• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Цифровий стаціонарний рентген на 2 робочих місця, код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.

Завершена

5 989 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 949.75 UAH
Номер: 061bc6b358db4a16b90b6835aa931023
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:59 - 20.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2021-04-15-003721-b 15.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІЛАТАНМЕД» та ТОВ «АЛКОНТ - СЕРВІС» та допущення їх до аукціону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Укрмедпроектбуд» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.04.2021 № 43, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 03.06.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» (далі – ТОВ «ІЛАТАНМЕД») та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ - СЕРВІС» (далі – ТОВ «АЛКОНТ - СЕРВІС»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2021 № 136, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.06.2021 № 148, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2021, пояснення та документи Замовника надані 05.07.2021 та 08.07.2021 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 21.07.2021 19:07 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 19:07

Запити/Пояснення