-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля свіжа продовольча)
Електронна гарантія (електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису відповідної установи, що видала гарантію
Завершена
384 055 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 920 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 920 275.00 UAH
Номер:
ff7919c15dd847649d42de5f29b02c12
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 15:08 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-04-19-004240-a 19.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 7 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фінінтертехнологія», ТОВ «Р-Продакт», ТОВ «Дніпро Рівер Груп» та ТОВ «Гранд Консалт», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.04.2021 (протокол № 1-19/04/2021), зі змінами (нова редакція), затвердженими рішенням тендерного комітету від 28.04.2021 (протокол № 1-28/04/2021), від 18.05.2021 (протокол № 4-18/05/2021); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.04.2021, відповіді Замовника від 26.04.2021; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фінінтертехнологія» (далі – ТОВ «Фінінтертехнологія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Р-Продакт» (далі – ТОВ «Р-Продакт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпро Рівер Груп» (далі – ТОВ «Дніпро Рівер Груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд Консалт» (далі – ТОВ «Гранд Консалт») та фізичної особи-підприємця Гальчанського Федіра В'ячеславовича (далі – ФОП Гальчанський Ф.В.); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 09.06.2021 № 13021-р/пк-пз та від 21.07.2021 № 16708-р/пк-пз; пояснення та документи Замовника, надані 10.08.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 7 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники завантажують на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, зокрема документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Перелік документів, які вимагаються на підтвердження відповідності учасника, зокрема вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», встановлений у Додатку 2.
Так, згідно з підпунктом 18.4 пункту 18 додатку 2 тендерної документації Замовника учасники на виконання вимог статті 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон № 771/97) повинні надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед», та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації Замовника, документи, які не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не подання учасником документу.
Учасник процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. у своїй тендерній пропозиції разом з довідкою від 19.05.2021 № 239 щодо опису заходів по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому та яким він постачає харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед», надав витяг з журналу простежуваності продукції (за останні 3 місяці). В цьому витягу з журналу зазначена інформація за період з 25.02.2021 до 30.03.2021.
При цьому, довідку з обґрунтованими причинами не подання у витягу з журналу простежуваності продукції інформації, що підтверджує виконання заходів, які здійснюються учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому та яким він постачає харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед», за квітень та травень 2021 року учасник процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. не надав.
Враховуючи викладене, учасник процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. у своїй тендерній пропозиції не надав документи за останні 3 місяці, зокрема за квітень, травень 2021 року, що підтверджують виконання заходів, які здійснюються учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому та яким він постачає харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед» або довідку з обґрунтованими причинами не подання зазначеної інформації, чим не дотримався вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 18.4 пункту 18 додатку 2 тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та допустив до аукціону.
Період усунення порушень:
19.08.2021 18:18 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 18:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
Очікується рішення про відкриття провадження у справі з яким можливо ознайомитися з відкритих джерел. Справа №640/24497/21
Дата публікації:
03.09.2021 16:28
Дата відкриття провадження:
09.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 640/24497/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-19-004240-a (лист додається)
Дата публікації звіту:
26.08.2021 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
3758e3eb86e54168bb823a7018de43bc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2021 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля свіжа продовольча)», очікуваною вартістю 384 055 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-19-004240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір витрат предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bf1b09304deb47d984c337b4ab09d6e4
Назва:
Інформація, документи та пояснення на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
10.08.2021 10:30
Опис:
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1. Придбання картоплі для організації харчування засуджених та ув’язнених передбачено нормами харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 16 червня 1992 р. № 336, від 27 грудня 2001 р. № 1752, від 27 грудня 2018 р. № 1150).
Через відсутність діючого ДСТУ вимоги до картоплі встановлені через опис технічних та якісних характеристик. При визначенні цих характеристик враховано вимоги до транспортування, подальшого зберігання та кулінарної обробки цієї продукції в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах ДКВС України.
Вимоги до зовнішнього вигляду: бульби цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, без ознак в’ялості, не підмерзлі без механічних пошкоджень і пошкоджень шкідниками, без ознак гнилі та позеленіння. М’якоть картоплі повинна бути білого, жовтуватого або рожевого кольору, притаманного даному сорту. Запах та смак мають бути притаманні даному сорту картоплі без сторонніх запаху та смаку. Вимоги до розміру: за найбільшим поперечним діаметром не менше 50 мм.
Товар має пакуватися у мішки сітчасті, які відповідають діючим стандартам та забезпечують схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.
Потреба у предметі закупівлі була визначена відповідно до норм харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 16 червня 1992 р. № 336, від 27 грудня 2001 р. № 1752, від 27 грудня 2018 р. № 1150), середньої чисельності засуджених та ув’язнених в установах ДКВС України у 2020 році (51398 осіб).
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін.
Для порівняння було проаналізовано завершені процедури закупівель в електронній системі «Прозоро» з датою оголошення не раніше 01.07.2020 по 10.03.2021 з очікуваною вартістю більше 2 млн грн. Моніторинг здійснювався на майданчику https://zakupki.prom.ua/. (Додаток інформація щодо закупівель картоплі у системі Prozorro)
Крім того, на 2022-2023 рік враховані індекси споживчих цін, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки». (Додаток розрахунок очікуваної вартості картоплі та овочів на 2021-2023).
Очікувана вартість закупівлі становить 384 055 000,00 грн.
Розмір бюджетного призначення 384 055 000,00 грн. в межах бюджетного запиту на 2021-2023 роки.
2. Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля свіжа продовольча) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.