• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Ремонтно-реставраційні роботи огорожі з брамою та офіцинами для сторожі палацу на вул. М. Коперника, 15 пам’ятки архітектури національного значення, охоронний № 1310» у м.Львові (роботи з будівельного підряду)

Завершена

3 175 555.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 877.78 UAH
Номер: aa4ed55132f440a7be5378ba7a0f6b99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.06.2021 15:25 - 24.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.06.2021 № 354 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 354. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-19-003658-a, 19.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.Дані автоматичних індикаторів ризику RISK-2-16. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом недопущення в подальшому порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління охорони історичного середовища Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-19-004147-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та внесені до неї зміни, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф» та ТОВ «Дельтабуд» (щодо правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію Підприємства об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», повідомлення про намір укласти договір, вимоги Замовника про усунення невідповідностей до 08.05.2021 та 25.05.2021, документи, завантажені учасниками на виконання зазначених вимог, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.05.2021 №39, від 24.05.2021 №45 та №46, від 26.05.2021 №49, повідомлення про намір укласти договір, опубліковані після аукціону Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», як переможцем торгів, документи на виконання вимог статті 17 Закону. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 1.3 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 (переможець за результатами тендеру, в якому не передбачено забезпечення тендерної пропозиції, у строки, встановлені законодавством, не укладає договору про закупівлю, внаслідок чого замовник обирає дорожчу тендерну пропозицію) – не підтверджено.
Період усунення порушень: 10.06.2021 11:36 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2021 11:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Підтвердження факту усунення порушення. На висновок про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2021-04-19-003658-a складений 10.06.2021 Західним офісом Держаудитслужби в якому Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом недопущення в подальшому порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону повідомляємо, що управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради проаналізовано вищевказане порушення та видано наказ №50 від 14.06.2021 року « Про застосування в подальшому при складанні тендерної документації прикладів до переліку формальних помилок».( сканкопія наказу долучається в окремому файлі).
Дата публікації звіту: 14.06.2021 09:55

Запити/Пояснення