74f6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 17:17 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2021-04-19-004969-a 19.04.2021 Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради (код ЄДРПОУ 42664633) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФІТ» встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.05.2021 №23П-21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.05.2021, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІФІТ», рішення тендерного комітету про визначення переможця від 11.05.2021 №86, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 11.05.2021, договір від 26.05.2021 №23П-21, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 25.06.2021
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, моніторингом установлено, що тендерна документація містить посилання на норми Закону, які не відповідають його чинній редакції, зокрема:
- у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено критерії та методику оцінки тендерної пропозиції відповідно до частини першою статті 28 Закону, тоді, як стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІФІТ» встановлено її не відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-3 (форма№1), який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГРІФІТ» ( файл Договірна ціна.pdf) у пунктах 1, 2 до складу робіт та витрат входить: нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнегасного матеріалу ПРЕФІКС на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій (шифр норми Е13-74-1) та вогнезахисний засіб ПРЕФІКС кількість: r2(0,312*3093*1,1*1,08) (шифр норми С1113-286 варіант 1). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі таку ліцензію у визначений тендерною документацією строк не надав.
Відповідно до статті 26 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проте, моніторингом установлено, що документи переможця ТОВ «ГРІФІТ» (відповідно Додатку 4 до тендерної документації) не містять накладеного кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії особистих ключів учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.1 розд.ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГРІФІТ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ГРІФІТ», визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 26.05.2021 №23П-21 на суму 3 424 520,02 гривень.
Період усунення порушень:
01.07.2021 16:20 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2021 16:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
Впровадження №160/11570/21 від 13липня 2021року
Дата публікації:
14.07.2021 10:58
Дата відкриття провадження:
15.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
160/11570/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
e7d252416b5c4462a4b28bfe280753e7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.06.2021 17:52
Опис:
Замовником на ситуацію яка сталась щодо закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) надається слідуюча відповідь :
«Повідомляє ,що закупівля розпочата відповідно до оприлюднених 19.04.2021року змін до річного плану закупівель на 2021рік затверджених рішенням тендерного комітету від 15 квітня 2021 року Протокол №69 .Відповідно до п.1 ст4 Закону « Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Зміни до річного плану оприлюднено в системі 19.04.2021року. Ідентифікатор плану UA-P-2021-04-19-005478-c.
Рішенням тендерного комітету протокол №71 від 19.04.2021року затверджено тендерну документацію щодо предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Відповідно до п.1 ст 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівлю оголошено 19.04.2021р, останній день подання пропозиції 05.05.2021року.Згідно аукціону та протоколу розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією по ціні є пропозиція учасника ТОВ ГРІФІТ , код в ЄДРПОУ 36053114, юридична адреса: провулок Добровольців, будинок 17, к 4, Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49049. Під час розгляду пропозицї тендерним комітетом встановлено ,що учасник на дату визнання переможцем закупівлі 11.05.2021року мав податковий борг .Оскільки Закон про публічні закупівлі імперативно визначає 10-денний строк для надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 цього Закону, замовник не має права відхиляти пропозицію переможця до спливу зазначеного строку. Протягом 10-денного строку підтвердні документи надано, в замовника не було підстав для відхилення пропозиції переможця. ТОВ Гріфіт протягом 10 днів з дня визнання його переможцем (18.05.2021року) надав довідку (додається) про відсутність підстав для відхилення (відсутність податкового боргу).Тому Тендерним комітетом управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради не було на дату укладання договору підстав не укладення договору з ТОВ ГРІФІТ».
Номер:
4df9216ffb164e248498be9c910b336d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.06.2021 17:59
Опис:
Замовником на ситуацію яка сталась щодо закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) надається слідуюча відповідь :
«Повідомляє ,що закупівля розпочата відповідно до оприлюднених 19.04.2021року змін до річного плану закупівель на 2021рік затверджених рішенням тендерного комітету від 15 квітня 2021 року Протокол №69 .Відповідно до п.1 ст4 Закону « Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Зміни до річного плану оприлюднено в системі 19.04.2021року. Ідентифікатор плану UA-P-2021-04-19-005478-c.
