-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
410 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 108.20 UAH
мін. крок: 1% або 4 108.20 UAH
Номер:
21d90e6a527049049828d5da074652e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-03-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2021 00:00
Період моніторингу:
03.06.2021 16:52 - 26.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2021 №348
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2021 №348
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2021-04-13-001755-c 13.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснення на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінницягаз збут» установлено порушення вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Тернопільелектропостач», ТОВ «Екотехноінвест», ТОВ «Національна енергетична група» та ТОВ «Укргаздобич» - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, звернення UA-2021-04-13-001755-c.c1 та UA-2021-04-13-001755-c.c2 від ТОВ «Укргаздобич», тендерні пропозиції ТОВ «Тернопільелектропостач», ТОВ «Екотехноінвест», ТОВ «Вінницягаз збут», ТОВ «Національна енергетична група» та ТОВ «Укргаздобич», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11 травня 2021 року №20, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 травня 2021 року №23, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27 травня 2021 року №28, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 31 травня 2021 року№28/1, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01 червня 2021 року№29, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10 червня 2021 року№29, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10 червня 2021 року№34, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10 червня 2021 року№35 та протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15 червня 2021 року№36, повідомлення про намір укласти договір та пояснення від 10 червня 2021 року, від 14 червня 2021 року та від 17 червня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовник на подане через електронну систему закупівель 18 травня 2021 року звернення UA-2021-04-13-001755-c.c1 від ТОВ «Укргаздобич» оприлюднив роз’яснення 27 травня 2021 року з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Крім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінницягаз Збут», якого відповідно до протокольного рішення (протокол) від 01 червня 2021 року №29 обрано переможцем не надано:
- листа - згоди щодо поставки товару без попередньої оплати (в довільній формі), чим не дотримано пункту 1 розділу 3 тендерної документації замовника;
- довідки в якій зазначено, що він усвідомлює, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, чим не дотримано вимог пункту 2 розділу 4 тендерної документації замовника;
- заповненого з свого боку проєкту договору, чим не дотримано вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації замовника;
- фінансової звітності за 2020 рік, а саме за ІІ, ІІІ квартал, згідно розділу ІІ (склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» №73 від 07 лютого 2013 року, чим не дотримано вимог пункту 2 додатку №1 тендерної документації замовника.
Відповідно до абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, замовником на порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем ТОВ «Вінницягаз Збут».
В ході моніторингу відповідно до протокольного рішення від 10 червня 2021 року №34 тендерна пропозиція учасника ТОВ «Вінницягаз Збут» замовником відхилена.
Період усунення порушень:
22.06.2021 16:16 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2021 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення виявлених порушень за результами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-13-001755-c
Управлінням містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради розглянуто Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-13-001755-c від 22.06.2021 року.
На виконання пункту 3 вищезазначеного Висновку повідомляємо наступне. Управлінням містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради вжиті заходи з усунення виявлених за результатами моніторингу порушень частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 цього Закону, а також з недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, уповноваженій особі рекомендовано постійно підвищувати рівень знань Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, та не допускати відповідних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту:
24.06.2021 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
83e8e87dfac54082b4e31b692b6ad814
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2021 13:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-13-001755-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- листа - згоди щодо поставки товару без попередньої оплати (в довільній формі (пункт 1 розділу 3 тендерної документації);
- довідки в якій зазначено, що він усвідомлює, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України (пункт 2 розділу 4 тендерної документації);
- заповненого з свого боку проєкту договору (пункт 3 розділу 6 тендерної документації);
- фінансової звітності за 2020 рік, а саме за ІІ, ІІІ квартал, згідно розділу ІІ (склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» №73 від 07.02.2013 (пункт 2 додатку №1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
314cc3805bbd4375921ff0af00232134
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2021 12:41
Опис:
У зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника "ТОВ ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ", а саме: Згідно вимог зазначених в пункті 1 розділу 3 тендерної документації учасник не дотримав вимог, а саме: не надав листа - згоди щодо поставки товару без попередньої оплати (в довільній формі). Даного учасника було відхилено.
Номер:
861f710bdc1f481683b5f4c779c0c644
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2021 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-13-001755-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому тендерна пропозиція ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» розглядалася понад п’ять робочих днів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
590b323a011f4f28aa1895988e7b26bb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2021 16:49
Опис:
У зв'язку з навантаженням уповноваженої особи в роботі та для більш досконалого розгляду учасника, термін розгляду тендерної пропозиції було продовжено на строк 15 робочих днів.
Номер:
132d2c3322774b29bddf11f861d8b0bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2021 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-13-001755-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- заповненого з свого боку проекту договору окрім заяви приєднання, комерційної пропозиції та інформації про ціну (пункт 3 розділу 6 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ce3ff7e08c474ccea2a76b2fb37467e8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.06.2021 11:36
Опис:
На Ваш запит від 16.06.2021 року про надання пояснень повідомляємо наступне. Учасник ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання, зокрема, заповненого з свого боку проекту договору окрім заяви приєднання, комерційної пропозиції та інформації про ціну (пункт 3 розділу 6 тендерної документації). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» наявний заповнений з його боку проект договору про постачання електричної енергії споживачу (файл. «30. Заповнений проект договору»). Учасником заповнено всі відповідні реквізити проекту договору, які стосуються сторони учасника (постачальника), та заповнення яких передбачено вимогами тендерної документації: найменування постачальника, ПІБ та посада підписанта договору, пункти 2.3., 2.4. та пункт 13.5 (в частині інформації про відповідальну особу постачальника) проекту договору, а також місцезнаходження та банківські реквізити постачальника. Звертаємо Вашу увагу, що заповнення учасником додатків до договору (заяви приєднання та комерційної пропозиції), а також інформації про ціну умовами тендерної документації не вимагається.
На Ваш запит від 14.06.2021 року про надання пояснень додатково повідомляємо наступне. Після відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» згідно рішення уповноваженої особи від 27.05.2021 року (протокольне рішення від 27.05.2021 року №28) за результатами оцінки наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена тендерна пропозиція ТОВ «Вінницягаз Збут».
У зв’язку зі значною навантаженістю уповноваженої особи було прийнято рішення від 31.05.2021 року (протокольне рішення від 31.05.2021 року №28/1) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 15 робочих днів. Уповноваженою особою 01.06.2021 року за результатами розгляду тендерної пропозиції було прийнято рішення (протокольне рішення від 01.06.2021 року №29) про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Вінницягаз Збут» та прийняття рішення про намір укласти договір з ним. Таким чином, термін розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінницягаз Збут» склав 3 (три) робочі дні, що у свою чергу відповідає вимогам частини 5 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».