• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з побудови систем пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (технічне переоснащення) у будівлях закладів освіти Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області

Категорія замовника – відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.

Завершена

1 448 907.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 6 236.38 UAH
Номер: 7eccef3e65144c998b803906727616ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-08-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 08.02.2022 16:41 - 02.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 08.02.2022 № 77 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2022 № 77 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 7. UA-2021-04-14-000669-c, «Послуги з побудови систем пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (технічне переоснащення) у будівлях закладів освіти Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області» (код ДК 021:2015 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування), яка проведена Відділом освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема оприлюднити звіти про виконання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «09» лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, договори від 28.05.2021 №№ 28 та 29. Відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем - ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» укладено договори: за лотом № 1 – договір від 28.05.2021 № 28 на суму 599 994,00 грн з ПДВ, за лотом № 2– договір від 28.05.2021 № 29 на суму 433 248,00 грн з ПДВ. Відповідно до умов вказаних договорів, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. Також дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Spending.gov.ua свідчать про виконання зобов’язань за даними договорами в повному обсязі. Відповідно до пункту 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Таким чином, Замовником станом на момент проведення моніторингу (08.02.2022) не оприлюднено звіти про виконання договору, чим недотримано вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 09.02.2022 15:44 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2022 15:44