-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи: капітальний ремонт покрівлі житлового будинку №22 по вул. Лермонтова м. Тернівка Дніпропетровської області
Технічні вимоги викладені у Додатку № 9 до тендерної документації
Завершена
2 358 234.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 791.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 791.17 UAH
Номер:
cd53d811894b4a77894b44022c80ac7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 17:11 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-04-15-003527-b 15.04.2021 КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство" (код ЄДРПОУ 31657751) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення пунктів 11, 19 частини другої статті 22 Закону;
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-17» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 01.06.2021 № 99п-21, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство" (далі Замовник) ID: UA-P-2021-04-15-000769-b на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 13.04.2021р. протокол № 56, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ПМК-17", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.05.2021 № 79, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПМК-17", яке оприлюднене в електронній системі закупівель 12.05.2021, вимогу про усунення невідповідностей, договір підряду від 01.06.2021 № 99п-21, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 24.06.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. При цьому, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет). На запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2021 про надання пояснень (інформації, документів), замовником не надано інформацію щодо сторінки веб-сайту, що є порушенням норми частини п’ятої статті 8 Закону.
Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушеннями вимог Закону, а саме:
- визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить нормі пункту 11 частини другої статті 22 Закону;
- на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст.16 Закону Замовником у пункті 1.3 розділу 1 Додатку №3 до тендерній документації, передбачено: у складі тендерної пропозиції учасником в додаток до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів додати: договори у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів) відповідно до довідки, акти виконаних робіт відповідно до наданих договорів, підписані обома сторонами.
Проте, за результатом моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПМК-17" не відповідає кваліфікаційним вимогам статті 16 Закону, а саме:
- аналогічний договір від № 13.04.2020 №1, укладений з ОСББ «Надія Д», надано без додатків: розрахунку договірної ціни, дефектного акту, локального кошторису, які відповідно до пункту 13.1 договору від № 13.04.2020 №1 є його невід’ємною частиною;
- аналогічний договір від 07.09.2020 №1118/20, укладений з КП «Водоканал», надано без додатків, які визначені пунктами 13.1, 13.2 договору від 07.09.2020 №1118/20: Додаток 1. Форма акту-допуску, Додаток 2. Договірна ціна з кошторисами.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПМК-17" не відповідає кваліфікаційним вимогам статті 16 Закону, які визначені у пункті 1.3 розділу 1 Додатку №3 до тендерній документації Замовника.
Однак, на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ "ПМК-17" як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону.
Також моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із пунктами 76, 77 Розділу 5 Додатку №6 до тендерної документації Замовника «ТЕХНИЧНІ ВИМОГИ» до складу робіт входить: вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатiв (норматив РН20-21-1) та вогнезахист дерев'яних конструкцiй лат пiд покрiвлю, покриттiв та настилiв по фермах (норматив РН20-21-3). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» таку ліцензію не надав. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» з цієї підстави.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПМК-17», визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір підряду від 01.06.2021 № 99п-21.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень:
09.07.2021 16:03 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2021 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звітуємо про виконання зобов'язань Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область). Підрядник повідомлений про розірвання договору підряду № 99п-21 від 01.06.2021р. (лист про розірвання та протокольне рішення тендерного комітету додаються). Додаткова угода про розірвання договору буде оприлюднена пізніше.
Дата публікації звіту:
15.07.2021 10:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення, які виявлені в результаті проведеного моніторингу процедури закупівлі усунуті шляхом розірвання договору від 01.06.2021 № 99п-21 на підставі додаткової угоди від 14.07.2021 №1. Звіт про виконання договору про закупівлю 16.07.2021.
Дата публікації:
13.08.2021 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
275f51050bbb4cb9b6bdaaa8b49fe8f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку №22 по вул. Лермонтова м. Тернівка Дніпропетровської області за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електроній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003527-b), яку проведено КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство" (далі Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Чому при складанні тендерної документації (пункт 4 Розділ ІІІ, пункт 2 Додатку 2) Замовником на порушення вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
3. Чому що у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено критерії та методику оцінки тендерної пропозиції відповідно до частини першою статті 28 Закону, тоді, як стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону?
4. Чому нормативне посилання зазначене в пункті 3.4 розділу 3 Додатку №3 тендерної документації Замовника не є актуальним, тоді, як Президент України указом від 14.05.2020 №184/2020 увів в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"?
5. Чому на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки?
