-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Горького в м. Татарбунари Одеської області
Завершена
8 983 041.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 915.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 915.21 UAH
Номер:
7105e4c9ff3e49bc8c8546cdc3264c57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
08.07.2021 12:17 - 30.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 07.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 373
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-04-14-002523-a 14.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Татарбунарської міської ради «Бесарабія» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2021 № 2-В, ТД (зміни), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.04.2021 № 5-В, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Буджакстройсервіс» (далі – ТОВ «Буджакстройсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма Паритетбудінвест» (далі – ТОВ «БФ Паритетбудінвест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Прогресдорбуд» (далі – ТОВ «Прогресдорбуд») фізичної особи-підприємця Айрапетян Самвела Сережаєвича (далі – ФОП Айрапетян С.С.), протоколи засідань тендерного комітету від 06.05.2021 № 8-В, від 07.05.2021 № 9-В, від 14.05.2021 № 10-В, від 14.05.2021 № 11-В, від 17.06.2021 № 13-В, від 17.06.2021 № 14-В, від 17.06.2021 № 15-В, від 17.06.2021 № 16-В, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір підряду від 01.07.2021 № 87 (далі – Договір), пояснення отримані 13.07.2021 через електронну систему закупівель, рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження від 07.06.2021 № 12788-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «Буджакстройсервіс». Відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи Замовника від 06.05.2021 № 8-В Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Буджакстройсервіс» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД. Відповідно до протоколів засідань уповноваженої особи від 07.05.2021 № 9-В, від 14.05.2021 № 10-В Замовником відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «БФ Паритетбудінвест» та ТОВ «Прогресдорбуд» відповідно. Відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи від 14.05.2021 № 11-В Замовником визначено переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Айрапетяна С.С.
Так, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Антимонопольним комітетом України як органом оскарження прийнято рішення від 07.06.2021 № 12788-р/пк-пз, в якому зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Айрапетяна С.С. переможцем процедури закупівлі.
Замовник 17.06.2021 в електронній системі закупівель скасовує рішення про визначення переможцем ФОП Айрапетяна С.С., при цьому відповідно до протоколу від 17.06.2021 № 16-В приймає рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Айрапетяна С.С., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 17.06.2021 та укладено Договір.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Проте на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону Замовником не виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Айрапетяна С.С.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Айрапетяна С.С. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 Додатка 2 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в тому числі довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Проте на порушення пункту 1 розділу 5 Додатка 2 до ТД переможцем ФОП Айрапетяном С.С. надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України, про непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості станом на 16.05.2021, що раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 17.06.2021).
Отже, на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ФОП Айрапетяна С.С. у зв’язку із ненаданням ним як переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в ТД, документу, що підтверджує відсутність підстави, установленої пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 13.07.2021 інформацію, що не обґрунтовує рішення Замовника.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-9 «Відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника» не підтверджена.
Період усунення порушень:
23.07.2021 14:58 - 07.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2021 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємствоТатарбунарської міської ради "Бесарабія", повідомляє щодо Висновку Південного офісу Дердаудитслужби про неможливість усунення порушення, у зв'язку із виконанням Договору про закупівлю, який неможливо розірвати в односторонньому порядку.
Дата публікації звіту:
30.07.2021 12:18
Запити/Пояснення
Номер:
3205e73c191f4ce486135e2dc867559e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2021 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином комунальне підприємство Татарбунарської міської ради «Бесарабія» (далі - Замовник) може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем фізичної особи-підприємця Айрапетяна Самвела Сережаєвича та невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 07.06.2021 № 12788-р/пк-пз тоді як Колегією зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Айрапетяна Самвела Сережаєвича переможцем процедури закупівлі?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати укладення договору від 01.07.2021 № 87 із фізичною особою-підприємцем Айрапетяном Самвелом Сережаєвичем тоді як ним як визначеним Замовником переможцем надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості, станом на 16.05.2021, що раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 17.06.2021)?
При цьому відповідно до пункту 1 розділу 5 Додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, в тому числі довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.