-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Ремонтно-реставраційні роботи огорожі з брамою та офіцинами для сторожі палацу на вул. М. Коперника, 15 пам’ятки архітектури національного значення, охоронний № 1310» у м.Львові (роботи з будівельного підряду)
Завершена
3 175 555.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 877.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 877.78 UAH
Номер:
aa4ed55132f440a7be5378ba7a0f6b99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2021 00:00
Період моніторингу:
01.06.2021 15:25 - 24.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2021 № 354
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 354.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-19-003658-a, 19.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.Дані автоматичних індикаторів ризику RISK-2-16.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом недопущення в подальшому порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління охорони історичного середовища Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-19-004147-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та внесені до неї зміни, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф» та ТОВ «Дельтабуд» (щодо правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію Підприємства об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», повідомлення про намір укласти договір, вимоги Замовника про усунення невідповідностей до 08.05.2021 та 25.05.2021, документи, завантажені учасниками на виконання зазначених вимог, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.05.2021 №39, від 24.05.2021 №45 та №46, від 26.05.2021 №49, повідомлення про намір укласти договір, опубліковані після аукціону Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», як переможцем торгів, документи на виконання вимог статті 17 Закону.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 1.3 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 (переможець за результатами тендеру, в якому не передбачено забезпечення тендерної пропозиції, у строки, встановлені законодавством, не укладає договору про закупівлю, внаслідок чого замовник обирає дорожчу тендерну пропозицію) – не підтверджено.
Період усунення порушень:
10.06.2021 11:36 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2021 11:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підтвердження факту усунення порушення.
На висновок про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2021-04-19-003658-a складений 10.06.2021 Західним офісом Держаудитслужби в якому Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом недопущення в подальшому порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону повідомляємо, що управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради проаналізовано вищевказане порушення та видано наказ №50 від 14.06.2021 року « Про застосування в подальшому при складанні тендерної документації прикладів до переліку формальних помилок».( сканкопія наказу долучається в окремому файлі).
Дата публікації звіту:
14.06.2021 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
b7e1e958d8c941fda1d4c1a7a49b9edc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2021 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-19-003658-a, яка проводилася Управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно пункту 12 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору інформації, учасник повинен надати: скановані з оригіналів копії аналогічного договору, який повністю виконаний. Аналогічним договором є договір предметом якого є виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» надано довідку від 05.05.2021 № 1, в якій зазначено інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Зокрема, у вищезазначеній довідці вказано про виконання Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС»: договору від 08.07.2016 № 08/07, укладеного з Музеєм народної архітектури та побуту у Львові вартістю 1 018 784,11 грн, предметом закупівлі якого було «Реставрація пам’ятки архітектури ХІХ ст. хати с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл./Хата з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл.» та договору від 21.05.2014 № 21/05, укладеного з Благодійним фондом «Шевченківський Гай» вартістю 318 100,00 грн, предметом закупівлі якого було «Першочергові протиаварійні і реставраційні роботи на дерев’яній церкві Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області, розташованої на території Музею народної/Церква Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області».
Водночас, згідно Закону України «Про охорону культурної спадщини» об'єкт культурної спадщини - визначне місце, споруда (витвір), комплекс (ансамбль), їхні частини, пов'язані з ними рухомі предмети, а також території чи водні об'єкти (об'єкти підводної культурної та археологічної спадщини), інші природні, природно-антропогенні або створені людиною об'єкти незалежно від стану збереженості, що донесли до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність;
При цьому, пам’ятка культурної спадщини (далі - пам’ятка) - об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, або об’єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об’єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Згідно пункту 1 Порядку визначення пам’яток для занесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1760 (чинної на момент укладання та виконання договорів, зазначених у довідці від 05.05.2021 № 1, наданої Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС») об’єкти культурної спадщини заносяться до Державного реєстру нерухомих пам’яток України за рішенням Кабінету Міністрів України (щодо об’єктів національного значення) та Мінкультури (щодо об’єктів місцевого значення).
Згідно Державного реєстру нерухомих пам’яток України, розміщеного за посиланням http://mincult.kmu.gov.ua/control/uk/publish/officialcategory?cat_id=244910406 Хата з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церква Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області не внесені ані до Реєстру пам’яток місцевого значення, ані до пам’яток національного значення, тобто не належать до пам’яток культурної спадщини.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Чи встановлювалось Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» підтведження належності Хата з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церква Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області до об’єктів культурної спадщини (прошу долучити відповідні рішення Кабінету Міністрів України (щодо об’єктів національного значення) та Мінкультури (щодо об’єктів місцевого значення))?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», яка не відповідала вимогам пункту 12 Додатку 1 тендерної документації, тобто надані договори на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не підтверджують досвіду виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5e2748b88ebd4087aa175749787e2bc4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.06.2021 09:36
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ : «1. Чи встановлювалось Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» підтведження належності Хата з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церква Святої трійці с. Клокучки Чернівецької області до об’єктів культурної спадщини (прошу долучити відповідні рішення Кабінету Міністрів України (щодо об’єктів національного значення) та Мінкультури (щодо об’єктів місцевого значення))? 2. Чому не відхилено тендерну пропозицію Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», яка не відповідала вимогам пункту 12 Додатку 1 тендерної документації, тобто надані договори на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не підтверджують досвіду виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.»
