• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали для залізничних колій (повторно)

Завершена

1 495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 475.00 UAH
Номер: 6d4ba3501b3c4b979afe0363b8db80e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-06-000137
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.06.2022 08:58 - 02.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.06.2022 № 10-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.06.2022 № 10-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-15-007479-b від 15.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено порушення вимог частини 9 статті 41 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету від 15.04.2021 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНССЕРВІС КР» (далі – ТОВ «ІНТЕРТРАНССЕРВІС КР»), повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2021, договір про закупівлю від 25.05.2021 №14, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.06.2022 та 17.06.2022 року. За результатами аналізу стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено, що згідно умов Розділу Х Договору про закупівлю товарів від 25.05.2021 №14, укладеного із ТОВ «ІНТЕРТРАНССЕРВІС КР», цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками обома сторонами і діє до 31 грудня 2021р., а в частині зобов’язань – до повного і належного їх виконання. Відповідно до наданих відповідей Замовника від 10.06.2022 та 17.06.2022 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, зміни до Договору від 25.05.2021 №14 не вносились, оплата та отримання товару не відбувалась, заборгованість між контрагентами по даному Договору не обліковується. Таким чином, Замовником в порушення частини 9 статті 41 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 23.06.2022 12:53 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2022 12:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку моніторингу (ID моніторингу - UA-М-2022-06-06-000137) протоколом уповноваженої особи ДП "Волиньвугілля" виявлені порушення - усунені. Вказано про недопущення в подальшому аналогічних порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.06.2022 18:08

Запити/Пояснення