• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт фасадів житлових будинків у м. Дніпро

Завершена

704 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 13 030.00 UAH
Номер: c369d262b72d4b7b90633c916a7d668c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.09.2021 15:37 - 23.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.09.2021 № 508 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2021 № 508 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-04-15-005184-b 15.04.2021 Управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради ( код ЄДРПОУ 44124263 ) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатами аналізу визначення предмету закупівлі порушено пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону, пункт 3 розділ І Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог Закону в частині повноти та своєчасності відображення інформації відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, правильності визначення предмету закупівлі, а також в частині дотримання вимог частини четвертої статті 41 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-16-005184-b, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (Протокол №91 від 20.04.2021) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір № 65 від 29.06.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, а саме постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України Рішення № 10573-р/пк-пз від 14.05.2021 та № 12606-р/пк-пз від 04.06.2021 не проводився відповідно до вимог частини 12 статті 8 Закону. RISK-1-16 не підтверджено. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, при цьому, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є Розпорядником бюджетних коштів (місцевий бюджет). Окрім того, відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науководослідні або дослідноконструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Згідно пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Проте, Замовником при визначенні предмету закупівлі, код ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт на порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708, визначено предмет закупівлі за показником другої цифри основного словника, тоді як має буди визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом установлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, при цьому, умови укладеного Договору № 65 від 29.06.2021 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС". Зокрема, до Договору № 65 від 29.06.2021 до розділу І. «Предмет договору» доданий підпункт 1.5 із змістом «кількість послуг: 4 послуги», до розділу VI. «Права та обов’язки сторін» додано підпункт 6.3.3.3.7. наступного змісту «укласти окремий договір з ОСББ/ОК ЖБК про здійснення поточного ремонту в частині спів фінансування відповідно до Програми сприяння діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра на 2020-2024 роки, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 13.07.2016 № 13/11, із змінами» та додано розділ ІХ. «Форс-мажорні обставини (обставини не переробної сили)», які у проекті Договору підписаному, скріпленому печаткою учасника торгів – переможця ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" та завантаженому до складу його тендерної пропозиції (файл: 4.1 Додаток 2 проект договору.PDF), -відсутні. Водночас зміст розділу ХІ. «Невід’ємною частиною цього Договору є:» проекту договору, який завантажено до складу тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" відрізняється від змісту розділу ХІІ. «Невід’ємною частиною цього Договору є:» укладеного Договору № 65 від 29.06.2021, що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Згідно із частиною першою статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують вказаного порушення, оскільки, норми частини четвертої статті 41 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Під час моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-04-16-005184-b (Дата формування звіту: 08 жовтня 2021), сума оплати за договором становить 407 389,61 грн.
Період усунення порушень: 13.10.2021 08:06 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.10.2021 08:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час розгляду першого питання порядку денного: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та висновком Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-005184-b уповноваженою особою розглянуто та прийнято до уваги питання щодо вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), зокрема оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат,очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Враховуючи вищезазначене, уповноваженою особою прийняте рішення, з метою недопущення вказаного порушення в подальшому, оприлюднювати інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат,очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці Управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради. Водночас, уповноваженою особою враховано порядок визначення предмету закупівлі відповідно до п. 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі», п 3 розділу І Порядку №708, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зокрема визначення предмету закупівлі за четвертим знаком. Разом з тим, враховані зауваження наведенні у висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-005184-b щодо дотримання вимог частини четвертої статті 41 Закону. Оскільки Уповноважена особа, яка проводила закупілю UA-2021-04-16-005184-b звільненна з посади 31.08.2021, притягнення до дисциплінарної відповідальності за встановлені порушення Східного офісу Держаудитслужби не вбачаються можливими. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. ВИРІШИЛА: 1 Врахувати всі зауваження висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-005184-b, який проводився на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2021 № 508 по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний ремонт фасадів житлових будинків у м. Дніпро та в подальшому дотримуватись законодавства в сфері державних закупівель.
Дата публікації звіту: 21.10.2021 16:09

Запити/Пояснення