-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення систем охоронної сигналізації в закладах освіти Косівської міської ради
Завершена
453 495.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 267.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 267.48 UAH
Номер:
a308e43d99494d588fbcd1e913e8c96f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2021 00:00
Період моніторингу:
09.06.2021 14:43 - 03.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.06.2021
№ 375
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 09.06.2021 № 375
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-04-15-012924-b 15.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Івано-Франківській області встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненню інформації, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Косівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Івано-Франківській області, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2021 №18, договір про надання послуг від 24.05.2021 №50.
За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 2 до ТД у переліку документів для підтвердження відповідності учасника/переможця визначених статтею 17 Закону Замовником зазначено:
- Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону)
- Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону), що не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону в редакції від 23.01.2021
Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Також, у Додатку 1 до ТД Замовником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається Довідка в довільній формі з переліком обладнання, матеріально-технічної бази. До довідки долучаються копії документів, які підтверджуються наявність матеріально-технічної бази та правовий статус (володіння, користування), це можуть бути правочини що підтвердужють право власності або оренди/суборенди або лізингу/сублізингу і т.д.
На виконання вказаної вимоги Замовника, учасником Управління поліції охорони в Івано-Франківській області надано договір поставки товару, укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c від 22 квітня 2021 року №124 з строком (терміном) поставки (передачі) товарів з 22.04.2021 року до 31.12.2021 року та у п.4.2 якого зазначено, що право власності на товар покупець набуває після підписання акту прийому-передачі товарів. Копій документів, які підтверджуються наявність матеріально-технічної бази учасником або акту прийому-передачі товару не надано.
Слід при цьому зазначити, що строк надання вказаних послуг (термін виконання) Замовником визначений до 31 травня 2021 року.
Отже, учасником Управління поліції охорони в Івано-Франківській області не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази.
Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Івано-Франківській області через те, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
22.06.2021 11:59 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2021 11:59
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13/09/0040/2021/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Під час підготовки тендерної документації на закупівлю Встановлення систем охоронної сигналізації в закладах освіти Косівської міської ради код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації) в тендерній документації у Додатку 2 до ТД у переліку документів для підтвердження відповідності учасника/переможця визначених статтею 17 Закону Замовником зазначено:- Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону) - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону) що не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону в редакції від 22.11.2020 р. 03 листопада 2020 р. були внесені зміни у статтю 17 (Закон набрав чинності 22.11.2020 р.) замінивши слово "злочин" на "кримінальне правопорушення". Тобто, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону. Дане порушення допущено технічно (людський фактор) та у зв’язку з завершенням процедури закупівлі неможливо усунути виявлене порушення.
Також зазначаємо, що починаючи з 03.12.2020 Замовники зазначають у полях системи Prozorro підстави для відмови в участі у закупівлі в електронному вигляді (йдеться про статтю 17). А постачальники можуть одразу ж в системі надавати інформацію про відповідність своєї тендерної пропозиції цим вимогам. Тобто є електронізація статті 17. Під час оприлюднення тендерної документації Замовник поставив «галочку» навпроти підстави, а учасник просто підтвердив, натиснувши "Так" біля такої підстави.
У Додатку 1 до ТД Замовником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази вимагалася Довідка в довільній формі з переліком обладнання, матеріально-технічної бази. До довідки долучаються копії документів, які підтверджуються наявність матеріально-технічної бази та правовий статус (володіння, користування), це можуть бути правочини що підтверджують право власності або оренди/суборенди або лізингу/сублізингу і т.д. На виконання вказаної вимоги Замовника, учасником Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області надано договір поставки товару, укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c від 22 квітня 2021 року № 124 з строком (терміном) поставки (передачі) товарів з 22.04.2021 року до 31.12.2021 року. Копії актів прийому-передачі Замовником не вимагалися.
24 травня 2021 року Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області встановлено систему охоронної сигналізації в закладах освіти Косівської міської ради.
Висновок:
На підставі проведеної процедури закупівлі укладено Договір про надання послуг № 50 від 24.05.2021 року. Виконавцем, Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області, згідно Договору виконані роботи та встановлено обладнання в повному обсязі, про що свідчить підписаний Сторонами Акт №1 приймання виконаних підрядних робіт та витрат (монтаж та налаштування систем) від 24.05.2021 року. Скан-копія Акту №1 додається.
Оскільки, послуги надані вчасно та в повному обсязі, встановлено і налаштовано обладнання у всіх 14 навчальних закладах (згідно Додатку 1 до Договору), перелічених в умовах тендерної документації і Договорі, обладнання поверненню не підлягає, адже воно перебуває в експлуатації, тому розірвання даного договору є неможливим.
Уповноважена особа відділу освіти
Косівської міської ради Лозован О.О.
Дата публікації звіту:
30.06.2021 14:32