Замовником встановлено підтвердження належності до пам’яток культурної спадщини, а саме:
Відповідно до абзацу 6 статті 1 Закону України «Про охорону культурної спадщини», пам’ятка культурної спадщини – об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, або об’єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об’єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Церква св. Трійці з с. Клокучки розташована за адресою: м. Львів, вул. Чернеча Гора, 1, включена до Переліку пам’яток архітектури місцевого значення Львівської області, як Троїцька церква з с.Клокучки (дер.), згідно з Рішенням виконкому Львівської обласної Ради депутатів трудящих «Про взяття під охорону держави старовинних споруд Львівської області, що мають визначну наукову, історичну і художню цінність» № 485 від 30.06.1969 (п.145/2 списку, що є додатком до рішення), і на даний час має статус пам’ятки, згідно з Законом.
Хата з Зарічово Перечинського р-ну Закарпатської обл., розташована за адресою м. Львів, Чернеча Гора, 1, включена до Переліку пам’яток архітектури місцевого значення Львівської області, згідно з Рішенням виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів «Про взяття під охорону держави споруд Львівської області, що мають наукову, історичну, художню і містобудівельну цінність» №280 від 21.05.1991 (п.137 переліку, що є додатком до рішення), внесена до Державного Реєстру нерухомих пам'яток України, згідно з Наказом Міністерства культури та інформаційної політики України "Про занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України" від 18.01.2021 року № 14, охоронний № 5635/20-Лв (п.1694 додатку до Наказу МКІП).
Враховуючи наведене Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» на підтвердження п.12 Додатку 1 тендерної документації долучено аналогічні договори, предметом яких є виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини.
До пояснення додаються копії підтверджуючих документів:
Рішення виконкому Львівської обласної Ради депутатів трудящих «Про взяття під охорону держави старовинних споруд Львівської області, що мають визначну наукову, історичну і художню цінність» № 485 від 30.06.1969;
Рішення виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів «Про взяття під охорону держави споруд Львівської області, що мають наукову, історичну, художню і містобудівельну цінність» №280 від 21.05.1991;
Наказ Міністерства культури та інформаційної політики України "Про занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України" від 18.01.2021 року № 14.
Номер:
1bfaa7d7db4e4fe48bcd5f7c4bd70254
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.06.2021 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-19-003658-a, яка проводилася Управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з статтею 14 Закону України «Про охорону культурної спадщини» від 08.06.2000 № 1805-ІІІ (далі – Закон № 1805) занесення об'єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України (далі – Реєстр) та внесення змін до нього (вилучення з Реєстру, зміна категорії пам'ятки) провадяться відповідно до категорії пам'ятки:
пам'ятки національного значення - постановою Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини протягом одного року з дня одержання подання;
пам'ятки місцевого значення - рішенням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини за поданням відповідних органів охорони культурної спадщини або за поданням Українського товариства охорони пам'яток історії та культури, інших громадських організацій, до статутних завдань яких належать питання охорони культурної спадщини, протягом одного місяця з дня одержання подання.
Також, згідно з статтею 16 Закону № 1805 інформування про об'єкти культурної спадщини, занесені до Реєстру, провадиться шляхом публікації Реєстру та внесених до нього змін.
Слід зазначити, що з прийняттям Закону № 1805 втратив чинність Закон УРСР «Про охорону і використання пам'яток історії та культури» від 13.07.1978 № 3600-IX.
Відповідно до ст. 54 Конституції України культурна спадщина охороняється законом. Положення Конституції України конкретизовано в Законі № 1805.
Таким чином, поняття культурної спадщини визначено лише в Законі № 1805.
Також, згідно пункту 1 Порядку визначення пам’яток для занесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1760 (чинної на момент укладання та виконання договорів, зазначених у довідці від 05.05.2021 № 1, наданої Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС») об’єкти культурної спадщини заносяться до Державного реєстру нерухомих пам’яток України за рішенням Кабінету Міністрів України (щодо об’єктів національного значення) та Міністерства культури і мистецтв України (щодо об’єктів місцевого значення).
Згідно з пунктом 4 Порядку обліку об'єктів культурної спадщини, затвердженого Наказом Міністерства культури України від 11.03.2013 № 158 (далі – Порядок № 158) ініціаторами розгляду питань занесення об’єкта культурної спадщини до Реєстру, внесення змін до відомостей Реєстру, передбачених абзацами другим - п’ятим пункту 1 розділу V цього Порядку, та внесення змін до Реєстру є: уповноважений орган - за категорією пам’ятки національного значення (орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласна, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації).
