-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стоматологічне обладнання (16692 - Профілактичний стоматологічний пристрій, 16692 - Профілактичний стоматологічний пристрій, 45248 - Генератор системи пломбування кореневих каналів, 16692 - Профілактичний стоматологічний пристрій, 47750 - Система для обтурації кореневих каналів, 47750 - Система для обтурації кореневих каналів, 16355 - Апекслокатор ендодонтичний, 56320 - Стоматологічний світлодіодний світильник, із живленням від мережі, 35775 - Стоматологічна / хірургічна лампа для полімеризації, 12352 - Стоматологічний оптоволоконний освітлювач, 62439 - Мікроскоп хірургічний стоматологічний, 37089 - Адаптер джерела світла, 37089 - Адаптер джерела світла, 37089 - Адаптер джерела світла, 34859 - Система стоматологічна аспіраційна, хірургічна)
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020
Завершена
1 741 468.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 414.69 UAH
мін. крок: 1% або 17 414.69 UAH
Номер:
05755a8564964f47ba7bcd4fb3dff46e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2021 00:00
Період моніторингу:
22.04.2021 16:47 - 19.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.04.2021 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2021 № 191
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2021-04-13-004057-c 13.04.2021 Дніпровський державний медичний університет (код ЄДРПОУ 02010681) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог 1 статті 25 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного медичного університету (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Моніторингом установлено, що при оголошеній очікуваній вартості закупівлі (безлотовій) робіт у сумі 1 741 468,50 грн Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 55 244,00 грн, що перевищує встановлений частиною 1 статті 25 Закону розмір на 3 000,00 гривень.
У ході проведення моніторингу порушення усунуте шляхом внесення змін до тендерної документації в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог статті 25 Закону та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Перелік змін оприлюднено в електронній системі закупівель 23.04.2021 року.
Період усунення порушень:
05.05.2021 11:24 - 21.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2021 11:24