-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Завершена
10 649 587.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 247.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 247.93 UAH
Номер:
1f3b124b53874190a512bfd011891360
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 15:21 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-04-14-011480-b 14.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8, частини 1 статті 31 та частини 4 статті 33 Закону
№ 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця, внесення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08 квітня 2021 року № 633 зі змінами (далі – ТД), протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2021 №902 та від 22.07.2021 №1399, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2021 №963 та 965, від 26.05.2021 №1041, від 14.07.2021 №1344, від 27.07.2021 №1444, від 20.08.2021 №1664, протокол про визначення переможця від 25.08.2021 №1665, тендерні пропозиції ПП «СТЕПС», ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ», ТОВ «УКРБУД КОЗАК» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2021, договір від 07.09.2021 № 866, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2021 № 14005-р/пк-пз, від 25.06.2021 № 14430-р/пк-пз та 17.08.2021 № 18848-р/пк-пз, відповідь Замовника на питання від 12.10.2021, 26.10.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 28.10.2021, чим порушено частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником не надано відповідь на звернення ПП «СТЕПС» від 21.05.2021 року, чим порушено частину 4 статті 33 Закону № 922-VIII, а саме: замовник зобов’язаний надати учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Також, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.08.2021 № 18848-р/пк-пз встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема з наступного.
Відповідно до пункту 7 Додатку 3 ТД учасники повинні надати скан-копію договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття. На вимогу пункту 7 Додатку 3 ТД Переможець у складі своєї Пропозиції надав файл «12.3 Скан-копія договір вивіз сміття pdf», в якому міститься договір від 02.03.2021 № 05/21 про надання послуг із вивезення, розміщення та знешкодження твердих побутових відходів (надалі - Договір № 05/21). Згідно з пунктом 2.5 статті 2 Договору № 05/21 визначено, що негабаритні відходи, будівельні відходи вивозяться за додатковою угодою, або за згодою, шляхом обміну листами, складеними на підставі та з посиланням на даний Договір. Разом з тим, Переможцем не надано додаткової угоди та листів щодо вивозу негабаритних відходів та будівельних відходів чим не підтверджено вивіз (приймання) будівельного сміття, що не відповідає вимогам пункту 7 Додатку 3 ТД. Таким чином зазначений договір не підтверджує вивіз (приймання) будівельного сміття, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо абзацу другого пункту 2 тендерної документації.
Крім того, пунктом 5 Додатку 3 Документації передбачено надання скан-копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, завірені підписом та печаткою Учасника. Однак, у складі пропозиції Переможця відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на СТ 54 SILICATE AERO Силікатна лугостійка фарба фасадна; Парапет оцинкований 500 мм; Дюбель фасадний для теплоізоляції для мінеральної вати з термомостом; Профіль ПВХ кутовий; Штукатурка декоративна акрилова FAST GRANIT; Мінеральна вата IZOVAT; Плити тепло ізоляційні із екструдованого пінополістиролу; Суміші бетонні готові; Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий; Свроруберойд; Мастика бітумна покрівельна гаряча; Лист СТ 10ХСНД 6; Плити бетонні тротуарні; Грунтовка глибокого проникнення; Бітуми нафтові дорожні; Грунт-емаль Polifarb; Розчин РЦГ100 Ж1; Металочерепиця; Електроди; Портландцемент; Фарба олійна та алкідна; Грунтовка ГФ-021; Розчинник; Гіпсові в'яжучі Г-3, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, відповідно до пп. 29, 40, 64, 69, 75, 80, 86, 91, 97, 102, 109, 116, 122 технічних вимог, зазначених в п. 2 Додатку 3 ТД передбачено виконання робіт: «Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2».
Додаток 3 ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги), зокрема: «Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетоннїй основї площею до 20 м2».
Відповідно до додатку 3 Документації у складі Пропозиції учасник надає, зокрема, розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання.. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 ( або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
договірна ціна (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошкторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
дефектний Акт;
локальні кошториси;
відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, де міститься інформація, зокрема, про улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею понад 20 м2;
дефектний акт, де міститься інформація, зокрема, про улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею понад 20 м2 (8. Кошторисні).
Разом з тим, у вищезазначених розрахунках відсутня інформація, зокрема, про «Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2».
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.Разом з тим, враховуючи вищезазначене, в мотивувальній частині рішення, пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
Натомість, Замовник не відхилив пропозицію Переможця,чим порушив вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, та уклав договір на суму 8 723 711,57 гривень.
Період усунення порушень:
05.11.2021 14:27 - 20.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2021 14:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення щодо висновку моніторингу.
