• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп‘ютерне обладнання

Завершена

650 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Номер: c2765f4296c04b98a3a068b9ba0dc94b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.06.2021 08:02 - 24.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.05.2021 № 271 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.05.2021 № 271 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-04-15-009690-b 15.04.2021 Комунальний заклад Сурсько-Литовська загальноосвітня школа (код ЄДРПОУ 23641859) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 7 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації порушено вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону. На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА встановлено порушення вимог пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 20.05.2021р. №21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Сурсько-Литовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сурсько-Литовської сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом №5 від 15.04.2021р., вимоги про усунення порушення (UA-2021-04-15-009690-b.b1, UA-2021-04-15-009690-b.b2, UA-2021-04-15-009690-b.b3, UA-2021-04-15-009690-b.a4) та надані відповіді, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол тендерного комітету від 05.05.2021р. №11, тендерну пропозицію ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.05.2021р. №21, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Проте, на порушення зазначених вимог Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету від 05.05.2021 №11 на другий день, а саме 07.05.2021. Згідно із абзацом 2 частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Моніторингом установлено, що Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації 20.04.2021 та 21.04.2021, чим не дотримав вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації необхідно надати довідку, складену учасником в довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (не менше 2-х) та листів відгуків на ці договори, а також назви контрагентів з адресами та контактними телефонами, суми договору(ів)), укладеного(них) у період з 2018 по 2020 рок. *Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 – 30230000-0 — Комп‘ютерне обладнання або договір на постачання лінгафонного кабінету або договір на постачання комп‘ютерного обладнання. За результатом моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених Замовником у тендерній документації, а саме, переможець ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надала лише 1 аналогічний договір по коду ДК 021:2015 – 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання або договір на постачання лінгафонного кабінету або договір на постачання комп‘ютерного обладнання (файл «2. Довідка про наявність досвіду виконання АД.pdf» 29.04.2021 12:03), що не відповідає пункту 3 Додатку 1 тендерної документації. Проте, на порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА з повідомленням з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Згідно із Розділом III тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив, що Переможець процедури закупівель на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію, зокрема, довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 07.05.2021р. Учасником ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА в складі тендерної пропозиції надано вищезазначену довідку, що містить інформацію станом на 22.04.2021р. (файл «Dovidka_21102490300320210625.pdf» 08.05.2021). Отже, учасником ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано вищезазначену довідку з порушенням вимог, передбачених пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації, Розділом III тендерної документації та відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та переможцем ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА був укладений договір від 20.05.2021р. №21. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 22.06.2021 16:48 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2021 16:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Східний офіс Держаудитслужби 49101, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 22, кори. 2 ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-15-009690-b 01.06.2021 року було опубліковане повідомлення щодо прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-15-009690-b згідно Наказу Східного офісу Держаудитслужби №271 від 28.05.2021 року.. 22.06.2021 року оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-15-009690-b від 22.06.2021 року. 1. Відповідно до п. 1 «Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі» Розділу II «Констатуюча частина» Висновку було встановлено порушення Замовником пункту 7 частини першої статті 10 Закону, згідно якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету від 05.05.2021 №11 на другий день, а саме 07.05.2021. Проте, Замовником на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.06.2021 року щодо надання пояснень з приводу невчасності оприлюднення Протоколу засідання тендерного комітету було надано 14.06.2021 року наступні роз’яснення: «Тендерний комітет розмістив протокол засідання тендерної комісії з запізненням у зв’язку з відсутністю секретаря тендерного комітенту по причині хвороби». Дані обставини підтверджуються Довідкою про хворобу №41 від 06.05.2021 року. 2. Згідно п. 1 «Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі» Розділу II «Констатуюча частина» Висновку зазначається наступне: «Відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації необхідно надати довідку, складену учасником в довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (не менше 2-х) та листів відгуків на ці договори, а також назви контрагентів з адресами та контактними телефонами, суми договору(ів)), укладеного(них) у період з 2018 по 2020 рок. * Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп‘ютерне обладнання або договір на постачання лінгафонного кабінету або договір на постачання комп‘ютерного обладнання. За результатом моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених Замовником у тендерній документації, а саме, переможець ФОН ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надала лише 1 аналогічний договір по коду ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання або договір на постачання лінгафонного кабінету або договір на постачання комп‘ютерного обладнання (файл «2. Довідка про наявність досвіду виконання АД.рсИ» 29.04.2021 12:03), що не відповідає пункту 3 Додатку 1 тендерної документації. Проте, на порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА з повідомленням з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону». Проте, даний факт не відповідає дійсності, з огляду на наступне: Оскільки обладнання до Лінгафонного кабінету (що і було кінцевою метою придбання) не обмежується Комп‘ютерним обладнанням, а містить додатково : БФП, П'ятиповерхнева комбінована дошка, Мультимедійний проектор, Ноутбуки, Бездротові точки доступу Wi-Fi, Спеціалізоване програмне забезпечення, Стереогарнітури, Ламінатор; тендерним комітетом було прийняте рішення не обмежувати потенційних учасників виключно наданням Аналогічних договорів за предметом закупівлі. Відповідно до Статті 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація : «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», тендерний комітет розширив вимоги, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме додав до вимог додаткові умови: «*Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп‘ютерне обладнання або договір на постачання лінгафонного кабінету або договір на постачання комп‘ютерного обладнання,». «комп‘ютерного обладнання» мається на увазі саме Ноутбуків! Саме на придбання Ноутбуків (вчителів та учнів) в Лінгафонних кабінетах витрачаються найбільше коштів. Учасником-переможцем в складі ТД було надано файл «2. Довідка про наявність досвіду виконання АД.