• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Респіратор протипиловий, фільтр протиаерозольний (повторно)

Торги відмінено

3 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
Номер: 703d59c232674ae1802aebd4d2b429a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.07.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 13.07.2021 11:25 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.07.2021 № 301 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 12.07.2021 № 301 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-04-19-003049-b 19.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт», встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31, пункту 2 частини другої статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) державного підприємства «Первомайськвугілля» (далі – ДП «Первомайськвугілля», Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 19.04.2021 № 02/19-04-21-3, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Радос СВ» (далі-ТОВ «Радос СВ») та «НПП Стандарт» (далі-ТОВ «НПП Стандарт») у частині накладання КЕП, скарги до процедури № UA-2021-04-19-003049-b.a1 та UA-2021-04-19-003049-b.b2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 16782-р/пк-пз від 22.07.2021, повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час перевірки електронного цифрового підпису учасників ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт» на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», а тип підпису «удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Радос СВ» та ТОВ «НПП Стандарт», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки. Вищезазначене призвело до порушення пункту 2 частини другої статті 32 Закону, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, у випадку якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Крім того слід зазначити, що відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів - 133 тисячам євро. Таким чином в залежності від очікуваної вартості, Замовник обов’язково додатково оприлюднює оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, саме у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону. Поряд з цим, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону, замовник зобов’язаний здійснювати таку закупівлю з дотриманням відповідних вимог Закону. Проте Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі респіраторів протипилових РПА-ТД-1 та фільтрів протиаерозольних ФРПА Р2 очікуваною вартістю 3 250 000,00 грн. додатково оприлюднено англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 30.07.2021 14:56 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 14:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо проведення моніторингу закупівлі Респіратор протипиловий, фільтр протиаерозольний за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання,
Дата публікації звіту: 06.08.2021 13:24

Запити/Пояснення