• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

410 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 108.20 UAH
Номер: 21d90e6a527049049828d5da074652e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-03-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.06.2021 16:52 - 26.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2021 №348 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.06.2021 №348 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2021-04-13-001755-c 13.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснення на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінницягаз збут» установлено порушення вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Тернопільелектропостач», ТОВ «Екотехноінвест», ТОВ «Національна енергетична група» та ТОВ «Укргаздобич» - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, звернення UA-2021-04-13-001755-c.c1 та UA-2021-04-13-001755-c.c2 від ТОВ «Укргаздобич», тендерні пропозиції ТОВ «Тернопільелектропостач», ТОВ «Екотехноінвест», ТОВ «Вінницягаз збут», ТОВ «Національна енергетична група» та ТОВ «Укргаздобич», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11 травня 2021 року №20, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 травня 2021 року №23, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27 травня 2021 року №28, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 31 травня 2021 року№28/1, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01 червня 2021 року№29, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10 червня 2021 року№29, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10 червня 2021 року№34, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10 червня 2021 року№35 та протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15 червня 2021 року№36, повідомлення про намір укласти договір та пояснення від 10 червня 2021 року, від 14 червня 2021 року та від 17 червня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовник на подане через електронну систему закупівель 18 травня 2021 року звернення UA-2021-04-13-001755-c.c1 від ТОВ «Укргаздобич» оприлюднив роз’яснення 27 травня 2021 року з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Крім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінницягаз Збут», якого відповідно до протокольного рішення (протокол) від 01 червня 2021 року №29 обрано переможцем не надано: - листа - згоди щодо поставки товару без попередньої оплати (в довільній формі), чим не дотримано пункту 1 розділу 3 тендерної документації замовника; - довідки в якій зазначено, що він усвідомлює, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, чим не дотримано вимог пункту 2 розділу 4 тендерної документації замовника; - заповненого з свого боку проєкту договору, чим не дотримано вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації замовника; - фінансової звітності за 2020 рік, а саме за ІІ, ІІІ квартал, згідно розділу ІІ (склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» №73 від 07 лютого 2013 року, чим не дотримано вимог пункту 2 додатку №1 тендерної документації замовника. Відповідно до абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, замовником на порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем ТОВ «Вінницягаз Збут». В ході моніторингу відповідно до протокольного рішення від 10 червня 2021 року №34 тендерна пропозиція учасника ТОВ «Вінницягаз Збут» замовником відхилена.
Період усунення порушень: 22.06.2021 16:16 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2021 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи щодо усунення виявлених порушень за результами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-13-001755-c Управлінням містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради розглянуто Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-13-001755-c від 22.06.2021 року. На виконання пункту 3 вищезазначеного Висновку повідомляємо наступне. Управлінням містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради вжиті заходи з усунення виявлених за результатами моніторингу порушень частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 цього Закону, а також з недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, уповноваженій особі рекомендовано постійно підвищувати рівень знань Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, та не допускати відповідних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту: 24.06.2021 14:48

Запити/Пояснення