• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Кури охолоджені, яловичина охолоджена без кістки

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 241 960.00 UAH без ПДВ
Номер: 49261110f42c47bdaea7b6c4fc0ce583
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 20.04.2021 15:06 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.04.2021 № 270 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2021 № 270. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-04-12-004719-c 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимоги частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір №217 про закупівлю від 19.04.2021 (протокол №90 від 23.04.2021, додаткова угода №1 від 22.04.2021 до Договору №217 про закупівлю від 19.04.2021).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-Р-2021-04-12-002214-с; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), протокол засідання тендерного комітету від 23.04.2021 №90, договір про закупівлю №217 від 19.04.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 23.04.2021. Під час моніторингу встановлено, що Замовником 12.04.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ФОП Каплюк Валерій Михайлович. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте, Договір № 217 за предметом «Кури охолоджені, яловичина охолоджена без кістки» укладено 19.04.2021, тобто у строк раніше ніж 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, чим не дотримано вимоги частини сьомої статті 40 Закону. На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 23.04.2021 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що тендерним комітетом КП РОКЛ було прийнято рішення про розірвання договору у зв'язку з помилковим укладенням договору раніше визначеного законом терміну (протокол №90 від 23.04.2021, додаткова угода №1 від 22.04.2021 до Договору №217 про закупівлю від 19.04.2021).
Період усунення порушень: 23.04.2021 15:26 - 13.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2021 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом КП РОКЛ усунено недоліки прийнято рішення про розірвання договору у зв'язку з помилковим укладення договору раніше визначеного законом терміну.
Дата публікації звіту: 27.04.2021 10:42

Запити/Пояснення