• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля та картопляні вироби

Завершена

368 766.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 843.83 UAH
Номер: 0ab728cdd0d348168325e31d02e28e57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-14-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 14.07.2021 15:09 - 05.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.07.2021 № 416 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.07.2021 № 416. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 15. UA-2021-04-12-005170-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 67) 941-63-70, fleraalla74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам частин 3 та 6 статті 17, пунктам 2, 10, 19 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 3 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 19.05.2021 року № 48 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 16.04.2021 року, тендерна пропозиція учасника ФОП Палько Сергій Юрійович (далі - ФОП Палько С. Ю.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2021 року № 91, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021 року, договір про закупівлю від 19.05.2021 року № 48. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі; - на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначив умову щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не десяти днів, що суперечить вимозі, визначеній у пункті 2 Додатку № 2; - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону; - на порушення пункту 10 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить питомої ваги критерію «ціна»; - на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій; - на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в пункті 4 Додатку № 2 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Також, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 31 Закону, Замовник через електронну систему закупівель не надав відповідь на звернення ФОП Сандульський Ігор Петрович щодо його не правомірного відхилення. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 20.07.2021 16:56 - 04.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2021 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ. 1. Щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї і в частині не відміни замовником закупівлі. Заперечення до висновку моніторингу повністю викладені Замовником у відповіді на пояснення, опублікованій на порталі ПРОЗОРРО. 2. Щодо зобов’язань про усунення порушення. Керуючись зобов’язаннями, викладеними у висновку моніторингу, відповідно до вимог ч.2 ст.202 Господарського кодексу України, з урахуванням вимог частини 1 статті 206 та частини 2 статті 188 Господарського кодексу України, відділом освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області надіслано Постачальнику пропозицію про розірвання договору (копія додається).
Дата публікації звіту: 23.07.2021 14:26

Запити/Пояснення