рб£», в якому міститься інформація відповідно до умов Тендерної документації, а саме підтвердження досвіду виконання 4-х аналогічних договорів, які підпадають під умови ТД : «*Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп‘ютерне обладнання або договір на постачання лінгафонного кабінету або договір на постачання комп‘ютерного обладнання.». В складі ТД учасником-переможцем було надано скановані копії договорів: 2.1. 2020_Каховська 199995.pdf; 2.2. 2020_Каховська 30000.pdf; 2.3. 2020_Сосницька 83600.pdf; 2.4. Каховка l.pdf. В наданих договорах, чітко зазначено придбання Ноутбуків та/або обладнання за кодом ДК 30230000-0 — Комп‘ютерне обладнання. У силу ч. 1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, за правилом ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» саме замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. За правилом абз.2 п.1 ч.І ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. В той же час, національний закон України не визначає механізмів, форм чи способів документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і до того ж не вимагає, щоб такий досвід мав позитивний характер в аспекті інтересів замовника. Зважаючи на ч.І ст.17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010р. по справі «Щокін проти України» (Shchokin v. Ukraine, заяви № 23759/03 та '3194'3106) та рішення Європейського суду з прав людини від 07.07.2011р. по справі «Серков проти України» (Serkov v. Ukraine, заява № 39766/05), найбільш сприятливим для заявника є підхід, коли дане питання достатності поданих учасником документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підлягає вирішенню у межах адекватного розумного та виваженого розсуду замовника. З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Дубинка Наталія Володимирівна згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно п. 1 «Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі» Розділу II «Констатуюча частина» Висновку: «Згідно із Розділом III тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив, що Переможець процедури закупівель на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію, зокрема, довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 07.05.2021р. Учасником ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА в складі тендерної пропозиції надано вищезазначену довідку, що містить інформацію станом на 22.04.2021р. (файл «Dovidka_21102490300320210625.pdf» 08.05.2021). Отже, учасником ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано вищезазначену довідку з порушенням вимог, передбачених пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації, Розділом III тендерної документації та відповідно до абзацу З пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону». Норми статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять конкретних вимог щодо дати видачі документів, які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відповідні вимоги були визначені Замовником в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого Замовник зазначив, що Переможець процедури закупівель на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію, зокрема, довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. На виконання пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації ФОП Дубинка Наталія Володимирівна надала вищезазначену довідку 21102490300320210625 Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ від 22.04.2021 року про не притягнення Дубинки Наталії Володимирівни до кримінальної відповідальності, відсутність незнятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку в складі тендерної пропозиції. Кінцевий строк дії довідки в ній не зазначений, оскільки офіційно довідка про несудимість терміну дії немає. За загальним правилом в Україні для довідки про несудимість встановлюється термін дії рівний ЗО календарним дням (Довідка дійсна до 22.05.2021 року). ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА наданням дійсної довідки про несудимість (станом на 07.05.2021) підтвердила відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, довідка 21102490300320210625 Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ від 22.04.2021 року, надана ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже, ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА наданням дійсної довідки про несудимість підтвердила відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушила з свого боку діючого законодавства з даного питання. 4. В п. 1 «Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі» Розділу II «Констатуюча частина» Висновку зазначено: «Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехтував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу». Відповідно до частини 1 статті 173 Господарського кодексу України, господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. 20.05.2021 року між Комунальним закладом «Сурсько-Литовська Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сурсько-Литовської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (надалі - Покупець) та Фізичною особою - підприємцем Дубинкою Наталією Володимирівною (надалі - Учасник) укладено договір №21. Відповідно до п. 1.1. Договору Учасник зобов’язується передати (поставити) Замовнику товар - код за ДК 021:2015-30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Лінгафонний кабінет (10+1) - 2 комплекта) зазначений у Специфікації, що додається до Договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною, а Покупець - прийняти і оплатити такий товар. Згідно п. 5.1. Договору, строк поставки товарів продовж 10 днів (після отримання заявки) до 31.12.2021 року. 28.05.2021 року Покупцем надано Учаснику заявку на поставку товару, на підставі якої Учасником 07.06.2021 року було поставлено товар Покупцю, що підтверджується Актом прийому-передачі товару №1 07.06.2021 року та накладною №21 від 07.06.2021 року. п. 4.1. Договору закріплено, що оплата за товар, виконується в наступному порядку - по безготівковому розрахунку згідно наданого рахунку та накладної протягом 15 банківських днів з моменту підписання Акту прийому-передачі Товару та накладної. Керуючись п. 4.1. Покупець здійснив оплату за товар 11 червня 2021 р. (дата зарахування коштів 14.06.2021), що підтверджується ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ № 1 від 11 червня 2021 р. З вищевикладеного слідує, що господарське зобов’язання за Договором №21 від 20.05.2021 року було виконано в повному обсязі. З огляду на це, Замовник не може розірвати господарське зобов’язання відповідно до правил, встановлених статтею 188 Господарського кодексу України.  Дане господарське зобов’язання вважається припиненим виконанням, оскільки всі його умови виконані належним чином та виконання було прийнято Замовником (частина 1 статті 599 Цивільного кодексу України та частина 1 статті 203 Господарського кодексу України). Отже, перелічені порушення в п. 2 «Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства» Розділу II «Констатуюча частина» Висновку не відповідають дійсності та спростовані вище. Крім того, дане зобов'язання вважається припиненим у зв’язку з його виконанням належним чином в повному обсязі. З огляду на вищевикладене, у КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУРСЬКО-ЛИТОВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА відсутня правова можливість припинення зобов'язань за договором від 20.05.2021р. №21 в рамках статті 188 Господарського кодексу України з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Дата публікації звіту: 25.06.2021 15:39

Запити/Пояснення