-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнер об’ємом 1100 л, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 240 літрів з плоскою кришкою, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 120 літрів з плоскою кришкою)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
9dd9f5f4ef9448dd973a4bcc7956d3a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2021 00:00
Період моніторингу:
12.07.2021 13:57 - 03.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.07.2021
№ 441
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 12.07.2021 № 441
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-04-13-005795-а 13.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди № 1 від 28.05.2021 року) встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання Додаткової угоди № 1 від 28.05.2021. Після розірвання Додаткової угоди № 1 від 28.05.2021 привести у відповідність умови Договору № 72 від 20.05.2021 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полігон Екологія» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розкриття тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА», протокольне рішення 05.05.2021 № 26, повідомлення про намір укласти договір від 05 травня 2021, договір від 20.05.2021 № 72, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.05.2021 (додаткова угода до Договору від 28.05.2021 №1), відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 19.07.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що при укладанні Додаткової угоди № 1 від 28.05.2021 до Договору купівлі-продажу від 20.05.2021 № 72 щодо збільшення ціни за одиницю товару, сторони керувались Експертним висновком Київської торгово-промислової палати
№Ц-584 від 25 травня 2021, в якому коливання ціни визначено на підставі зміни середньоринкової вартості бувших у вжитку пластикових контейнерів станом на 01.04.2021 та на 21.05.2021, тоді як оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано замовником 13.04.2021 року, а тендерна первинна пропозиція на суму 1 382 139,73 грн формувалася учасником ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА» станом на 26.04.2021 та остаточна пропозиція на суму 1 249 999,00 гривень станом на 30.04.2021.
Таким чином, коливання ціни, визначене Експертним висновком Київської торгово-промислової палати №Ц-584 від 25 травня 2021 в періоді до оголошення процедури закупівлі предмету «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер об’ємом 1100 л, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 240 літрів з плоскою кришкою, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 120 літрів з плоскою кришкою)» станом на 01.04.2021, не може бути підставою для підняття ціни на одиницю товару до Договору купівлі-продажу від 20.05.2021 № 72, оскільки воно не підтверджує факт коливання ціни на товар з моменту укладення договору, або ж з моменту подання тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, при укладанні Додаткової угоди № 1 від 28.05.2021 до Договору купівлі-продажу від 20.05.2021 № 72 Замовником підвищено ціну на товар на 10 відсотків без підтвердження коливання ціни з моменту підписання договору про закупівлю, чим порушено вимоги норм, встановлених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
23.07.2021 14:52 - 07.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2021 14:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь
Дата публікації звіту:
29.07.2021 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
fc83e206b5284ecdb254e4fbae0a6ca0
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
14.07.2021 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнер об’ємом 1100 л, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 240 літрів з плоскою кришкою, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 120 літрів з плоскою кришкою) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-13-005795-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чим керувався замовник приймаючи рішення щодо внесення змін до Договору від 20.05.2021 року № 72 шляхом укладання Додаткової угоди від 28 травня 2021 року №1, враховуючи, що у Експертному висновку Київської торгово-промислової палати № Ц-584 від 25 травня 2021 коливання ціни визначено на підставі зміни середньоринкової вартості бувших у вжитку пластикових контейнерів станом на 01.04.2021 та на 21.05.2021, тоді як тендерна первинна пропозиція на суму 1 382 139,73 грн формувалася учасником ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" станом на 26.04.2021, а остаточна пропозиція на суму 1 249 999,00 гривень станом на 30.04.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження про прийняття рішення щодо укладання додаткової угоди до Договору від 20.05.2021 року №72.
Номер:
7f5bad147b114163bd0be191bf6106b5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.07.2021 17:33
Опис:
20.05.2021 р. між КП «Полігон Екологія» (далі – Замовник) та ТзОВ «Альта Логістік Україна» (далі – Учасник) був укладений Договір купівлі-продажу контейнерів на суму 1 249 999,00 грн. з ПДВ., з кількістю контейнерів об’ємом 1100 л – 111 шт., контейнерів для збору сміття пластикових об’ємом 240 л – 40 шт. та об’ємом 120 л – 1120 шт.
Замовник отримав від Учасника експертний висновок Київської торгово-промислової палати № Ц-584 від 25.05.2021 р. Замовником в особі тендерного комітету було взято до уваги експертний висновок № Ц-584 та було укладено Додаткову угоду №1 від 28.05.2021 р., в якій Сторони керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пунктом 7.2.2. Договору (збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладення Додаткової угоди.
28.05.2021 р. на Веб-порталі Уповноваженого органу була оприлюднена Додаткова угода №1 до Договору купівлі-продажу №72 від 20.05.2021 р.