• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону «Колос» за адресою: вул. Миру, 32, смт Іванівка, Іванівський район, Херсонська область» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)

Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

13 076 972.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 769.72 UAH
Номер: 2b188438a4364e9ca51615a53c7eb034
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-18-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 18.05.2021 14:29 - 09.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 18.05.2021р. № 253 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-04-14-005519-c 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 14 квітня 2021 року Іванівської селищної ради; повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2021. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник відповідно до додатку №3 до тендерної документації установив вимогу щодо надання відомостей про розряд працівників (за наявності), що будуть залучатися при виконанні робіт та мають необхідні знання та досвід. Учасником ТОВ «Будівельна група Смартхаус» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність у нього працівників, в тому числі щодо наявності електрика, маляра-штукатура, покрівельника, лицювальника, однак інформацію про їх розряд не зазначено, чим не дотримано вимоги додатку №3 до тендерної документації, оскільки згідно Класифікатора професій України ДК 003:2010 із змінами затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.02.2019 №259 та згідно «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336 вищезазначені посади повинні мати професійні розряди. Також, Замовник відповідно до додатку №3 до тендерної документації встановив вимогу до учасників щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору на будівництво або реконструкцію спортивних об’єктів, будівель, споруд, зовнішніх інженерних мереж за останні 5 років з наданням копій аналогічного договору та листа-відгуку до нього. Проте, учасником ТОВ «Будівельна група Смартхаус» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про виконання договору від 01.06.2020 № 32-Б, предметом якого є Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень «Сиваська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, б/н, в смт Сиваське Новотроїцького району Херсонської області, чим не дотримано вимоги додатку №3 до тендерної документації, оскільки предметом закупівлі Замовника є реконструкція спортивного об’єкту - стадіону «Колос». Не відхиливши пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 19.05.2021 11:34 - 03.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2021 11:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник, код ЄДРПОУ 04400883 не згоден із висновком посадової особи Південного офісу Держаудитслужби, який зроблено за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-14-005519-c «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону «Колос» за адресою: вул. Миру, 32, смт Іванівка, Іванівський район, Херсонська область» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)», а саме: порушення Замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки Держаудитслужбою зроблено висновок про те, що учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Протягом строку проведення моніторингу Держаудитслужба не запитала у Замовника пояснення щодо прийнятих рішень. Однак аргументація висновку про результати моніторингу, на наш погляд, є необґрунтованою. Відповідно до статті 16 Закону Замовником в тендерній документації встановлені наступні кваліфікаційні критерії учасників: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації відкритих торгів, а саме: - довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих) - довідка у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво або реконструкцію спортивних об’єктів, будівель, споруд, зовнішніх інженерних мереж за останні 5 років із оригіналом листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. При розгляді найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції щодо відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник керувався наступним: 1. Учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію у спосіб, який визначений Замовником. 2. Не зазначення у довідці Учасником інформації про розряд його працівників робочих професій не свідчить про відсутність цих працівників. 3. Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги щодо рівня професійних розрядів працівників робочих професій Учасників, отже відсутність у довідці такої інформації не може слугувати підставою для визнання Учасника таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію. Перелік основних видів робіт, що закуповуються Замовником та передбачені проектом на реконструкцію стадіону «Колос» в смт Іванівка, наступний: - реконструкція існуючого футбольного поля із влаштуванням його нового покриття із природньої трави та організації її поливу; - влаштування підземної насосної станції для поливу футбольного поля; - будівництво огорожі футбольного поля та трибун для глядачів; - будівництво адміністративної будівлі стадіону та локальних очисних споруд для неї; - будівництво зовнішніх мереж електро- та водопостачання. Виходячи з цього, для підтвердження досвіду Учасників, Замовник встановив вимогу в тендерній документації: надати довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво або реконструкцію спортивних об’єктів, будівель, споруд, зовнішніх інженерних мереж за останні 5 років із оригіналом листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Це формулювання передбачає, що договір може бути на роботи з будівництва або реконструкції не тільки спортивних об’єктів, а і будь-яких будівель, споруд, зовнішніх інженерних мереж, де замовниками виступали бюджетні установи. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, який визначений Замовником: надано довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання договору із бюджетною організацією на будівництво об’єкту (в тому числі будівель, споруд, зовнішніх інженерних мереж) за останні 5 років із оригіналом листа-відгуку від Замовника – бюджетної установи, зазначеної в наданій довідці. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС» відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а Замовником не порушено вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Дата публікації звіту: 24.05.2021 16:54