-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори
Завершена
402 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 012.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 012.50 UAH
Номер:
93f2f76dedae45f5ba4e8b2b30c7dd23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 11:12 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 № 344
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.05.2021 №344
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-19-002650-c від 19.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства при Підгайцівській сільській раді (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.04.202 №33, зміни до тендерної документації, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 20.04.2021 №35 та від 05.05.2021 №42, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма. Україна», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС», товариства з обмеженою відповідальністю «РЕВЕРСІ», протокольні рішення уповноваженої особи від 20.04.2021 №35 В.Т., від 05.05.2021 №42 В.Т., №43 В.Т., від 18.05.2021 №45 В.Т., №46 В.Т., від 20.05.2021 №47 В.Т., від 27.05.2021 №49 В.Т., від 28.05.2021 №51 В.Т., повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2021.
Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-19-1) підтверджено.
Період усунення порушень:
24.06.2021 09:18 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2021 09:18