• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи: капітальний ремонт покрівлі житлового будинку №22 по вул. Лермонтова м. Тернівка Дніпропетровської області

Технічні вимоги викладені у Додатку № 9 до тендерної документації

Завершена

2 358 234.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 791.17 UAH
Номер: cd53d811894b4a77894b44022c80ac7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.06.2021 17:11 - 09.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.06.2021 № 313 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 313 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2021-04-15-003527-b 15.04.2021 КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство" (код ЄДРПОУ 31657751) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення пунктів 11, 19 частини другої статті 22 Закону; За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-17» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 01.06.2021 № 99п-21, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство" (далі Замовник) ID: UA-P-2021-04-15-000769-b на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 13.04.2021р. протокол № 56, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ПМК-17", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.05.2021 № 79, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПМК-17", яке оприлюднене в електронній системі закупівель 12.05.2021, вимогу про усунення невідповідностей, договір підряду від 01.06.2021 № 99п-21, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 24.06.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. При цьому, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет). На запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2021 про надання пояснень (інформації, документів), замовником не надано інформацію щодо сторінки веб-сайту, що є порушенням норми частини п’ятої статті 8 Закону. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушеннями вимог Закону, а саме: - визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить нормі пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст.16 Закону Замовником у пункті 1.3 розділу 1 Додатку №3 до тендерній документації, передбачено: у складі тендерної пропозиції учасником в додаток до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів додати: договори у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів) відповідно до довідки, акти виконаних робіт відповідно до наданих договорів, підписані обома сторонами. Проте, за результатом моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПМК-17" не відповідає кваліфікаційним вимогам статті 16 Закону, а саме: - аналогічний договір від № 13.04.2020 №1, укладений з ОСББ «Надія Д», надано без додатків: розрахунку договірної ціни, дефектного акту, локального кошторису, які відповідно до пункту 13.1 договору від № 13.04.2020 №1 є його невід’ємною частиною; - аналогічний договір від 07.09.2020 №1118/20, укладений з КП «Водоканал», надано без додатків, які визначені пунктами 13.1, 13.2 договору від 07.09.2020 №1118/20: Додаток 1. Форма акту-допуску, Додаток 2. Договірна ціна з кошторисами. Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПМК-17" не відповідає кваліфікаційним вимогам статті 16 Закону, які визначені у пункті 1.3 розділу 1 Додатку №3 до тендерній документації Замовника. Однак, на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ "ПМК-17" як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону. Також моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із пунктами 76, 77 Розділу 5 Додатку №6 до тендерної документації Замовника «ТЕХНИЧНІ ВИМОГИ» до складу робіт входить: вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатiв (норматив РН20-21-1) та вогнезахист дерев'яних конструкцiй лат пiд покрiвлю, покриттiв та настилiв по фермах (норматив РН20-21-3). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» таку ліцензію не надав. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-17» з цієї підстави. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПМК-17», визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір підряду від 01.06.2021 № 99п-21. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 09.07.2021 16:03 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2021 16:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звітуємо про виконання зобов'язань Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область). Підрядник повідомлений про розірвання договору підряду № 99п-21 від 01.06.2021р. (лист про розірвання та протокольне рішення тендерного комітету додаються). Додаткова угода про розірвання договору буде оприлюднена пізніше.
Дата публікації звіту: 15.07.2021 10:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення, які виявлені в результаті проведеного моніторингу процедури закупівлі усунуті шляхом розірвання договору від 01.06.2021 № 99п-21 на підставі додаткової угоди від 14.07.2021 №1. Звіт про виконання договору про закупівлю 16.07.2021.
Дата публікації: 13.08.2021 11:42

Запити/Пояснення