-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Модернізація КДЕ-161 № 659
Модернізація КДЕ-161 №659, згідно Додатку №4 тендерної документації
Завершена
5 758 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 792.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 792.05 UAH
Номер:
81271117a22341f3aa045a9646ba7e04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-18-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2021 00:00
Період моніторингу:
18.10.2021 17:28 - 08.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.10.2021 № 446
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.10.2021 № 446
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-04-16-003490-a 16.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецької залізниці (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 21.05.2021 № 21009-3/КВ; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 15.04.2021 № 21009/КВ; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 20.04.2021 № 21009-1/КВ; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 13.05.2021 № 21009-2/КВ; скарга до процедури № UA-2021-04-16-003490-a.b1 від 27.06.2021 ТОВ «Техекспрес-М»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 09.07.2021 № 15613-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2021-04-16-003490-a.b2 від 25.09.2021 ТОВ «Техекспрес-М»; рішення Органу оскарження від 06.10.2021 № 22806-р/пк-пз.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації) вказав: «....дотримуватися умов цієї пропозиції протягом не менше ніж 120 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.».
Слід вказати, що питання розгляду тендерних пропозицій в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
25.10.2021 17:51 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку про наявність або відсутність порушень законодавства від 25.10.2021 повідомляємо, що замовником була проведена робота з інформування відповідальних осіб про безумовне дотримання Закону України "Про публічні закупівлі" при підготовці тендерних документацій та проведенні публічних закупівель, та попреджено про персональну відповідальність за порушення вимог Закону.
Дата публікації звіту:
01.11.2021 16:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: "На виконання вимог висновку про наявність або відсутність порушень законодавства від 25.10.2021 повідомляємо, що замовником була проведена робота з інформування відповідальних осіб про безумовне дотримання Закону України "Про публічні закупівлі" при підготовці тендерних документацій та проведенні публічних закупівель, та попреджено про персональну відповідальність за порушення вимог Закону."
Дата публікації:
02.11.2021 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
8999c534e86944e198c073b7f731faf0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2021 08:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 5758 410,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-16-003490-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ed6e23127a5e4aa9b01c24fe11929c92
Назва:
Про надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 20.10.2021
Дата опублікування:
20.10.2021 17:27
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Модернізація КДЕ-161 №659» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-16-003490-a) замовником на запит Держаудитслужби України від 20.10.2021 надається наступне пояснення:
- Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення шляхом розміщення на власному веб-сайті – у замовника відсутні технічні можливості такого оприлюднення у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту.
- Очікувану вартість надання послуг визначено згідно отриманих комерційних пропозицій після проведення моніторингу ринку на модернізацію КДЕ-161 №659. Комерційні пропозиції додаються.
Додатки: на 3 арк. в 1 прим.