• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: c1eea070c69a4803aba88b94d43ff4ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-28-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.05.2021 15:11 - 19.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.05.2021 № 154 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2021-04-12-003998-c 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, через розірвання договору з дотриманням вимог положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А0543 (далі – Замовник) на 2021 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 12.04.2021 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2021, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 23.04.2021 № 13/7, пояснення та документи Замовника, отримані 07.06.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, де зазначив, що умовою для застосування переговорної процедури є відсутність конкуренції з технічних причин (абзац 4 пункт 2 частина друга статті 40 Закону). У своєму обґрунтуванні щодо застосування переговорної процедури закупівлі Змовник посилається на експертний висновок Чернігівської регіональної торгово-промислової палати серія ЧН № 051537 від 31.03.2021 № ЧК-139 (далі – Експертний висновок), у якому зазначено про відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю послуг з капітального ремонту берегових і річкових ланок понтонно-мостового парку ПМП (ПМП-М) з базовим понтонним автомобілем може бути укладено тільки з одним постачальником. При цьому наведені у Експертному висновку дані щодо надання послуг виключно певним суб’єктом господарювання, ґрунтується на документах та інформації наданої учасником переговорної процедури закупівлі – товариством з обмеженою відповідальністю «171 Чернігівський ремонтний завод – 171 ЧРЗ». Водночас обґрунтування щодо застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилань на документи які б підтверджували здійснення аналізу ринку надання послуг з капітального ремонту річкових та берегових ланок пантонно-мостових парків ПМП (ПМП-М) та пошуку інших підприємств спроможних надати вказані послуги, а зводиться виключно до аналізу спроможності надати такі послуги лише ТОВ «171 Чернігівський ремонтний завод - 171 ЧРЗ». Варто зазначити, що у зведеному переліку суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij) станом на 30.04.2021 ТОВ «171 Чернігівський ремонтний завод - 171 ЧРЗ» відсутній. Крім того, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-12-003998-c державне підприємство «Харківський автомобільний завод» зазначило про готовність надання послуг з капітального ремонту річкових та берегових ланок пантонно-мостових парків ПМП (ПМП-М) та прийняття участі в зазначеній закупівлі. Таким чином Замовник безпідставно застосував переговорну процедуру закупівлі, чим порушив вимоги абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 23.06.2021 17:29 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2021 17:29

Оскарження висновку в суді

Опис: Суд,що розглядає справу-Господарський суд міста Києва.Справа №911/2183/21.Суддя Смирнова Ю.М.
Дата публікації: 26.10.2021 16:31
Дата відкриття провадження: 28.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 911/2183/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За рішенням тендерного комітету від 10.07.2021 року №94 прийнято рішення розірвати договір від 23.04.2021 року №13/7 за згодою сторін на підставі ст. 651-652 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України та на підставі договору. Направити ТОВ «171 Чернігівський ремонтний завод – 171 ЧРЗ» лист із відповідним зверненням про вимогу розірвання договору за згодою сторін.
Дата публікації звіту: 10.07.2021 10:58

Запити/Пояснення