6. В складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» завантажено файл «Смета.rar» в якому міститься Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (форма № 5а) в якій у розділах ІІ, ІІІ зазначені наступні будівельні машини і механізми: Кран переносний, вантажопiдйомнiсть 1 т, Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т, Установка для зварювання ручного дугового [постiйного струму] , Баддi, мiсткiсть 2 м3, Лебiдки ручнi та важiльнi, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т], Люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг, Шуруповерти. Проте, у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 29.04.2021 №3-т вищезазначені будівельні машини і механізми відсутні (файл ДОДАТОК 3 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf 30 квітня 2021 21:55) отже, учасником ТОВ «ПМК-17» не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підпункту 1.1 додатку №3 тендерної документації Замовника.
Чому на порушення вимоги абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону?
7. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-2 (форма№1), який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПМК-17» (архівний файл Смета.rar) у пунктах 76, 77 розділу 5 до складу робіт входить: вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатiв (норматив РН20-21-1) та вогнезахист дерев'яних конструкцiй лат пiд покрiвлю, покриттiв та настилiв по фермах (норматив РН20-21-3). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» таку ліцензію не надав.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації?
8. В складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» завантажено файл «Смета.rar» в якому міститься Договірна ціна із визначенням: Вид договірної ціни: тверда, Визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013.
При цьому, відповідно до пункту 2.2 Договору підряду від 01.06.2021 №99п-21 ціною Договору є Договірна ціна, яка визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та є динамічною.
З приводу вищезазначеного просимо надати пояснення.
9. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-17» завантажено графік виконання робіт (Додаток 7 графік.pdf), в якому визначено початок виконання робіт у травні 2021 року, та період травень-липень 2021 року, отже, учасник запланував виконання робіт до дати укладання договору 01.06.2021. При цьому, у графіку виконання робіт, який є додатком до договору підряду від 01.06.2021 №99п-21 визначено початок виконання робіт у червні 2021 року, та період червень-серпень 2021 року. Отже, умови договору підряду від 01.06.2021 №99п-21 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17».
Чому договір підряду від 01.06.2021 №99п-21 укладено з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону (з урахуванням норми пункту 2 частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f1107c89bd7b4ebdbc05d6f03da046ed
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2021 08:55
Опис:
1. По першому пункту пояснюємо наступне:
У відповідності до п. 41 Постанови Кабінета Міністрів України від 11.10.2019р. № 710 (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У відповідності до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів, який доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі «Казначейство інформує» - «Єдининий реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів», Комунальне підприємство «Тернівське житлово-комунальне підприємство» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а є одержувачем.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) розташований на офіційному вебсайті Фонду державного майна України у розділі «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» - «Суб’єкти господарювання».
У даному реєстрі Комунальне підприємство «Тернівське житлово-комунальне підприємство» відсутнє, тому що у відповідності до ст. 78 Господарського кодексу України воно є комунальним унітарним підприємством.
Виходячи зі змісту пункту 41 Постанови Кабінета Міністрів України від 11.10.2019р. № 710 (зі змінами), вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмету закупівлі не стосується нашого підприємства, тому що КП «ТЖКП» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктом господарювання державного сектору економіки
2. По другому пункту пояснюємо наступне:
При складанні тендерної документації пунктом 4 Розділу ІІІ та пунктом 2 Додатку 1 Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. При цьому допущена механічна помилка в даті, з якої починається відлік дії тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. По третьому пункту пояснюємо наступне:
У пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації допущена механічна помилка у номері статті Закону, розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону.
4. По четверотому пункту пояснюємо наступне:
Указ Президента України від 15.05.2017р. № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" є чинним, тому нормативне посилання на нього в пункті 3.4 розділу 3 Додатку № 3 тендерної документації Замовника не суперечить Закону.
5. По п’ятому пункту пояснюємо наступне:
Тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, але при розгляді тендерної пропозиції Учасника Замовник керувався Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710.
6. По шостому пояснюємо наступне:
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагалося надання Учасником розрахунку вартості виконання робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку № 22 по вул. Лермонтова м. Тернівка Дніпропетровської області, тому Замовником при визначенні переможця відкритих торгів файл «Смета.rar» не перевірявся.
7. По сьомому пункту пояснюємо наступне:
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагалося надання Учасником розрахунку вартості виконання робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку № 22 по вул. Лермонтова м. Тернівка Дніпропетровської області, тому Замовником при визначенні переможця відкритих торгів файл «Смета.rar» не перевірявся.
8. По восьмому пункту пояснюємо наступне:
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагалося надання Учасником розрахунку вартості виконання робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку № 22 по вул. Лермонтова м. Тернівка Дніпропетровської області, тому Замовником при визначенні переможця відкритих торгів файл «Смета.rar» не перевірявся та у Договорі підряду від 01.06.2021 № 99п-21 ціною Договору є Договірна ціна, яка визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та є динамічною.
9. По дев’ятому пункту пояснюємо наступне:
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагалося надання Учасником графіка виконання робіт, тому при укладанні договору підряду від 01.06.2021 № 99п-21 він не був врахований.