-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Обсяг виконання робіт - 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Торги відмінено
2 704 896.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 048.96 UAH
мін. крок: 1% або 27 048.96 UAH
Номер:
b0c2d40b60194df8a4848c3eae0225f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2022 00:00
Період моніторингу:
06.07.2022 15:47 - 28.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.07.2022 № 174
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2022 № 174
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-04-18-000103-c
18.04.2021 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922-VIII встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом№ 922-VIII.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-04-18-000154-c Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.05.2021 № 217, повідомлення про намір укласти договір 28.05.2021, скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМКУ) від 29.04.2021 UA-2021-04-18-000103-c.c1, скарга до АМКУ від 07.06.2021 UA-2021-04-18-000103-c.b2, рішення АМКУ від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.07.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 18 травня 2021. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 18 травня 2021 року, отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 26 серпня 2021.
Водночас моніторингом установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті". Повідомлення про намір укласти договір з учасником процедури закупівлі, якого визначено переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" оприлюднено в електронній системі закупівель 28.05.2021.
При цьому установлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" подана скарга до АМКУ 07.06.2021 UA-2021-04-18-000103-c.b2 на неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника, зокрема про визначення переможцем закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1".
Відповідно до рішення АМКУ від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1". Проте, в електронній системі закупівель відсутні інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз.
На запит Східного офісу Держаудитслужби надано пояснення Замовника, в якому повідомляється про не згоду з рішенням АМКУ 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз та оскарження його у судовому порядку (справа 640/20167/21).
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону № 922-VIII розгляд скарги зупиняє перебіг строків, передбачених для укладання договорів, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII, частиною сьомою статті 40 Закону №922-VIII. Проте, призупинення перебігу строку дії тендерних пропозицій, строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено.
Станом на момент проведення моніторингу процедури закупівлі договір з учасником процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" не укладено та строки для укладання договору про закупівлю, які визначені частиною шостою статті 33 Закону № 922-VIII сплинули.
На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовник надав пояснення в якому зазначив, що не мав на меті завершувати дану процедуру шляхом укладання договору, оскільки практика розгляду справ в окружному адміністративному суді (по строкам) виходить за межі бюджетного періоду, що не допустимо при фінансуванні договорів за кошти міського бюджету.
Таким чином, надане пояснення Замовника підтверджує факт наявності підстав визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником тендер не відмінено.
Норма пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень:
28.07.2022 09:52 - 12.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2022 09:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Під час проведення моніторингу даної закупівлі Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Але по даній закупівлі пояснюю, що Замовником не відмінено процедуру закупівлі та не продовжено строк дії тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1", оскільки Замовник не згоден з АМКУ від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз та оскарження його у судовому порядку (справа 640/20167/21). Вимога на продовження строку дії тендерних пропозицій відповідно до норм чинного законодавства України не має зобов’язального характеру.
Східний офіс Держаудитслужби вважає, що є порушення на цьому етапі Закупівлі, які неможливо усунути чи виправити.
Ураховуючи висновок Східний офіс Держаудитслужби Замовник відміняє відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Опис порушення: строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів закінчився. Виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту:
01.08.2022 21:55
Запити/Пояснення
Номер:
397a1915a78d4e7b836e1cf2149df77f
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-18-000103-c), яку проведено Депатаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34827358/profile) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 18 травня 2021.
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім цього установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті", тоді як на момент проведення моніторингу строк дії тендерних пропозицій минув, інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Таким чином, відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо зокрема, тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо причини не відхилення тендерних пропозицій учасників, строк дії яких закінчився відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII?
4. Просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
5. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз Замовника забов’язано скасувати рішення про визначення учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" переможцем закупівлі. Проте, Замовник не виконав зазначене забов’язання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Просимо надати пояснення, чому Замовником не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2021 № 13841-р/пк-пз.
5. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Просимо надати законодавчо визначені причини не відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).