-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Респіратор протипиловий, фільтр протиаерозольний (повторно)
Торги відмінено
3 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
Номер:
703d59c232674ae1802aebd4d2b429a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 11:25 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2021 № 301
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.07.2021 № 301
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-04-19-003049-b 19.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт», встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31, пункту 2 частини другої статті 32 Закону № 922.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) державного підприємства «Первомайськвугілля» (далі – ДП «Первомайськвугілля», Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 19.04.2021 № 02/19-04-21-3, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Радос СВ» (далі-ТОВ «Радос СВ») та «НПП Стандарт» (далі-ТОВ «НПП Стандарт») у частині накладання КЕП, скарги до процедури № UA-2021-04-19-003049-b.a1 та UA-2021-04-19-003049-b.b2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 16782-р/пк-пз від 22.07.2021, повідомлення про намір укласти договір.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час перевірки електронного цифрового підпису учасників ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт» на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», а тип підпису «удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки. Вищезазначене призвело до порушення пункту 2 частини другої статті 32 Закону, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, у випадку якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Крім того слід зазначити, що відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів - 133 тисячам євро. Таким чином в залежності від очікуваної вартості, Замовник обов’язково додатково оприлюднює оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, саме у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону. Поряд з цим, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону, замовник зобов’язаний здійснювати таку закупівлю з дотриманням відповідних вимог Закону. Проте Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі респіраторів протипилових РПА-ТД-1 та фільтрів протиаерозольних ФРПА Р2 очікуваною вартістю 3 250 000,00 грн. додатково оприлюднено англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
30.07.2021 14:56 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 14:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо проведення моніторингу закупівлі Респіратор протипиловий, фільтр протиаерозольний за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання,
Дата публікації звіту:
06.08.2021 13:24
Запити/Пояснення
Номер:
1a8d313fedb64160bc217796e947ccf6
Назва:
Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
13.07.2021 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі респіраторів протипилових, фільтрів протиаерозольних ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-19-003049-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чи було укладено за результатами процедури закупівлі договір між ДП «Первомайськвугілля» та товариством з обмеженою відповідальністю «Радос СВ»?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення уповноваженої особи щодо зазначеної закупівлі після оприлюднення 02.06.2021 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електроннусистему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3416420a7be1412689ca75427860f539
Назва:
Відповідь на питання щодо укладання договору за результатами торгів
Дата опублікування:
15.07.2021 11:16
Опис:
Щодо проведення моніторингу закупівлі респіраторів протипилових, фільтрів протиаерозольних ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання UA-2021-04-19-003049-b відповідаємо наступне:
Керуючись п. 6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», - замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк укладання договору може бути продовжений до 60 днів, – нами було складено повідомлення від 15.06.2021 р. про подовження строку укладання договору до 60 днів, для перевірки наданої тендерної пропозиції ТОВ «Радос СВ», прийнявши до уваги вимогу іншого Учасника - ТОВ НПП «Стандарт». Але станом на 15.06.2021 р. на майданчику не було функціоналу для розміщення повідомлення про подовження строку укладання договору до 60 днів.
Номер:
5c1b36e48a33425bb188148bde2c9ce8
Назва:
Письмові пояснення по суті скарги UA-2021-04-19-003049-b
Дата опублікування:
27.07.2021 16:04
Опис:
Письмові пояснення Замовника
по суті скарги UA-2021-04-19-003049-b
Державне підприємство «Первомайськвугілля» опубліковало оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-04-19-003049-b на закупівлю предмету закупівлі – Респіратор протипиловий, фільтр протиаерозольний ДК 021 : 2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. Протоколом № 04/19-04-21-3 від 02.06.2021 р. Учасника ТОВ «Радос СВ» було визначено Переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір. В свою чергу, на підставі ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомленням від 15.06.2021 р. було подовжено строк підписання договору до 60 робочих днів для встановлення факту надання недостовірної інформації ТОВ «Радос СВ» та перевірки відповідності предмету закупівлі до вимог, які встановлені тендерною документацією. Але на майданчику немає функціоналу для розміщення повідомлення та протокольного рішення тендерного комітету про подовження строку укладання договору до 60 днів.
Відповідно до пункту 1 розділу Ш ТД подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів в сканованому вигляді – « інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби ( плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, сертифікати якості ( відповідності) ( згідно з додатком 4 ТД). Згідно розділу ІІ Додатка 4 до ТД, «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - «Респіратор протипиловий, фільтр проти аерозольний»:
Конструкція респіратора протипилового повинна:
Забезпечувати захист органів дихання від полідисперсних аерозолів;
бути виробленою з гумовотканинної стрічки, яка забезпечує надійне утримання на голові та мати можливість регулювання головного гарнітура під потрібний розмір;
щільно прилягати до обличчя і виключати можливість підсосу неочищеного повітря;
мати високий рівень фільтрації (фільтр 500 см2);
жалюзі на кришці фільтра (сприяють відсікання прямого пилового потоку);
швидка заміна фільтра (без заміни пластикового корпусу);
температура використання респіратора -30 °C до +70 °C, стійкий до займання;
бути стійкою до багаторазових санітарних обробок (прання) та служити довгий час.
Респіратор протипиловий повинен відповідати вимогам «Технічного регламенту засобів індивідуального захисту», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2008 р № 761. Сертифіковані в системі УкрСЕПРО, мати документи, які виробник повинен надати споживачу на кожну партію продукції:
- декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту
- сертифікат експертизи типу продукції;
- сертифікат відповідності засобу захисту;
- сертифікат якості;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Фільтр протиаерозольний повинен відповідати класу ефективності Р2 з номінальним коефіцієнтом захисту – 12, бути стійким до запилення та забезпечувати захист органів дихання від полідисперсних аерозолів також повинен:
бути виготовленим з нетканого фільтруючого матеріалу «Елефлен»;
забезпечувати наднизький опір диханню;
площа поверхні, що фільтрує 500 см2, сформована в концентричні складені складки (гофри);
структура фільтра повинна забезпечувати стійке збереження фільтруючих характеристик протягом тривалого періоду часу;
здатний до регенерації при струшуванні або постукуванні по корпусу фільтра без виїмки його з напівмаски;
Бути стійким до високих + 70 ° С і до низьких -30 ° С температур.
Фільтр протиаерозольний повинен бути Сертифікований на відповідність європейської «Директиви Ради 89/686 / ЄЕС щодо засобів індивідуального захисту». Відповідати вимогам «Технічного регламенту засобів індивідуального захисту», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2008 р № 761. Сертифіковані в системі УкрСЕПРО, мати документи, які виробник повинен надати споживачу на кожну партію продукції:
- декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту
- сертифікат експертизи типу продукції;
- сертифікат відповідності засобу захисту;
- сертифікат якості;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Товар повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів, відповідати державним стандартам України, та не перевищувати орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
Скаржником - ТОВ «Радос СВ» було подано документи - сертифікат експертизи типу, який не містить технічні характеристики у відповідності з п. 7.12 («коефіцієнт проникнення крізь фільтр») та 7.13 («стійкість до запилювання») ДСТУ EN 143:2002 «ЗІЗОД. Протиаерозольні фільтри», які є необхідними у такого виду сертифікації цього предмету закупівлі. Також, у наданих інструкціях з експлуатації "Фільтра протиаерозольного Р2" і "Респіратора КАМА", біля знаку відповідності Технічному регламенту (трилисник) у розірваному колі нанесено шифр 022, який відповідає коду ДП «Дніпростандартметрологія», код 016 має належність до ДП «Кривбасстандартметрологія», який видав сертифікат експертизи типу.
На наш лист-запит 08.06.2021р. № 06/01-17, Скаржник не надав необхідні сертифікати на підтвердження технічних характеристик у відповідності з п. 7.12 («коефіцієнт проникнення крізь фільтр») та 7.13 («стійкість до запилювання») ДСТУ EN 143:2002 «ЗІЗОД. Протиаерозольні фільтри; завірену копію паспорта, технічну документацію на фільтри проти аерозольні і т.д.
В свою чергу ми звернулись з листами – запитами до ДП «Кривбасстандартметрологія» (лист № 06/01-20 від 18.06.2021 р.) про підтвердження відповідності технічного завдання до тендерної документації на необхідності технічних характеристик у відповідності з п. 7.12 («коефіцієнт проникнення крізь фільтр») та 7.13 («стійкість до запилювання») ДСТУ EN 143:2002 «ЗІЗОД. Протиаерозольні фільтри». ДП «Кривбасстандартметрологія» підтвердило необхідність проведення сертифікації у відповідності з п. 7.12 («коефіцієнт проникнення крізь фільтр») та 7.13 («стійкість до запилювання») ДСТУ EN 143:2002 «ЗІЗОД. Протиаерозольні фільтри» ( лист від 01.07.2021 № 684/03-01-05).
У листі до ДП «Дніпростандартметрологія» (лист № 06/01-23 від 05.07.2021 р.), ми просили роз’яснити,чи проводилась ДП «Дніпростандартметрологія» сертифікація технічних характеристик виробів «респіратор протипиловий КАМА» та «фільтр протиаерозольний Р2» і видавався паспорт на вироби «респіратор протипиловий КАМА» та «фільтр протиаерозольний Р2», оскільки Скаржником у складі тендерної пропозиції надано паспорти на вищезазначені вироби, що містять тризначний код - 022 під знаком трилисника у розірваному колі.
ДП «Дніпростандартметрологія» у своїй відповіді (лист від 07.07.2021 № 1027/20-9) встановило про те, що Скаржник не звертався до Органу з оцінки відповідності ДП «Дніпростандартметрологія» стосовно проведення робіт з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту засобі індивідуального захисту та не видавало паспорт на вироби «респіратор протипиловий КАМА» та «фільтр протиаерозольний Р2». У складі тендерної пропозиції, Скаржником був наданий паспорт виробу «респіратор протипиловий КАМА» та «фільтр протиаерозольний Р2», з кодом – 022 під знаком трилисника у розірваному колі, який належність саме до ДП «Дніпростандартметрологія», що свідчить про надання недостовірної документації Скаржником.
На підставі встановлених невідповідностей наданої тендерної пропозиції до предмету закупівлі та надання Скаржником недостовірних даних – ТОВ «Радос СВ», вважаємо надану скаргу безпідставною та необгрунтовваною. Скасував свої дії, щодо визнання переможцем ТОВ «Радос СВ» та відмінивши його тендерну пропозицію, керуючись п. 15 ст. 29, та пп.3 п.1 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо своє рішення законним.
Ураховуючи викладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1.Припинити розгляд скарги ТОВ «Радос СВ» UA-2021-04-19-003049-b в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
2. В разі продовження розгляду скарги ТОВ «Радос СВ» UA-2021-04-19-003049-b, відмовити у її задоволенні.
Додатки:
1.Копя листа від 08.06.2021 № 06/01-17 до ТОВ «Радос СВ».
2. Копія листа-відповіді від 09.06.2021 р. № 1-090621 ТОВ «Радос СВ».
3. Копія листа № 06/01-23 від 05.07.2021 р. до ДП «Дніпростандартметрологія».
4. Копія листа відповіді від 07.07.2021 р. № 1027/20-09 ДП «Дніпростандартметрологія».
5. Копія листа № 06/01-20 від 18.06.2021 р. до ДП «Кривбасстандартметрологія».
6. Копія відповіді від 01.07.2021 р. № 684/03-01-05 від ДП «Кривбасстандартметрологія».
7. Копія сертифікату відповідності.
8.Копія паспорту виробу – фільтр проти аерозольний Р2.
9. Копія паспорту виробу респіратор протипиловий КАМА.