-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів
Завершена
4 396 680.00
UAH з ПДВ
Номер:
d28b6d1eaf4d43dba0a2fa20f2502915
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-19-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2021 00:00
Період моніторингу:
19.07.2021 16:08 - 10.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
16.07.2021 № 453
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 16.07.2021№ 453
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-04-14-011283-b 14.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, наявності підстав для застосування переговорної процедури, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЖКС «Чорноморський» (далі – Замовник) на 2021 рік; протокол засідання тендерного комітету від 14.04.2021 №1; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; договір про закупівлю від 30.04.2021 №101.
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів», Замовнику 22.07.2021 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації/документів), проте, станом на час завершення моніторингу, Замовником відповіді не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922- VIII, зі змінами (далі – Закон) .
Період усунення порушень:
30.07.2021 15:08 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 15:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня.
Інформуємо, що відповідні пояснення (інформація/документи) на Ваш запит від 22.07.2021 р. не було оприлюднено через технічні складнощі. Відповідні документи, що вимагались відповідно до Вашого запиту - протокол переговорів, документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, документи на підтвердження відсутності підстав для відмови згідно ч.1. статті 17 Закону є в наявності та додаються.
Інформуємо, що відповідні вимоги на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону передбачені згідно оголошень про проведення процедур закупівлі UA-2021-03-01-005818-b та UA-2021-03-01-005661-b.
Дякуємо Вам за розуміння та інформуємо про вжиття відповідних заходів щодо усунення технічних складнощів, що забезпечать в подальшому недопущення відповідних порушень.
Дата публікації звіту:
06.08.2021 18:28
Запити/Пояснення
Номер:
ed6c8dfee1d7456d9638acf983beb365
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.07.2021 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі – Послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-14-011283-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
- Які саме вимоги до учасника ПАТ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" (кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону, документи на підтвердження відсутності підстав для відмови згідно статті 17 Закону та інші вимоги) визначені «ЖКС «Чорноморський» (далі – Замовник)?
- Які документи подані учасником переговорів для підтвердження його відповідності установленим вимогам Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, з долученням підтверджуючих документів (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, копії поданих учасником ПАТ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" документів відповідно до вимог Замовника та Закону, тощо).