• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21П-041_79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розробки та виготовлення креативних матеріалів для рекламних кампаній)

Завершена

1 375 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 27 000.00 UAH
Номер: aa0d3c242c574143ac27fa3beeb316be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 24.11.2021 17:29 - 16.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.11.2021 № 670 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 23.11.2021 № 670 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-04-15-011243-b 15.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, juliavanya16@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, встановлено недотримання Замовником вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 15.04.2021 № 683 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимоги щодо усунення учасниками невідповідностей у тендерних пропозиціях (Товариству з обмеженою відповідальністю «Кор Едженсі» та Фізичній особі-підприємцю Мороховець Оксана Михайлівна до 14:03 год. 02.06.2021 та Товариству з обмеженою відповідальністю «МПОСТ» (далі – ТОВ «МПОСТ») до 14:04 год. 02.06.2021) та відповіді на них, інформацію про відхилення тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Кор Едженсі», Товариства з обмеженою відповідальністю «Ей Джі Ком», Товариства з обмеженою відповідальністю «Ед Хок Ком’юнікейшнз», Товариства з обмеженою відповідальністю «Едбейкерз Україна», Товариства з обмеженою відповідальністю «Лайт Камера Го» та Фізичної особи-підприємця Омельчук Марії Ігорівни, допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «МПОСТ» та Фізичної особи-підприємця Мороховець Оксана Михайлівна, протокол визначення учасника переможцем від 17.06.2021 № 21П-041, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2021, договір від 06.07.2021 № УГВ 268/34-21, укладений Замовником з ТОВ «МПОСТ», пояснення Замовника з документами на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.12.2021. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що згідно з вимогою пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником передбачено «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку №8.1 до тендерної документації». Проте, в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюдненому в електронній системі закупівель, в розділі розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником зазначено, що забезпечення виконання договору відсутнє, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Період усунення порушень: 14.12.2021 08:16 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2021 08:16

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 28.12.2021 09:30
Дата відкриття провадження: 03.05.2022 12:00
Номер відкриття провадження: 640/38366/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розробки та виготовлення креативних матеріалів для рекламних кампаній), 21П-041, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-15-011243-b
Дата публікації звіту: 17.12.2021 12:29

Запити/Пояснення