-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт вулиць та доріг комунальної власності по селах Боратин, Новостав, Голишів, Рованці Боратинської територіальної громади (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Поточний ремонт вулиць та доріг комунальної власності по селах Боратин, Новостав, Голишів, Рованці Боратинської територіальної громади (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Більш детально викладено у файлах «45230000-8_Тендерна документація» та «45230000-8_Проект договору ».
Завершена
3 494 588.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 473.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 473.00 UAH
Номер:
d866283aa577461d97b8b85258b11301
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 10:36 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2021 № 389
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14.06.2021 №389
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-12-005545-c від 12.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Боратинської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.04.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Стир-Агробуд» повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір підряду №02-005 від 26.05.2021, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 30.06.2021.
Період усунення порушень:
05.07.2021 16:15 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2021 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
05878261780345e28a9f5d51badc3a16
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2021 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт вулиць та доріг комунальної власності по селах Боратин, Новостав, Голишів, Рованці Боратинської територіальної громади (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Боратинською сільською радою за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-12-005545-c), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Яким чином чи якими документами у своїй пропозиції усаник ТзОВ «Стир-Агробуд» підтвердив свою відповідність вимогам пункту 6.1 Розділу 6 «Супутні послуги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації?
2) Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТзОВ «Стир-Агробуд» відповідно до пункту 9 частини 1 статті 17 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ea35f9534ebc43fca04dd2677a18872d
Назва:
Відповідь щодо запиту на пояснення Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.06.2021 р.
Дата опублікування:
30.06.2021 14:50
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.06.2021 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
І. Відповідно до вимог пункту 6.2.1 Розділу 6 («Супутні послуги») Додатку 2 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до Тендерної документації «Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо надання супутніх послуг учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) інформацію про прийняття учасником на себе зобов’язання щодо надання супутніх послуг, передбачених пунктом 6.1.1 цього Додатку, та надання гарантій їх виконання (з викладенням конкретного переліку супутніх послуг, зобов’язань з їх надання та гарантій виконання таких зобов’язань). Зазначена у цьому пункті інформація може міститися в гарантійному листі, який подається учасником у складі тендерної пропозиції». Таким чином, при формування Тендерної документації та оголошенні відкритих торгів в електронній системі закупівель Замовником передбачено один із можливих способів підтвердження учасником прийняття на себе зобов’язань щодо надання супутніх послуг згідно визначеного переліку (гарантійний лист), однак Тендерна документація не містить жодних вказівок на те, що таке положення носить імперативний характер, а спосіб підтвердження є обов’язковим та виключає будь-які альтернативи.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТзОВ «Стир-Агробуд», котрого Замовником визнано переможцем, а саме у файлі з назвою «Пояснювальна записка», що міститься в архівному файлі «Технічні характеристики (2)», наявна інформація щодо прийняття на себе учасником зобов'язань із надання супутніх послуг згідно з переліком, що перебачений Тендерною документацією.
Таким чином, Замовником прийнято рішення вважати за належне документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо надання супутніх послуг, подане учасником у складі Пояснювальної записки.
ІІ. Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню туризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. №361-ІХ (надалі – Закон №361-ІХ) внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. в частині доповнення статтею 17-1 «Документи, що подаються заявником для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи». Так, відповідно до пункту 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №361-ІХ усі юридичні особи подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Міністерством юстиції України наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» (далі - Наказ), зареєстровано лише 08 червня 2021 року за № 768/36390 та опубліковано 11 червня 2021 року. Оскільки, зазначений Наказ набирає чинності через місяць із дня його офіційного опублікування, тобто з 11 липня 2021 року, то подання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності є необхідним протягом трьох місяців із моменту вступу у дію зазначеного нормативно-правового акту.
Таким чином, станом на момент розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Стир-Агробуд», що мало місце 07 квітня 2021 року, Міністерством фінансів України розроблено та оприлюднено для обговорення лише Проект наказу про затвердження Положення про форму та зміст структури власності юридичних осіб (далі - Положення), а власне Положення прийняте, у встановленому законодавством України порядку, не було. Відповідно, визначений Законом №361-ІХ тримісячний строк для внесення відповідних відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи на момент розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі UA-2021-04-12-005545-c, повідомлення про намір укласти договір та укладення договору не розпочав свій відлік, а, отже, відсутність вищезазначених відомостей у Реєстрі не являється підставою для відхилення такої пропозиції.