-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 122 робочих дні
238 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 388.50 UAH
мін. крок: 1% або 2 388.50 UAH
Номер:
b69bfffcc1ff46dc8c9f0299a73ea382
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 12:56 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-16-000690-b від 16.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення частини 5 статті 8, частини 10 статті 29 та частини 4 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управлінням освіти Луцької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 16.04.2021 № 1 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНДЛАНДІЯ НВП» (далі – ТзОВ «ГРЕНДЛАНДІЯ НВП»), фізична особа – підприємець «ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА» (далі –ФОП «ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА»), фізична особа – підприємець «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА» (далі – ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА»), приватне підприємство «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»» (далі – ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»»).
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження.
Проведеним моніторингом встановлено, що 21.05.2021 Учасником ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА» через електронну систему закупівель на адресу Замовника було подано вимоги за номерами UA-2021-04-16-000690-b.b8, UA-2021-04-16-000690-b.b9 та UA-2021-04-16-000690-b.b11. Разом з тим, ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА» 21.05.2021 також подано вимогу за номером UA-2021-04-16-000690-b.b10. Рішення Замовника щодо даних вимог не надано, чим порушено терміни надання роз’яснень згідно вимог частини 4 статті 33 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 04.08.2021 оприлюднено виконаня рішення № 12614-р/пк-пз від 04.06.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел.
Моніторингом встановлено, Замовником в порушення вимог частини 10 статті 29 Закону здійснюється розгляд тендерної пропозиції ТзОВ «ГРЕНДЛАНДІЯ НВП» в термін що перевищує 20 робочих днів.
Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-1-11) – підтверджено, (RISK-2-4) – не підтверджено.
В ході моніторингу, 10.09.2021 та 16.09.2021 направлено запити Замовнику про надання пояснень та документів щодо вищевказаних фактів порушення. Станом на 23.09.2021 Замовником пояснень не надано, чим порушено частину 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
24.09.2021 08:47 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2021 08:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету
Дата публікації звіту:
24.01.2022 12:14
Запити/Пояснення
Номер:
e1929adf0cbf45c79f02559a505640e2
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
10.09.2021 08:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-16-000690-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dc5c25066d2144c7951d1fde096b7264
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.01.2022 12:14
Опис:
У підпункті 1 пункту 4 Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 Рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}.
Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та її виконавчих органів» ліквідовано управління освіти як юридичну особу і відповідно його веб-сайт.
Номер:
97fd14049bb342df98cfc343745a0235
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
16.09.2021 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-16-000690-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином виконано рішення № 12614-р/пк-пз від 04.06.2021
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель?
2) Чому вами не надано пояснення на вимоги від 21.05.2021 за
номерами UA-2021-04-16-000690-b.b8, UA-2021-04-16-000690-b.b9, UA-2021-04-16-000690-b.b11 та UA-2021-04-16-000690-b.b10?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d2df127ed0334e46bbfcf3e2ae61441c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.01.2022 12:13
Опис:
Відповідно до ч. 17 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Функціонал майданчика «E-tender» не висвітлює та не попереджає замовника щодо проведення моніторингу тієї чи іншої закупівлі.