• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стоматологічне обладнання (16692 - Профілактичний стоматологічний пристрій, 16692 - Профілактичний стоматологічний пристрій, 45248 - Генератор системи пломбування кореневих каналів, 16692 - Профілактичний стоматологічний пристрій, 47750 - Система для обтурації кореневих каналів, 47750 - Система для обтурації кореневих каналів, 16355 - Апекслокатор ендодонтичний, 56320 - Стоматологічний світлодіодний світильник, із живленням від мережі, 35775 - Стоматологічна / хірургічна лампа для полімеризації, 12352 - Стоматологічний оптоволоконний освітлювач, 62439 - Мікроскоп хірургічний стоматологічний, 37089 - Адаптер джерела світла, 37089 - Адаптер джерела світла, 37089 - Адаптер джерела світла, 34859 - Система стоматологічна аспіраційна, хірургічна)

Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020

Завершена

1 741 468.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 414.69 UAH
Номер: 05755a8564964f47ba7bcd4fb3dff46e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.04.2021 16:47 - 19.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.04.2021 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 191 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-04-13-004057-c 13.04.2021 Дніпровський державний медичний університет (код ЄДРПОУ 02010681) Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного медичного університету (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Моніторингом установлено, що при оголошеній очікуваній вартості закупівлі (безлотовій) робіт у сумі 1 741 468,50 грн Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 55 244,00 грн, що перевищує встановлений частиною 1 статті 25 Закону розмір на 3 000,00 гривень. У ході проведення моніторингу порушення усунуте шляхом внесення змін до тендерної документації в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог статті 25 Закону та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Перелік змін оприлюднено в електронній системі закупівель 23.04.2021 року.
Період усунення порушень: 05.05.2021 11:24 - 21.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2021 11:24

Запити/Пояснення