Рішенням тендерного комітету протокол №71 від 19.04.2021року затверджено тендерну документацію щодо предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Відповідно до п.1 ст 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівлю оголошено 19.04.2021р, останній день подання пропозиції 05.05.2021року.Згідно аукціону та протоколу розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією по ціні є пропозиція учасника ТОВ ГРІФІТ , код в ЄДРПОУ 36053114, юридична адреса: провулок Добровольців, будинок 17, к 4, Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49049. Під час розгляду пропозицї тендерним комітетом встановлено ,що учасник на дату визнання переможцем закупівлі 11.05.2021року мав податковий борг .Оскільки Закон про публічні закупівлі імперативно визначає 10-денний строк для надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 цього Закону, замовник не має права відхиляти пропозицію переможця до спливу зазначеного строку. Протягом 10-денного строку підтвердні документи надано, в замовника не було підстав для відхилення пропозиції переможця. ТОВ Гріфіт протягом 10 днів з дня визнання його переможцем (18.05.2021року) надав довідку (додається) про відсутність підстав для відхилення (відсутність податкового боргу).Тому Тендерним комітетом управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради не було на дату укладання договору підстав не укладення договору з ТОВ ГРІФІТ».
Номер:
dd8fc41a04dc4fee834d968108b6e19e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2021 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію оприлюднено в електроній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-19-004969-a), яку проведено Управлінням освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому що у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено критерії та методику оцінки тендерної пропозиції відповідно до частини першою статті 28 Закону, тоді, як стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону?
3. Відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-3 (форма№1), який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГРІФІТ» ( файл Договірна ціна.pdf) у пунктах 1, 2 до складу робіт та витрат входить: нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнегасного матеріалу матерiалу ПРЕФІКС на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій (шифр норми Е13-74-1) та вогнезахисний засіб ПРЕФІКС кількість: r2(0,312*3093*1,1*1,08) (шифр норми С1113-286 варіант 1).
Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі ТОВ «ГРІФІТ» таку ліцензію не надав.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГРІФІТ» відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації?
4. Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Чому документи переможця ТОВ «ГРІФІТ» не містять накладеного кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fa04f535659740d1b7b7761b5463103c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.06.2021 14:17
Опис:
Замовником на ситуацію яка сталась щодо закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) надається слідуюча відповідь :
«1.Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування». Експертиза проведена Дніпровською філією інституту ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»( Файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2021-04-19-004969-a) додається)
Сторінка власного веб-сайту за посиланням rvo-petr.ucoz.ua
2. В пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником помилково визначено критерії та методику оцінки тендерної пропозиції відповідно до частини першою статті 28 Закону, потрібно стаття 29 Закону .Виявлено помилку в період коли внести зміни в тендерну документацію не було можливості Прийнято рішення тендерним комітетом, протокол №84 від 07.05.2021року , про допущення механічної помилки в тендерній документації по закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-04-19-004969-a за предметом закупівлі Капітальний ремонт частини покрівлі Іванівського закладу загальної середньої освіти Петриківської селищної ради (корпус молодших класів) по вул..Центральна,78в в с. Іванівка , Дніпровського району Дніпропетровської області». Коригування; Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45453000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (Протокол додається). 3. Відповідно до Тендерної документації Додатку 3 «Перелік документів, для підтвердження встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства» пункту 7. Учасник повинен надати Довідка у довільній формі, що містить інформацію про субпідрядні організації, які Учасник планує залучити для виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме: повне найменування та місцезнаходження, назва робіт, які буде виконувати субпідрядна організація; код за ЄДРПОУ, орієнтована вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції. Або довідку у довільній формі щодо незалучення таких субпідрядних організацій. Учасником ТОВ «Гріфіт» надано Договірну ціну на загальну суму 3 424 520,02 грн., відповідно до Локального кошторису № 2-1-3 , який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГРІФІТ» ( файл Договірна ціна.pdf) у пунктах 1, 2 до складу робіт та витрат входить: нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнегасного матеріалу матерiалу ПРЕФІКС на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій (шифр норми Е13-74-1) та вогнезахисний засіб ПРЕФІКС кількість: r2(0,312*3093*1,1*1,08) (шифр норми С1113-286 варіант 1) – вартість цих робіт складає 318 425,60 гривень, що становить 9,3 % від загальної вартості Договірної ціни (Договору). Відповідно до вищезазначених вимог Тендерної документації Учасник не повинен надавати довідку та інформацію про субпідрядника, в т.ч. його ліцензію, якщо такі роботи будуть складати менше ніж 20% від загального обсягу вартості робіт.
4. Згідно Частини 3 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Тендерною документацією пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що «відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Дані вимоги застосовуються на етапі подання тендерних пропозицій Учасниками, для надання документів переможцем процедури дана вимога не застосовувалась»
Номер:
4778bd4542584290b1ad71340cd64530
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
06.07.2021 16:58
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати маніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.