-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Цифровий стаціонарний рентген на 2 робочих місця, код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.
Завершена
5 989 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 949.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 949.75 UAH
Номер:
061bc6b358db4a16b90b6835aa931023
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-25-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2021 00:00
Період моніторингу:
25.06.2021 15:59 - 20.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-04-15-003721-b 15.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІЛАТАНМЕД» та ТОВ «АЛКОНТ - СЕРВІС» та допущення їх до аукціону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Укрмедпроектбуд» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.04.2021 № 43, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 03.06.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» (далі – ТОВ «ІЛАТАНМЕД») та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ - СЕРВІС» (далі – ТОВ «АЛКОНТ - СЕРВІС»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2021 № 136, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.06.2021 № 148, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2021, пояснення та документи Замовника надані 05.07.2021 та 08.07.2021 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.07.2021 19:07 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 19:07
Запити/Пояснення
Номер:
97b320c9c5ce44619e95cc1b16f03365
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2021 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця, код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
41f9e0ae5b834f2db82a8f093ec8e2ba
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
05.07.2021 15:59
Опис:
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло запит Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ) від 2021-06-30 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-04-15-003721-b та повідомляє нижчевикладене.
Щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі ДП «Укрмедпроектбуд» (далі — Підприємство) просить врахувати наступне.
Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011 р. № 560 проекти будівництва, що реалізуються із залученням бюджетних коштів щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю від 120 млн. гривень, затверджують центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інші державні органи та державні наукові організації, про що інформують Мінрегіон протягом п’яти робочих днів.
Наказом МОЗ від 14.06.2019 р. № 1402 (після отримання позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза») було затверджено проект будівництва об’єкта «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (загальний кошторисний розрахунок будівництва).
Очікувана вартість предмету закупівлі формується відповідно до вартості обладнання, визначеної згаданим вище загальним кошторисним розрахунком (не вище такої вартості).
Що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то Підприємство звертає увагу, що щодо кожної закупівлі НДСЛ «Охматдит» МОЗ України формує відповідні медико-технічні вимоги обладнання та доводить їх до Підприємства. Саме за визначеними лікарнею характеристиками Підприємство і закуповує обладнання.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі № UA-2021-04-15-003721-b просимо звернути увагу на наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (пункт 41 ) встановлено, необхідність «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
ДП «Укрмедпроектбуд» діє на основі державної власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України (за текстом – МОЗ). Підприємство є замовником будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит».
Підприємство поки що не має власного вебсайту, а отже не має об’єктивної можливості розміщувати інформацію на ньому. Однак, з метою забезпечення прозорості закупівель Підприємство в будь-який момент готове надавати відповідну необхідну інформацію.
Крім того, відповідно до частини 8 статті 73 Господарського кодексу України державне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, встановлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління підприємством.
Як було відзначено вище, Підприємство не має власного веб-сайту, а тому інформацію про свою діяльність (зокрема, але не виключно – цілі, звітність тощо) Підприємство регулярно надає своєму органу управління для здійснення такої публікації.
Більше того, Підприємство намагається максимально ефективно використовувати бюджетні кошти. У відповідності до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет. Доступ до оприлюдненої інформації в Єдиному веб-порталі використання публічних коштів є безоплатним для кожного громадянина України. Підприємство регулярно вносить інформацію щодо розрахунків з виконавцями будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» до зазначеного вище веб-порталу. Зокрема, там міститься і інформація про розрахункові документи щодо сплати операцій, здійснених Підприємством при реалізації бюджетної програми з будівництва згаданої вище дитячої лікарні.
Номер:
94318267229d4f059d49171abdf09434
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2021 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця (ДК 021:2015:33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, щодо наступного питання:
чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС». Якщо договір укладено, повідомити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3f629535acc941ebbf262675b9bb4266
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
08.07.2021 09:33
Опис:
ДП «Укрмедпроектбуд» (надалі – Підприємство) розглянуло питання, поставлене Державною аудиторською службою України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця (ДК 021:2015:33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) щодо того чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС», та повідомляє наступне.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
До Підприємства (в межах встановленого статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» 20-денного строку) надійшов лист від переможця закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» (лист № 150621-4 від 15.06.2021 року, копія додається), відповідно до якого переможець підтверджує взяті на себе зобов’язання щодо постачання обладнання.
Однак, в листі № 150621-4 від 15.06.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» звертає увагу, що через великий попит на рентгенівське діагностичне обладнання, спричинений спалахом короновірусної інфекції COVID-19, виробничі потужності виробників відчувають серйозне перенавантаження, що в свою чергу впливає на певну невизначеність у термінах постачання розміщених замовлень. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» просило перенести строк підписання договору на 60 днів.
Враховуючи, що переможець закупівлі підтверджує свої зобов’язання поставити обладнання, однак беручи до уваги існування об’єктивних зовнішніх факторів, описаних в листі № 150621-4 від 15.06.2021 року (обмежувальні протиепідемічні заходи, запроваджені з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19), Підприємство прийняло рішення продовжити строк для укладення договору до 60 днів.
Підприємство при цьому звертає увагу, що строк поставки в договорі, що буде укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» відповідатиме умовам тендерної документації та, відповідно, тендерній пропозиції переможця – поставка відбудеться до 20.09.2021 року.
Тобто, навіть беручи до уваги продовження строку укладення договору до 60 днів, строк поставки залишиться незмінним, адже переможець підтверджує свої зобов’язання щодо поставки обладнання, що є предметом даної закупівлі.