-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Торги не відбулися
13 745 414.18
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 727.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 727.07 UAH
Номер:
d294f377cda74d4fada2958ea7a2f1d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 10:50 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-04-14-011459-b
14.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08 квітня 2021 року № 639 зі змінами (далі – ТД), протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2021 №904 та від 22.11.2021 №2220, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.07.2021 №1379, від 22.07.2021 №1410, від 23.07.2021 №1423, від 27.07.2021 №1447, від 19.08.2021 №1639 - №1642, від 17.09.2021 №1809, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2021 № 18496-р/пк-пз, від 14.09.2021 № 20939-р/пк-пз та 08.10.2021 № 22959-р/пк-пз, від відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.11.2021 12:27 - 02.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2021 12:27
Запити/Пояснення
Номер:
93b9f6a63be54c798e4fac5e0c692f1a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0500f2a6ade74e2ebcaa71d81ba15162
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
15.11.2021 15:28
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
О. КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 10.11.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3132, на закупівлю Капітальний ремонт в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва заплановано кошти на суму 13 745 414, 18 грн. (тринадцять мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч чотириста чотирнадцять грн. 18 коп.) в т. ч. ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на проведення Капітальний ремонт в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 25 березня 2021 р. № 25/228-03/21/А. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
2. З метою дотримання Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, утеплення та зменшення витрат на енергоносії в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва необхідно виконати капітальний ремонт фасаду. Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва на 2021 рік заплановано капітальний ремонт фасаду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт в закладі загальної середньої освіти № 255 на вулиці Архітектора Вербицького, 26-в Дарницького району м. Києва, виконаного згідно з договором Цивільно-правового характеру № 268 від 23 березня 2021 р. на проведення проектно-вишукувальних робіт.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli