-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби домашнього текстилю
Завершена
2 449 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 248.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 248.00 UAH
Номер:
7d3e22717a534d7b962c6e39f2b2fd5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-13-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 12:43 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-04-19-002303-b 19.04.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Ярослав», ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» та ФОП «Тосхопаран Едуард Вікторович» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Покровський психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30.04.2021 № 33), тендерні пропозиції приватного підприємця «Ярослав» (далі – ПП «Ярослав»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК-Домашній Текстиль»), фізичної особи-підприємця «Тосхопаран Едуард Вікторович» (далі – ФОП «Тосхопаран Едуард Вікторович»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2021 № 10644-р/пк-пз та від 25.05.2021№ 11466-р/пк-пз (далі – Колегія АМКУ), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 04.06.2021 № 40 та від 08.06.2021 № 41, обґрунтування аномально низької ціни від 02.06.2021, обґрунтування аномально низької ціни від 08.06.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.06.2021 № 43, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договір від 24.06.2021 № 109, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель від 20.07.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.07.2021 18:03 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
204f488a6240479387354f02630a828a
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
14.07.2021 14:13
Опис:
Пояснення замовника щодо прийнятого рішення
Номер:
545cdaf462e3410c92937bbe43031b78
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2021 09:34
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання виробів домашнього текстилю (ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-19-002303-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.