-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
11 140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 4 400.00 UAH
Номер:
8a452cabeaeb49cdbd97d2a3fbb5ade1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 16:32 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2021 №380
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.06.2021 №380
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2021-04-14-002088-c 14.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14 квітня 2021 року (протоколи №14/04/2021), тендерні пропозиції ТОВ «ПРОФІТСТАЛЬ», ТОВ «Дніпропетровська трубна компанія», ТОВ «ЮНІТОН», ТОВ «РІН ЛТД», протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотах №1, 2, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотах №1, 2, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотах №1, 2, повідомлення про намір укласти договір по лотах №1, 2, протокол засідання тендерного комітету замовника від 08 червня 2021 року №14/04/2021-01.3 в.т., договори поставки від 29 червня 2021 року №06-21-299 та №06-21-300, звіти про результати проведення процедури закупівлі за лотами №1-3, пояснення від 08 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом установлено, що річний план (UA-P-2021-04-14-000998-c) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
13.07.2021 17:52 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2021 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель на підставі моніторингу процедури закупівлі згідно оголошення ID UA-2021-04-14-002088-c повідомляємо, що виявлене порушення усунене Протоколом засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» №19/07/2021-01.5 в.т. від 19.07.2021р., оскільки зміни до Річного плану закупівель відобразити в електронній системі немає технічної можливості.
В майбутніх тендерах Ваші зауваження будуть прийняті до уваги. Вдячні Вам за пильність при моніторингу закупівель.
Дата публікації звіту:
20.07.2021 11:06
Запити/Пояснення
Номер:
f9ed8502ccce4056a8ffa3bc2334914f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2021 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (ДК 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-14-002088-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d4193db7bf3047b1a3b4688cae8dff6d
Назва:
Відповідь на запит до оголошення №UA-2021-04-14—002088-c
Дата опублікування:
08.07.2021 09:59
Опис:
На Ваш запит відповідно до оголошення №UA-2021-04-14—002088-c, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго» - комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст. 2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого плану ремонтів.
3) Логістичний відділ ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отримання комерційних пропозицій на момент вивчення ринку. Додаток №1- копія комерційної пропозиції ТзОВ «Профісталь», копія комерційної пропозиції ТзОВ «Дніпропетровська трубна компанія», копія комерційної пропозиції ТзОВ «ТЕХ ВМ», копія комерційної пропозиції ПП «ТЕХІНФО»