• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля свіжа продовольча)

Електронна гарантія (електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису відповідної установи, що видала гарантію

Завершена

384 055 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 920 275.00 UAH
Номер: ff7919c15dd847649d42de5f29b02c12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-30-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.07.2021 15:08 - 21.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.07.2021 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-04-19-004240-a 19.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 7 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фінінтертехнологія», ТОВ «Р-Продакт», ТОВ «Дніпро Рівер Груп» та ТОВ «Гранд Консалт», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.04.2021 (протокол № 1-19/04/2021), зі змінами (нова редакція), затвердженими рішенням тендерного комітету від 28.04.2021 (протокол № 1-28/04/2021), від 18.05.2021 (протокол № 4-18/05/2021); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.04.2021, відповіді Замовника від 26.04.2021; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фінінтертехнологія» (далі – ТОВ «Фінінтертехнологія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Р-Продакт» (далі – ТОВ «Р-Продакт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпро Рівер Груп» (далі – ТОВ «Дніпро Рівер Груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд Консалт» (далі – ТОВ «Гранд Консалт») та фізичної особи-підприємця Гальчанського Федіра В'ячеславовича (далі – ФОП Гальчанський Ф.В.); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 09.06.2021 № 13021-р/пк-пз та від 21.07.2021 № 16708-р/пк-пз; пояснення та документи Замовника, надані 10.08.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 7 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники завантажують на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, зокрема документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Перелік документів, які вимагаються на підтвердження відповідності учасника, зокрема вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», встановлений у Додатку 2. Так, згідно з підпунктом 18.4 пункту 18 додатку 2 тендерної документації Замовника учасники на виконання вимог статті 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон № 771/97) повинні надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед», та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів. Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації Замовника, документи, які не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не подання учасником документу. Учасник процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. у своїй тендерній пропозиції разом з довідкою від 19.05.2021 № 239 щодо опису заходів по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому та яким він постачає харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед», надав витяг з журналу простежуваності продукції (за останні 3 місяці). В цьому витягу з журналу зазначена інформація за період з 25.02.2021 до 30.03.2021. При цьому, довідку з обґрунтованими причинами не подання у витягу з журналу простежуваності продукції інформації, що підтверджує виконання заходів, які здійснюються учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому та яким він постачає харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед», за квітень та травень 2021 року учасник процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. не надав. Враховуючи викладене, учасник процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. у своїй тендерній пропозиції не надав документи за останні 3 місяці, зокрема за квітень, травень 2021 року, що підтверджують виконання заходів, які здійснюються учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому та яким він постачає харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок вперед» або довідку з обґрунтованими причинами не подання зазначеної інформації, чим не дотримався вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 18.4 пункту 18 додатку 2 тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Гальчанський Ф.В. як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та допустив до аукціону.
Період усунення порушень: 19.08.2021 18:18 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2021 18:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Очікується рішення про відкриття провадження у справі з яким можливо ознайомитися з відкритих джерел. Справа №640/24497/21
Дата публікації: 03.09.2021 16:28
Дата відкриття провадження: 09.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження: Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 640/24497/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-19-004240-a (лист додається)
Дата публікації звіту: 26.08.2021 16:01

Запити/Пояснення