-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-02-000754-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Завершена
108 037 475.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 080 374.75 UAH
мін. крок: 1% або 1 080 374.75 UAH
Номер:
95c7d84626fe440fbea1db75cefad1b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 15:07 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-04-13-006538-a 13.04.2021виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»» та ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»», та допущення їх до аукціону установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Український трубний завод», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.04.2021 № 21_0288_т (зі змінами) (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 26.04.2021 та від 19.05.2021, відповіді Замовника на запитання від 26.04.2021 та від 21.05.2021, вимоги про усунення порушень від 28.04.2021, від 30.04.2021, від 05.05.2021 та від 21.05.2021, рішення Замовника від 30.04.2021, від 05.05.2021 та від 25.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Трубоізолкомплект»» (далі – ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»»), приватного акціонерного товариства «Фірма «Нафтогазбуд»» (далі – ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український трубний завод» (далі – ТОВ «Український трубний завод»), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2021, договір про закупівлю товарів (матеріально – технічних ресурсів) від 15.07.2021 № 2107000076, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 12.08.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що при подачі тендерної пропозиції учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення (пункт 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації).
Учасники ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»» та ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»» подали свої тендерні пропозиції з накладенням удосконалених електронних підписів.
Також, тендерні пропозиції ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»» та ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»» не містять листів-пояснень щодо неможливості накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»» та ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки.
Період усунення порушень:
27.08.2021 16:29 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 16:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позов № ТОВВИХ-21-9987 від 10.09.2021
Дата публікації:
10.09.2021 15:45
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку Державної аудиторської служби України від 27.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a
За результатами моніторингу яким установлено, що замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник надає аргументовані заперечення
Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлені наступні вимоги:
«1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП:
- на пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист пояснення.
Допускається використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України».
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови КМУ від 03.03.2020 №193 (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 17.03.2021 №227) до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тендерна документація даної процедури закупівлі складена у відповідності до законодавства України, яке дозволяє використання УЕП замість КЕП в перехідному періоді до 31.12.2021, що в свою чергу відображає основну мету Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З урахуванням вищезазначеного, вимога тендерної документації Замовника щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію учасника обумовлює можливість підписання своєї пропозиції кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з урахуванням Постанови КМУ від 03.03.2020 №193 (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 17.03.2021 №227).
Відповідно, надання листа-пояснення Замовником не вимагається, оскільки даний документ надається учасником у разі неможливості накладення електронного підпису на тендерну пропозицію згідно з чинним законодавством України. Учасниками ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»» та ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»» на свої тендерні пропозиції накладено саме удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить законодавству України та вимогам тендерної документації Замовника.
Дане рішення Замовника щодо накладення КЕП/УЕП на пропозицію учасника прийняте з урахуванням правової позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначених рішеннями:
- від 30.06.2021 № 14726-р/пк-пз,
- від 06.07.2021 № 15200-р/пк-пз,
- від 12.07.2021 № 15769-р/пк-пз.
З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 27.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a
Висновок від 27.08.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-13-006538-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту:
01.09.2021 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
432195655a4c424cb65a08609f0a4997
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2021 08:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (Труби сталеві) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-006538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ce27b49358c4509901b4bb0d5446b42
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10 серпня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a
Дата опублікування:
12.08.2021 10:17
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 10 серпня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (Труби сталеві) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-006538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, зазначаємо що технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси Товариства, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні. При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені у відповідності до методик, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.