-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в закладах дошкільної освіти, ДК 021:2015 (CPV)– 45310000-3 Електромонтажні роботи
Всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Завершена
4 974 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 870.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 870.00 UAH
Номер:
e91a203252a34f5a8e4acd0f8b59addc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 15:11 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-04-12-007421-b 12.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ» та ТОВ «НВФ»АВТ-ПРОМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 07 квітня 2021 року № 82, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги про усунення порушень, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ «СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ»АВТ-ПРОМ» (далі – ТОВ «НВФ"АВТ-ПРОМ»), повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2021, договір від 08.06.2021 № 302.
На запит Держаудитслужби, оприлюднений 07.07.2021 через електронну систему закупівель, щодо надання Замовником пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість, Замовник надав відповідь 13.07.2021, чим перевищив термін у три робочі дні та порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK 1-8-1) – не підтверджено.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:25 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації ознайомилося з виявленими порушеннями. За результатами моніторингу закупівлі UA-2021-04-12-007421-b повідомляє наступне. У зв’язку з значними об’ємами та відпускною компанією працівників для збирання інформації та необхідних документів знадобилось більше часу. Порушення та зауваження ретельно вивчено та взято до уваги для недопущення цих недоліків у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
28.07.2021 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
34c40c6f05d64921a7429cd0a0bf9d56
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.07.2021 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в закладах дошкільної освіти, ДК 021:2015 (CPV)– 45310000-3 Електромонтажні роботи очікуваною вартістю 4 974 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-12-007421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
06ee02a29eca43b68a430bf6d013e55f
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості
Дата опублікування:
13.07.2021 19:50
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було виконано на підставі Технічного завдання, розробленого відповідно до проектів (стадія РД), що отримали позитивний висновок експертизи:
1) Проект ДНЗ № 77 «ПС.СО-0111/19», експертний висновок № 3-410-19-СПЗ/КО від 30 грудня 2019р.
2) Проект ДНЗ № 159 «ПС.СО-2019-30», експертний висновок № 3-402-19-СПЗ/КО від 24 грудня 2019р.
3) Проект ДНЗ № 292 «ПС.СО-0212/19», експертний висновок №3-398-19-СПЗ/КО від 24 грудня 2019р.
4) Проект ДНЗ № 323«ПС.СО-101-19», експертний висновок № 7-431-19-СПЗ/КО від 24 грудня 2019р.
5) Проект ДНЗ № 387«02.2021/04», експертний висновок № 0044/03/21 від 25 березня 2021р.
6) Проект ДНЗ № 644 «ПС.СО-102-19», експертний висновок № 7-448-19-СПЗ/КО від 08 грудня 2019р.
Експертні висновки додаються.
Очікувану вартість закупівлі було визначено за результатами запитів цінових пропозицій, отриманих від учасників відповідного ринку, а саме: ТОВ «НВФ «АВТ ПРОМ», ТОВ «Системна інтеграція», ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ». Між поданими пропозиціями було зроблено середній арифметичний розрахунок, що становить 4 974 000,00 грн.
Цінові пропозиції від Товариств додаються.