Начальнику Державної аудиторської служби України
О. КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2021-10-05-000059 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві Державної адміністрації, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України про «Публічні закупівлі», оприлюднило аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно: вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель, зокрема робіт, товарів для забезпечення потреб дитячих садків, з урахуванням наступного:
1. Заперечення щодо ненадання відповіді на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 28.10.2021, та порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Замовником надано відповідь та оприлюднено пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби, який опубліковано 28.10.2021 в електронній системі через авторизований електронного майданчика e-tender в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі у відповідності до вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII. Про наявність даної відповіді можна переконатись на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») а саме- (Запит замовнику на пояснення Дата: 2021-10-28 15:39:15 Запит про надання пояснень Відповідь замовника на пояснення Дата: 2021-11-03 16:27:27 відповідь на запит - Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000059 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: …) Відповідь на запит (189).pdf)
2. Заперечення щодо не надання Замовником відповідь на звернення ПП «СТЕПС» від 21.05.2021 року, та порушення частини 4 статті 33 Закону № 922-VIII, а саме: замовник зобов’язаний надати учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Замовником надано учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення шляхом направлення 26.05.2021 року на офіційну електронну пошту ПП «СТЕПС» скан-копій оригіналів протоколів розгляду вимог від 21.05.2021 року. В зв’язку з тим, що функціоналом електронного майданчика некоректно реалізовано функціонал розрахунку терміну надання відповідей на вимоги під час розгляду пропозицій в електронній системі закупівель на 16 годину 25 хвилин 26 травня 2021 було заблоковано можливість оприлюднити будь-які інші документи та рішення замовника. У зв’язку з вищезазначеним та технічною неможливістю оприлюднення відповідей через систему Прозорро Замовником 26.05.2021 року надіслано такі відповіді на електронну адресу учасника stepss@ukr.net. З урахуванням вимоги, що надійшла 31.05.2021 року. повторно надано відповіді з оприлюдненням в електронній системі закупівель опубліковано протоколи розгляду вимог від 21.05.2021 року. Про наявність даних відповідей можна переконатись на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua на сторінці закупівлі. (Номер вимоги: UA-2021-04-14-011480-b.c17 Статус: Відповідь надана Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003 Дата подання: 31 травня 2021 12:31 Рішення замовника: Вимога задоволена 02 червня 2021 13:43. На звернення учасника з вимогами від 21.05.2021 року, замовником надано відповіді з інформацією через п’ять днів з дня надходження таких звернень через електронну систему закупівель. У зв’язку з технічною неможливістю оприлюднення відповідей через систему Прозорро Замовником 26.05.2021 року надіслано такі відповіді на електронну адресу учасника stepss@ukr.net. З урахуванням вимоги, що надійшла 31.05.2021 року. повторно надаються відповіді з оприлюдненням в електронній системі закупівель: Документи 02 червня 2021 13:38 Протокол № 1099.pdf 02 червня 2021 13:41 Протокол № 1034.pdf 02 червня 2021 13:41 Протокол № 1036.pdf 02 червня 2021 13:41Протокол № 1037.pdf 02 червня 2021 13:42 Протокол № 1039.pdf)
3.Щодо невідхилення пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК»
- Щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК» вимогам п. 7 Додатку № 3 до Тендерної документації та відповідності умовам технічної специфікації:
Згідно розділу ІІІ Тендерної документації встановлена необхідність подання скан-копій оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3.
Відповідно до пункту 7 Додатку 3 до Тендерної документації, учасниками Процедури закупівлі надається скан-копія договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття.
Згідно ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до унормувань ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України, - зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
25.06.2021 р. Учасником файлом «12.3 Скан-копія договір вивіз сміття.pdf» в складі документів тендерної пропозиції в Процедурі закупівлі, - надано Договір від 02.03.2021 р. № 05/21 про надання послуг із вивезення, розміщення та знешкодження твердих побутових відходів» (надалі – Договір від 02.03.2021 р. № 05/21).
Договір від 02.03.2021 р. №05/21 містить статтю 2, - «РЕЖИМ, ВАРТІСТЬ, СТРОКИ ТА ОБСЯГ НАДАННЯ ПОСЛУГ».
Пунктом 2.5 статті 2 Договору від 02.03.2021 р. № 05/21 визначено, що негабаритні відходи, будівельні відходи вивозяться за додатковою угодою, або за згодою, шляхом обміну листами, складеними на підставі та з посиланням на даний Договір».
Відповідно, ТОВ «УКРБУД КОЗАК» на підставі Договору від 02.03.2021 р. № 05/21 та з посиланням на нього має право на вивезення будівельних відходів без обов’язкового заключення додаткової угоди.
Таким чином, умови п. 2.5 Договору від 02.03.2021 р. № 05/21 дають правові підстави з вивезення (приймання) будівельного сміття (відходів) без обов’язкового заключення додаткової угоди.
Виходячи з вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК», як таких, що не виповідають вимогам п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації та технічній специфікації.
-Щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК» умовам п. 5 Додатку 3 Тендерної документації.
Згідно ч. 1 ст. 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України № 46-93 від 10.05.1993 р. «Про стандартизацію і сертифікацію», чим була скасована обов’язкова сертифікація продукції в Україні.
Також, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції від 16 лютого 2018 р. № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність:
• Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві Юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами).
• Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11 квітня 1997 року № 192 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 червня 1997 року за № 222/2026 (із змінами).
Таким чином, з 01 січня 2018 року в Україні скасована обов’язкова сертифікація продукції.
Про цю обставину, Учасник повідомив Замовника у своїй тендерній пропозиції, - файлом «9.2 Лист щодо сертифікації.pdf», в якому вказав про скасування нормативних актів, що передбачали обов’язкову сертифікацію продукції в Україні.
При цьому, матеріали, які Учасник планує використовувати під час виконання робіт з предмету закупівлі, підпадають під дію вищенаведених нормативно-правових актів, та можуть не проходити процедуру сертифікації в Україні.
Разом з тим, Учасник у своїй тендерній пропозиції в файлі «9.1 Скан-копія сертифікатів.pdf» добровільно надав скан-копії сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, що є в наявності у постачальників.
В свою чергу, п.1 розділу ІІІ тендерної документації замовника передбачено:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Виходячи з вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК», як таких, що не виповідають вимогам п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації та технічній специфікації.
- Щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам п.п.3 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Згідно вимог п. 4.1 Додатку№ 3 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються:
4.1.Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання.. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошкторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
ТОВ «УКРБУД КОЗАК» файлом «8. Кошторис.pdf» надав кошторисний розрахунок відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) по предмету закупівлі (Додаток № 3 до Тендерної документації).
Акцентовано звертаємо увагу, що ТОВ «УКРБУД КОЗАК» в тендерній пропозиції не змінив склад робіт. Він один і той же самий, що і в Тендерній документації, - улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі.
Таким чином, твердження Скаржника, що учасником ТОВ «УКРБУД КОЗАК» подано пропозицію, яка містить види робіт, що суттєво відрізняються за показниками безпідставне та необґрунтоване.
Виходячи з вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК», як такої, що не виповідає Додатку 3 до Тендерної документації та технічній специфікації.
Крім того, пропозиція ТОВ «УКРБУД КОЗАК» є найбільш економічно вигідною. Таким чином Замовником було виконано вимоги і дотримано принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення законодавства відсутні. Підстави для усунення порушень відсутні.
Дата публікації звіту:
12.11.2021 19:53
Запити/Пояснення
Номер:
57f363477c91432fbec2a7f2bc77ab76
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ecef0fbe72f4caf89d3c35c3ee5796d
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
19.10.2021 11:07
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
О. КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000059 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно змін до річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3132, на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва заплановано кошти на суму 10 649 587,15 грн. (десять мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч чотириста чотирнадцять грн. 15 коп.) в т. ч. ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на проведення Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 25 березня 2021 р. № 25/225-03/21/А. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
2. З метою дотримання Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, утеплення та зменшення витрат на енергоносії в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва необхідно виконати капітальний ремонт фасаду. Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва на 2021 рік заплановано капітальний ремонт фасаду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва, виконаного згідно з договором Цивільно-правового характеру № 268 від 23 березня 2021 р. на проведення проектно-вишукувальних робіт.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Номер:
0c2216a196944885867903ab81ad0857
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2021 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2021 00:00
Опис:
Просимо надати експертний звіт від 25 березня 2021 року № 25/225-03/21/А на підставі якого визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6d00d75715bf43688d78ad998ce5bbb9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2021 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2021 23:00
Опис:
Просимо пояснити, з яких причин Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 17.08.2021 № 18848-р/пк-пз та укладено договір з ТОВ «УКРБУД КОЗАК».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a9bb2e3d47d040f5983436a1ecbaba26
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
03.11.2021 16:27
Опис:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.10.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-10-05-000059 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18848-р/пк-пз від 17.08.2021 Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації протоколом № 1662 від 20 червня 2021 р. скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД КОЗАК» переможцем за процедурою закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 189 на вулиці Ревуцького, 4-А Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-14- 011480-b. Наступним кроком, автоматично функціоналом електронного майданчика передбачено проведення повторної оцінки тендерних пропозицій учасників. Після проведення повторної оцінки (повторного розгляду пропозицій учасників) та враховуючи найбільш економічно вигідну пропозицію тендерним комітетом управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації визначено переможця торгів та укладено відповідний договір
Номер:
5665936659424e18b91e672856612f25
Назва:
запит за роз'ясненнями змісту висновку та його зобов'язань
Дата опублікування:
08.11.2021 19:17
Опис:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, відповідно до висновку моніторингу, зобов'язав управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Просимо надати роз'яснення на якій підставі та відповідно до яких норм законодавства управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації має розірвати договір з ТОВ "УКРБУД КОЗАК", визначено переможцем торгів, добросовісно виконує всі зобов'язання по договору. Крім того, розірвання договору може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів- сторін договору, та залишити вихованців закладу дошкільної освіти фактично в умовах не утепленого фасаду в зимовий період, а також незавершений капітальний ремонт може бути причиною можливих небезпечних наслідків під час подальшої експлуатації об`єкту та піддавати життя дітей ризику.