-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Alteplase (Альтеплаза)
Завершена
5 078 364.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 391.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 391.83 UAH
Номер:
fa64abf50c1e4e85943ccd2b23e37761
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
16.09.2021 11:03 - 08.10.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021
№577
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 №003100-18/11647-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2021 №577
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-04-16-004512-a 16.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТМ-Фарм» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД», протокол засідання тендерного комітету від 27.05.2021 №287, укладений договір від 07.06.2021 №20112/291, пояснення Замовника від 28.09.2021, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.10.2021 16:58 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2021 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
0bcd32fd6a304d5d99e143eb12949411
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.09.2021 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Alteplase (Альтеплаза)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-16-004512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
13206ef5aafd4d5897dceb981176e0c3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.09.2021 16:15
Опис:
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі товару: Alteplase (Альтеплаза) ідентифікатор UA-2021-04-16-004512-a, надаємо наступну інформацію:
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було враховано ціни з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 12.04.2021 року та націнки згідно діючого законодавства України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано відповідно до потреб замовника КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2».
А також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://bsclinica2.lic.org.ua/wp-content/uploads/2021/04/identyfikator-zakupivli-ua-2021-04-16-004512-a.pdf
Додатки:
- Реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 12.04.2021 року – на 354 аркушах.