• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: вул. Лісопильна, 1/28, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Обсяг виконання робіт - 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД

Торги відмінено

1 121 967.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 219.67 UAH
Номер: b1a2a0f8e6554ee2acda910cc12ae69a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-16-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.02.2023 11:55 - 17.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.02.2023 № 44 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Витяг з додатку до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.02.2023 № 44 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-04-18-000093-c 18.04.2021 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради код ЄДРПОУ 34827358 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Затупник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922-VIII встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом№ 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-04-18-000134-c Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від «16» 04. 2021 року, зі змінами від 30.04.2021, від 08.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМКУ) від 29.04.2021 UA-2021-04-18-000093-c.c1, рішення АМКУ від 17.05.2021 №10755-р/пк-пз, скарга від 07 червня 2021 UA-2021-04-18-000093-c.b2 рішення АМКУ від 18.06.2021 №13839-р/пк-пз пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 02.03.2023. Ризик RISK-1-16 - Несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі (Замовник уклав договір про закупівлю пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі) – підтвердився. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону № 922-VIII якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 18 травня 2021. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, 18 травня 2021 року, отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 26 серпня 2021. При цьому установлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" подана скарга до АМКУ від 29.04.2021 UA-2021-04-18-000093-c.c1, на умови тендерної документації. Рішення АМКУ від 17.05.2021 №10755-р/пк-пз розгляд скарги припинено. Також учасником процедури закупівлі ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" подана скарга до АМКУ від 07 червня 2021 UA-2021-04-18-000093-c.b2, на неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника, зокрема прийняття незаконного та необґрунтованого рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП". Відповідно до рішення АМКУ від 18.06.2021 №13839-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д". Проте, в електронній системі закупівель відсутні інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 18.06.2021 №13839-р/пк-пз. На запит Східного офісу Держаудитслужби надано пояснення Замовника, в якому повідомляється про не згоду з рішенням АМКУ від 18.06.2021 №13839-р/пк-пз та оскарженням його у судовому порядку. Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження – Антимонопольний комітет України. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону № 922-VIII розгляд скарги зупиняє перебіг строків, передбачених для укладання договорів, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII, частиною сьомою статті 40 Закону №922-VIII. Проте, призупинення перебігу строку дії тендерних пропозицій, строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено. Як наслідок, відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовник надав поясненні в якому зазначив, що не мав на меті завершувати дану процедуру шляхом укладання договору, оскільки практика розгляду справ в окружному адміністративному суді (по строкам) виходить за межі бюджетного періоду, що не допустимо при фінансуванні договорів за кошти міського бюджету. Таким чином, надане пояснення Замовника підтверджує факт наявності підстав визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником тендер не відмінено. Норма пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень: 09.03.2023 17:12 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2023 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час проведення моніторингу даної закупівлі Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Але по даній закупівлі пояснюю, що Замовником не виконано рішення АМКУ та не відмінено процедуру закупівлі, оскільки Замовник не згоден з рішенням АМКУ від 18.06.2021 №13839-р/пк-пз та оскаржено його у судовому порядку. Східний офіс Держаудитслужби вважає, що є порушення на цьому етапі Закупівлі, які неможливо усунути чи виправити. Ураховуючи висновок Східний офіс Держаудитслужби, Замовник відміняє відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушення: строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та строк для укладення договору про закупівлю відповідно нормам Закону № 922- VIII закінчився. Порушення усунуті шляхом виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби (відмінено процедуру закуівлі).
Дата публікації звіту: 16.03.2023 20:58

Запити/Пояснення