• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп.Свободи,51, м.Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Обсяг виконання робіт - 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД

Торги відмінено

2 193 598.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 935.98 UAH
Номер: 606d308397b2466193317944ccc03818
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.07.2022 15:47 - 28.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.07.2022 № 174 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2022 № 174 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2021-04-18-000239-a 18.04.2021 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922-VIII встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом№ 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-04-18-000118-c Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.05.2021 № 213, повідомлення про намір укласти договір 28.05.2021, скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМКУ) від 29.04.2021 UA-2021-04-18-000239-a.c1, скарга до АМКУ від 07.06.2021 UA-2021-04-18-000239-a.b2, рішення АМКУ від 18.06.2021 № 13844-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.07.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 18 травня 2021. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 18 травня 2021 року, отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 26 серпня 2021. Водночас моніторингом установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті". Повідомлення про намір укласти договір з учасником процедури закупівлі, якого визначено переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" оприлюднено в електронній системі закупівель 28.05.2021. При цьому установлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" подана скарга до АМКУ 07.06.2021 UA-2021-04-18-000239-a.b2 на неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника, зокрема про визначення переможцем закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1". Відповідно до рішення АМКУ від 18.06.2021 № 13844-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1". Проте, в електронній системі закупівель відсутні інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 18.06.2021 № 13844-р/пк-пз. На запит Східного офісу Держаудитслужби надано пояснення Замовника, в якому повідомляється про не згоду з рішенням АМКУ 18.06.2021 № 13844-р/пк-пз та оскарження його у судовому порядку (справа 640/20230/21). Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону № 922-VIII розгляд скарги зупиняє перебіг строків, передбачених для укладання договорів, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII, частиною сьомою статті 40 Закону №922-VIII. Проте, призупинення перебігу строку дії тендерних пропозицій, строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено. Станом на момент проведення моніторингу договір з учасником процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" не укладено та строки для укладання договору про закупівлю, які визначені частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII сплинули. На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовник надав поясненні в якому зазначив, що не мав на меті завершувати дану процедуру шляхом укладання договору, оскільки практика розгляду справ в окружному адміністративному суді (по строкам) виходить за межі бюджетного періоду, що не допустимо при фінансуванні договорів за кошти міського бюджету. Таким чином, надане пояснення Замовника підтверджує факт наявності підстав визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником тендер не відмінено. Норма пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень: 28.07.2022 09:51 - 12.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2022 09:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час проведення моніторингу даної закупівлі Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Але по даній закупівлі пояснюю, що Замовником не відмінено процедуру закупівлі та не продовжено строк дії тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1", оскільки Замовник не згоден з АМКУ від 18.06.2021 № 13844-р/пк-пз та оскарження його у судовому порядку (справа 640/20230/21). Вимога на продовження строку дії тендерних пропозицій відповідно до норм чинного законодавства України не має зобов’язального характеру. Східний офіс Держаудитслужби вважає, що є порушення на цьому етапі Закупівлі, які неможливо усунути чи виправити. Ураховуючи висновок Східний офіс Держаудитслужби Замовник відміняє відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушення: строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів закінчився. Виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту: 01.08.2022 21:45

Запити/Пояснення