• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Утримання автошляхів міста

Завершена

42 639 758.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 213 198.79 UAH
Номер: a9462c3092714cea89f5822facf9985c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-13-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.07.2021 12:36 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2021 № 228 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2021-04-16-005759-c 16.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету Замовника від 16 квітня 2021 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТАШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД») та комунального підприємства «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів Дніпровської міської ради», протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.05.2021, протокол тендерного комітету від 02.06.2021 №79/3 про визначення переможця процедури закупівлі та оприлюднення рішення в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2021, договір від 14.06.2021 № 223-Т. Згідно із частиною другою статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив вимогу про завантаження переможцем торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності). Переможець процедури закупівлі ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Замовника завантажив довідку б/д б/н про те, що послуги, що є предметом закупівлі не підлягають ліцензуванню. Також Замовник зазначив, що послуги, що є предметом закупівлі не передбачають необхідності отримання дозволу органів Держпрацi на виконання робіт підвищеної небезпеки. Водночас за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що технічне завдання, що міститься в Додатку 1 тендерної документації Замовника містить, види робіт, що відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки. Зокрема, пункт 35 технічного завдання містить вид робіт – «Прочищання каналізаційних оглядових колодязів вручну без відкачування мулу. Глибина колодязя до 3 м. Маса осаду до 300 кг. 283 колодязя» та пункт 37 – «Прочищання каналізаційних оглядових колодязів вручну без відкачування мулу. Глибина колодязя до 5 м. Маса осаду до 300 кг. 40 колодязів». Відповідно до пункту 7 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу. Група А), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України вiд 26.10.2011 № 1107 (зі змінами від 03 лютого 2021 року) роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Отже на порушення абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі – ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», як такого, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 30.07.2021 17:09 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 17:09

Оскарження висновку в суді

Опис: Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/14174/21 від 25 серпня 2021 року.
Дата публікації: 03.09.2021 09:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) UA-2021-04-16-005759-c, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Процедура закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) (далі-Закон) шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2021-04-16-005759-с). Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації, змін до неї вимогам Закону, - порушень не установлено. З аналізу ч.2 ст.41 Закону вбачається, що Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Предметом закупівлі є 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста). Послуга з прибирання та підмітання вулиць не потребує окремого отримання ліцензії або документів дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Регулювання суспільних відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначення виключного переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлення уніфікованого порядку ліцензування, нагляду і контролю у сфері ліцензування, відповідальності за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності визначає Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності». При цьому поняття ліцензія визначається як право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. (п.5 ч.1 ст.1). Під господарською діяльністю розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність (ч.1 ст.3 Господарського кодексу України). Відповідно до Класифікації видів економічної діяльності, код виду економічної діяльності, що є предметом закупівлі і за яким працює ТОВ «Весташляхбуд» - 81.29 «Інші види діяльності з прибирання» та, згідно його характеристики така діяльність не потребує ліцензування. Крім того ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. До переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначеного законом, не відноситься такий вид господарської діяльності, як послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста), у зв’язку з чим учасником процедури закупівлі не надано копії ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду певного виду господарської діяльності, зокрема, який відповідає предмету закупівлі. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту: 06.08.2021 15:17