При цьому, пунктом 5 Порядку № 158 визначено, що суб’єктами прийняття рішення про занесення об’єкта культурної спадщини до Реєстру, внесення змін до відомостей Реєстру, передбачених абзацами другим - п’ятим пункту 1 розділу V цього Порядку, внесення змін до Реєстру відповідно до категорії пам’яток є: Кабінет Міністрів України - щодо пам’яток національного значення; Мінкультури - щодо пам’яток місцевого значення.
Згідно з даними Державного реєстру нерухомих пам’яток України, розміщеного за посиланням http://mincult.kmu.gov.ua/control/uk/publish/officialcategory?cat_id=244910406 в період виконання договорів по реставрації, зазначених у довідці від 05.05.2021 № 1, наданої Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» по їх реставрації (2014-2017 роки), Хата з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церква Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області не внесені ані до Реєстру пам’яток місцевого значення, ані до пам’яток національного значення.
Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби від 03.06.2021 надано відповідь, що Хата з с. Зарічово Перечинського р-ну Закарпатської обл. внесена до Державного Реєстру нерухомих пам'яток України, згідно з Наказом Міністерства культури та інформаційної політики України «Про занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України» від 18.01.2021 року № 14.
При цьому, Церква Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області у вищезазначеному наказі відсутня.
Таким чином, Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» не підтверджено, що в період виконання договорів, зазначених у довідці від 05.05.2021 № 1, наданої як підтвердження виконання аналогічного договору, Хата з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церква Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області не були внесені в Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Згідно з частиною 15 статті 29 Закон № 922 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, зазначеної у довідці від 05.05.2021 № 1, наданої Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
2. Яким документом підтверджується факт визначення Хати з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церкви Святої трійці с. Клокуча Чернівецької області об’єктом культурної спадщини в період виконання договорів по їх реставрації Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» (2014-2017 роки) в розумінні Закону № 1805 та Порядку № 158?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4dbd23a6f791451a86b4cf435ce81430
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.06.2021 09:04
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ : « 1.Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, зазначеної у довідці від 05.05.2021 № 1, наданої Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції? 2. Яким документом підтверджується факт визначення Хати з с. Зарічево Перечинського р-ну, Закарпатської обл. та Церкви Святої трійці с. Клокучка Чернівецької області об’єктом культурної спадщини в період виконання договорів по їх реставрації Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» (2014-2017 роки) в розумінні Закону № 1805 та Порядку № 158? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.»
1. Оскільки управління охорони історичного середовища Львівської міської ради є органом охорони культурної спадщини і є розпорядником інформації щодо належності об’єктів до пам’яток культурної спадщини, відповідно відсутня необхідність звертатися з цього питання до інших органів державної влади, підприємтств, установ, органіацій.
2. Відповідно до абзацу 6 статті 1 Закону України «Про охорону культурної спадщини», пам’ятка культурної спадщини – об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, або об’єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об’єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Згідно п. 3 розділу X Прикінцевих положень Закону України “Про охорону культурної спадщини” всі об’єкти, включені до списків (переліків) пам’яток історії та культури відповідно до Закону Української РСР про охорону і використання пам’яток історії та культури, визнаються пам’ятками (до моменту включення їх у Державний реєстр нерухомих пам’яток України), відповідно до цього Закону.
Рішення виконкому Львівської обласної Ради депутатів трудящих «Про взяття під охорону держави старовинних споруд Львівської області, що мають визначну наукову, історичну і художню цінність» № 485 від 30.06.1969 та Рішення виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів «Про взяття під охорону держави споруд Львівської області, що мають наукову, історичну, художню і містобудівельну цінність» №280 від 21.05.1991 є чинними і обидва об’єкти - Церква св. Трійці з с. Клокучки розташована за адресою: м. Львів, вул. Чернеча Гора, 1 та Хата з Зарічово Перечинського р-ну Закарпатської обл., розташована за адресою м. Львів, Чернеча Гора, 1 є пам’ятками з 1969 року та з 1991 року і до сьогодні.
На даний час зазначені рішення виконавчих комітетів обласних рад є чинними і усі пам'ятки внесені до переліків, згідно з цими рішеннями є пам'ятками, в розумінні цього Закону.
В довідці вих №1 від 05.05.2021 року наданої Підприємством об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», є наведений предмет договору з реставрації пам’ятки.
До пояснення додаються копії підтверджуючих документів:
Рішення виконкому Львівської обласної Ради депутатів трудящих «Про взяття під охорону держави старовинних споруд Львівської області, що мають визначну наукову, історичну і художню цінність» № 485 від 30.06.1969;
Рішення виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів «Про взяття під охорону держави споруд Львівської області, що мають наукову, історичну, художню і містобудівельну цінність» №280 від 21.05.1991.