-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс трав (оплата послуг із благоустрою)
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації
Торги відмінено
410 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 052.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 052.00 UAH
Номер:
e37fc8e732c543bdb16e968f66a18b3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-04-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2021 00:00
Період моніторингу:
04.06.2021 15:54 - 30.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
04.06.2021 № 284
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 284
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2021-04-16-001263-a, «Покіс трави» (ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено безпідставну відміну тендеру, чим порушено вимоги пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом скасування інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «09» червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району (далі - Замовник) 23.04.2021 (протокол № 89); протоколи щодо прийняття рішень уповноваженої особи Замовника; тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Голуб Валентин Леонідович; рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2021 № 11887-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ); інформація про відміну процедури відкритих торгів від 03.06.2021.
Моніторингом установлено, що Замовником 16 квітня 2021 року оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з покосу трави (ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень).
Для участі у торгах подано пропозиції 4 учасниками: фізична особа-підприємець Голуб Валентин Леонідович (далі – ФОП Голуб В.Л.), фізична особа-підприємець Звягінцев Андрій Валентинович, товариство з обмеженою відповідальністю «КОМУНГАРАНТ», товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМЮГ ЛТД».
За результатами аукціону, який відбувся 05.05.2021, електронною системою закупівель автоматично визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Голуб В.Л. з остаточною ціновою пропозицією 280 000,00 гривень. Однак, під час розгляду його тендерної пропозиції Замовником встановлено її невідповідність вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в результаті чого тендерна пропозиція була відхилена (протокол уповноваженої особи від 07.05.2021 № 100).
В свою чергу, 17.05.2021 ФОП Голуб В.Л. подано скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Органу оскарження, як наслідок рішенням АМКУ від 28.05.2021 № 11887-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Голуб В.Л.
На виконання зазначеного рішення 03.06.2021 Замовником розміщено в електронній системі закупівель Коментар щодо усунення порушення, зокрема Замовником виконано рішення від 28.05.2021 № 11887-р/пк-пз, в результаті чого тендерна пропозиція ФОП Голуб В. Л. знаходиться в статусі «Очікує рішення».
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 03.06.2021, Замовником прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів у зв’язку із некоректним визначенням вимог до Учасників в технічному завданні тендерної документації, які неможливо усунути.
При цьому, слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер, зокрема у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Проте, Замовником інформація з описом допущених порушень, неможливість усунення яких стала причиною відміни тендеру, не оприлюднена. Отже, Замовником порушено вимоги пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, в частині не оприлюднення всієї необхідної інформації про закупівлю.
Крім того, в ході моніторингу 04.06.2021 Управлінням надано запит на отримання пояснення щодо підстав відміни торгів, зокрема: які саме вимоги технічного завдання тендерної документації є некоректними.
Замовником 08.06.2021 надано пояснення на запит, відповідно до якого ним виявлено некоректне визначення вимог до Учасників в технічному завданні тендерної документації, що вплине на якість, періодичність надання послуг та дотримання Виконавцем вимог законодавства з поводження зі скошеною травою, а саме: не конкретизовано періодичність надання послуг з покосу трави; в технічному завданні не конкретизовано, що входить до складу послуги; відсутня вимога щодо згрібання скошеної трави із зеленої зони; відсутнє впорядкування та уточнення щодо поводження зі скошеною травою.
Проте, зазначена інформація, на підставі якої здійснено відміну торгів, зазначена у Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Враховуючи викладене, відміна торгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону через причину, зазначену в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 03.06.2021, з боку Замовника є безпідставною.
RISK-1-7 не підтверджено у зв’язку з поданням скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Органу оскарження.
Період усунення порушень:
10.06.2021 11:00 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2021 11:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
03.06.2021 Замовником опубліковано рішення про відміну торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
04.06.2021 Східний офіс Держаудитслужби почав моніторинг по предмету закупівлі UA-2021-04-16-001263-a, «Покіс трави» (ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень).
10 червня 2021 року Східним офісом Держаудитслужби опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-001263-a, в якому виявлено порушення та зазначено зобов’язання щодо усунення порушень.
Відповідно до частини 7 статті 8 якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
11.06.2021 Замовник звернувся до Східного офісу Держаудитслужби щодо роз’ясненнь змісту висновку та його зобов’язань, визначних у висновку.
Станом на 17.06.2021 року відповідь відсутня.
Технічної можливості майданчика скасувати інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів, відсутня, а саме: відсутнє електронне поле в якому б була можливість скасувати вказану інформацію.
Відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Причини неможливості усунення виявлених порушень:
1. Технічної можливості майданчика скасувати інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів, відсутня, а саме: відсутнє електронне поле в якому б була можливість скасувати вказану інформацію.
2. Відповідно до частини 7 статті 8 якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Скріншоти майданчику Замовника додаються.
Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутня можливість усунення виявлених порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-001263-a
Дата публікації звіту:
17.06.2021 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
eabbf61db1094b7cba96b2ff525740e9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2021 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Покіс трави» (код ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-16-001263-a ), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2021 № 11887-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Голуба Валентина Леонідовича (далі – ФОП Голуб В.Л.).
На виконання зазначеного рішення 03 червня 2021 року Замовником розміщено в електронній системі закупівель Коментар щодо усунення порушення, зокрема Замовником виконано рішення від 28.05.2021 № 11887-р/пк-пз, в результаті чого тендерна пропозиція ФОП Голуб В. Л. знаходиться в статусі «Очікує рішення».
Водночас, 03.06.2021 Замовником оприлюднено витяг № 3 з протоколу № 134 від 03.06.2021, відповідно до якого зазначену процедуру відкритих торгів відмінено, в зв’язку із некоректним визначенням вимог до Учасників в технічному завданні тендерної документації, які неможливо усунути.
Враховуючи те, що ч. 12 ст. 29 Закону передбачено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, прошу пояснити та надати підтверджуючі документи щодо підстав відміни торгів, зокрема які саме вимоги технічного завдання тендерної документації є некоректними.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Номер:
c5cefc0d24794f19914c841a0095325f
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
08.06.2021 16:20
Опис:
17.05.2021 Учасником ФОП Голуб В.Л. подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Рішенням №11887-р/пк-пз від 28.05.2021 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати Районну адміністрацію Запорізької міської ради по Шевченківському району скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГОЛУБА ВАЛЕНТИНА ЛЕОНІДОВИЧА за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс трав (оплата послуг із благоустрою)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-16-001263-a. Замовником виконано рішення 03 червня 2021 року.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону після прийняття Замовником рішення про відміну торгів дається десять днів на оскарження зазначеного рішення, тому в електронній системі зображено інформацію про відміну торгів та в статусі ФОП "ГОЛУБ ВАЛЕНТИН ЛЕОНІДОВИЧ" позначено «очікує рішення». Замовник не відповідає за технічні можливості майданчика.
На етапі підготовки договору для підписання, Замовником виявлено некоректне визначення вимог до Учасників в технічному завданні тендерної документації, що вплине на якість, періодичність надання послуг та дотримання Виконавцем вимог законодавства з поводження зі скошеною травою, а саме: не конкретизовано періодичність надання послуг з покосу трави; в технічному завданні не конкретизовано, що входить до складу послуги; відсутня була вимога щодо згрібання скошеної трави із зеленої зони; відсутнє впорядкування та уточнення щодо поводження зі скошеною травою. Так, як в чинному законодавстві відсутнє поняття «санкціоновані звалища», тому в технічному завданні відсутнє відповідно до яких нормативних документів здійснюється поводження з відходами скошеної трави. Тому, вивезення відходів від покосу трави повинно здійснюватися відповідно до ЗУ «Про відходи», який визначає порядок поводження з відходами.
Внести зміни до тендерної документації на етапі підготовки угоди та кваліфікації учасника (після виконання рішення органу оскарження) не було ні технічної, а ні законодавчої можливості.
Отже, Замовником при формуванні технічного завдання не було враховано вищезазначені вимоги та 03.06.2021 Замовником прийнято рішення і опубліковано повідомлення про відміну торгів з описом порушень законодавства, які не можливо усунути.
Номер:
d660f2876f5243d5a726f72c3ebb6565
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
11.06.2021 13:39
Опис:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-16-001263-a, який опубліковано 10 червня 2021 року (далі - Висновок), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом скасування інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник згоден здійснити заходи по скасуванню інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів, але на майданчику Замовника відсутня технічна можливість.
Роз'ясніть будь ласка, яким чином усунути порушення, яке зазначено у Висновку так, як технічної можливості майданчика скасувати інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів, відсутня, а саме: відсутнє електронне поле в якому б була можливість скасувати вказану інформацію?
Чи буде вважатися публікація протоколу з інформацією про скасування інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 03.06.2021, щодо відміни процедури відкритих торгів, усуненням порушення?