• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 122 робочих дні

238 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 388.50 UAH
Номер: b69bfffcc1ff46dc8c9f0299a73ea382
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 08.09.2021 12:56 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.09.2021 № 550 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 №550 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-16-000690-b від 16.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення частини 5 статті 8, частини 10 статті 29 та частини 4 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управлінням освіти Луцької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 16.04.2021 № 1 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНДЛАНДІЯ НВП» (далі – ТзОВ «ГРЕНДЛАНДІЯ НВП»), фізична особа – підприємець «ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА» (далі –ФОП «ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА»), фізична особа – підприємець «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА» (далі – ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА»), приватне підприємство «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»» (далі – ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»»). Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження. Проведеним моніторингом встановлено, що 21.05.2021 Учасником ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА» через електронну систему закупівель на адресу Замовника було подано вимоги за номерами UA-2021-04-16-000690-b.b8, UA-2021-04-16-000690-b.b9 та UA-2021-04-16-000690-b.b11. Разом з тим, ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА» 21.05.2021 також подано вимогу за номером UA-2021-04-16-000690-b.b10. Рішення Замовника щодо даних вимог не надано, чим порушено терміни надання роз’яснень згідно вимог частини 4 статті 33 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 04.08.2021 оприлюднено виконаня рішення № 12614-р/пк-пз від 04.06.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел. Моніторингом встановлено, Замовником в порушення вимог частини 10 статті 29 Закону здійснюється розгляд тендерної пропозиції ТзОВ «ГРЕНДЛАНДІЯ НВП» в термін що перевищує 20 робочих днів. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-1-11) – підтверджено, (RISK-2-4) – не підтверджено. В ході моніторингу, 10.09.2021 та 16.09.2021 направлено запити Замовнику про надання пояснень та документів щодо вищевказаних фактів порушення. Станом на 23.09.2021 Замовником пояснень не надано, чим порушено частину 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 24.09.2021 08:47 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2021 08:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету
Дата публікації звіту: 24.01.2022 12:14

Запити/Пояснення