-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Торги не відбулися
17 034 798.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 173.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 173.99 UAH
Номер:
476ef7724e244e4588d8b014a078bf76
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-25-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 10:42 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-04-14-011437-b 14.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08 квітня 2021 року № 630 зі змінами (далі – ТД), протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2021 №901 та від 22.11.2021 №2219, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.07.2021 №1378, від 22.07.2021 №1411, від 27.07.2021 №1446, від 19.08.2021 №1633, від 17.09.2021 №1812 та 1813, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2021 № 18497-р/пк-пз, від 08.09.2021 № 20508-р/пк-пз та 08.10.2021 № 22958-р/пк-пз, від відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.11.2021 12:28 - 02.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2021 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
120be5c27abf4bb896ce1ae246dc49b7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
90e2fd119f2042a9a3ae9bd0e2426bcd
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
15.11.2021 15:29
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
О. КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 10.11.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») , у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно змін до річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3132, на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва заплановано кошти на суму 17 034 798,83 грн (сімнадцять мільйонів тридцять чотири тисячі сімсот дев'яносто вісім грн. 83 коп.) в т. ч. ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на проведення Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 25 березня 2021 р. № 25/227-03/21/А. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
2. З метою дотримання Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, утеплення та зменшення витрат на енергоносії в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва необхідно виконати капітальний ремонт фасаду. Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва на 2021 рік заплановано капітальний ремонт фасаду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва, виконаного згідно з договором Цивільно-правового характеру № 268 від 23 березня 2021 р. на проведення проектно-вишукувальних робіт.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli