-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
перев'язувальний матеріал та вироби медичні
Завершена
499 996.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 166.29 UAH
мін. крок: 0% або 166.29 UAH
Номер:
4b6b98f06ff645c9a70af5ba7a5731b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 12:42 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.11.2021 № 494
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.11.2021 №494
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-04-19-001903-a 19.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.04.2021 № 202, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 13.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» по лоту 1, товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ» по лотах 1 та 2, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2021 та від 13.05.2021, договори від 05.07.2021 № 149-1/21 та № 150-1/21, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.11.2021 та від 22.11.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14.06.2021 № 13377 -р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-16), не підтверджено.
Період усунення порушень:
23.11.2021 11:41 - 27.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
9db3254fc1144bb69752155c6710f095
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.11.2021 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Перев'язувальний матеріал та вироби медичні (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-19-001903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення стосовно необхідності включення до тендерної документації (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») під час закупівлі марлі, вати та пластиру наступних вимог:
- гарантійний термін на апарати та оптику - не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції);
-доставка, монтаж, інсталяція та ввод в експлуатацію обладнання, навчання медпрацівників, сервісне обслуговування на протязі гарантійного терміну проводиться за рахунок Постачальника (надати гарантійний лист);
-наявність у постачальника інженера, який має Сертифікат щодо обслуговування запропонованого на торги Обладнання;
-постачальник повинен організувати навчання фахівців лікарні з питання експлуатації запропонованого обладнання;
-гарантійний термін обслуговування обладнання повинен становити не менше 24 місяців з моменту підписання акту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист).
2. Просимо надати пояснення чому договір про закупівлю від 05.07.2021 № 150-1/21 укладено на 53-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e878907398864c588e3aa40910381143
Назва:
Тендерний комітет лікарні приймає всі ваші зауваження до уваги та зобов’язуємося у подальшому працювати додержуючись ваших рекомендацій
Дата опублікування:
19.11.2021 09:16
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Перев'язувальний матеріал та вироби медичні (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-19-001903-a) тендерний комітет лікарні приймає всі ваші зауваження до уваги та зобов’язуємося у подальшому працювати додержуючись ваших рекомендацій. Пояснення стосовно запитань: проект договору необхідно доопрацювати для закупівлі марлі, вати та пластиру. Договір про закупівлю від 05.07.2021 № 150-1/21 укладено на 53-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю за причиною розгляду скарги учасника процедури закупівлі колегією Антимонопольного комітету України . 14.06.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг прийнято рішення № 13377 -р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВ "ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ" від 19 травня 2021 № UA-2021-04-19-001903-a.b1, Колегія постановила зобов'язати КНП СОР "Сумська обласна клінічна лікарня" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ" та рішення про визначення ТОВ "Меркурій Вест" переможцем за процедурою закупівлі — "перев'язувальний матеріал та вироби медичні». З повагою, тендерний комітет лікарні
Номер:
a4bfb6220a9448429ad8a39c826249b7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.11.2021 11:45
Опис:
Пояснення стосовно запитань моніторингу процедури закупівлі перев'язувального матеріалу та виробів медичних (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (ID: UA-2021-04-19-001903-a): 1) Договір про закупівлю по лотам № 1 та № 2 від 05.07.2021 № 150-1/21 згідно п. 6, ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» було подовжено до 53-й дня з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю обґрунтовано - за причиною розгляду скарги учасника процедури закупівлі колегією Антимонопольного комітету України та блокування електронною системою ПРОЗОРРО всією процедури закупівлі по лоту № 1 та № 2. На численні прохання розблокувати лот №2 закупівлі перев'язувального матеріалу та виробів медичних (ID: UA-2021-04-19-001903-a), по якому не було оскарження було отримано відповідь. Оператор системи ПРОЗОРРО проінформував, що так запрограмована електронна система. 2) При укладенні договору були внесені виправлення в проект договору викладений додатком до тендерної документації на закупівлю перев’язувального матеріалу(вимоги, що не стосувалися цієї закупівлі було усунуто). З повагою, тендерний комітет