-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Нафта і дистиляти (Бензин А 92)
09132000-3 Бензин
Завершена
3 315 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 575.00 UAH
Номер:
2bb86cbaa6de48e09ba00e4da30b3d54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-18-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2021 00:00
Період моніторингу:
18.11.2021 15:11 - 10.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2021 № 713
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2021 № 713.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-12-006553-a, 12.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Гладун С.М. щодо розірвання договору.
Крім цього, здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 03 грудня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-12-006645-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Гладун Сергія Михайловича (далі - ФОП Гладун С.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 114 від 29.04.2021; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2021, опубліковані переможцем тендеру документи на виконання вимог статті 17 Закону; договір про закупівлю товарів №25 від 13.05.2021, додаткові угоди №1 від 19.07.2021, №2 від 21.07.2021, №3 від 19.08.2021, №4 від 01.10.2021, №5 від 20.10.2021 та №6 від 03.11.2021; опубліковані Замовником під час моніторингу (22.11.2021 та 30.11.2021) пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Згідно з вимогами частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ФОП Гладун С.М. у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 8, 13 частини першої статті 17 Закону.
Згідно з вимогами частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Гладун С.М., який не надав Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідними пунктами частини першої статті 17 Закону, а укладено з ним договір №25 від 13.05.2021.
Період усунення порушень:
03.12.2021 14:17 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2021 14:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позивачем КП "Управління автомобільних шляхів" ЖМР направлено Адміністративний позов (вих. № 418/12/21 від 14. 12. 2021 р. ) до Житомирського окружного адміністративного суду. Відповідачем по даному позову є Західний офіс Держаудитслужби Державної аудиторської служби України.
Дата публікації:
15.12.2021 17:52
Дата відкриття провадження:
14.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
240/41735/21/41914/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, ознайомилось з висновком Держаудитслужби західного офісу про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-04-12-006553-а та не погоджується з ним та надає своє аргументоване заперечення.
Дата публікації звіту:
09.12.2021 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
e46e5c52df304927bae44c4f356c6fc1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2021 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-12-006553-а, яка проводилась комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a82450b319824c28a2b187c456d85f99
Назва:
Нафта і дистиляти (бензин А 92) код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Дата опублікування:
22.11.2021 09:51
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що КП УАШ не підпадає під дію вимог п. 4-1 постанови КМУ від 11. 10. 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), так як являється одержувачем бюджетних коштів, а не головним розпорядником. Також доводимо до Вашого відома, що у підприємства відсутній власний веб-сайт, в якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства .
Номер:
f207a968b4c74170825e43a12c994d22
Назва:
Нафта і дистиляти (бензин А 92) код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Дата опублікування:
22.11.2021 09:46
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що КП УАШ не підпадає під дію вимог п. 4-1 постанови КМУ від 11. 10. 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), так як являється одержувачем бюджетних коштів, а не головним розпорядником. Також доводимо до Вашого відома, що у підприємства відсутній власний веб-сайт, в якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства .
Номер:
10d4d1766ac54871888fffa872dd206b
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2021 11:59
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-12-006553-а, яка проводилась комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі укладено договір №25 від 13.05.2021 (далі Договір - №25) щодо постачання бензину А-92 в кількості 130 000 літр. Згідно умов договору Додатку 1 «Специфікація до вказаного договору ціна за одиницю бензину А-92 становить 24,50 грн з ПДВ за літр.
Додатковою угодою №2 від 21.07.2021 (далі – Додаткова угода №2) сторонами внесено зміни до Договору №25 в частині збільшення ціни за одиницю товару на 1,83 % без збільшення загальної суми договору, а також внесено відповідні зміни до Додатку 1 (специфікація) та до п.1.2 до вказаного договору (кількість бензину А-92 становить 128 034,876 літр), посилаючись на пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Вказана Додаткова угода №2 набирає чинності з моменту її підписання (21.07.2021).
Також, додатковою угодою №5 від 20.10.2021 (далі – Додаткова угода №5) сторонами внесено зміни до Договору №25 в частині збільшення ціни за одиницю товару на 4,69 % без збільшення загальної суми договору, а також внесено відповідні зміни до Додатку 1 (специфікації) та до п.1.2 до вказаного договору (кількість бензину А-92 становить 124 566,355 літр). Вказана Додаткова угода №5 набирає чинності з моменту її підписання (20.10.2021).
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Згідно умов пункту 3.5. Договору №25 у разі збільшення ціни на товар продавець зобовя’заний надати документальне підтвердження наявності підстав для збільшення ціни на товар. Підтвердженням для збільшення ціни на товар є довідка торгово-промислової палати України, або її територіального (регіонального) відділення з інформацією про середньо-ринкову вартість товару на території України на момент пропозиції щодо збільшення ціни товару.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Інформацію та відповідне документальне підтвердження щодо наявності коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору №25 від 13.05.2021, на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за договором відповідно до укладених додаткових угод №2 від 21.07.2021 та №5 від 20.10.2021 (звернення постачальника з розрахунком зростання вартості товару; підтверджуючі документи, які містять інформацію про фактичне коливання ціни товару на ринку в період між укладанням Договору №25 та додаткової угоди №2 від 21.07.2021 до нього та між укладаннями додаткової угоди №2 від 21.07.2021 та додаткової угоди №5 від 20.10.2021).
2. Інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №25 – в розрізі кожного місяця та в розрізі кожної встановленої згідно з договором ціни.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6378ea4004f64557b397df71b93212d0
Назва:
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92)
Дата опублікування:
30.11.2021 11:48
Опис:
КП «Управління автомобільних шляхів» ЖМР на Ваш запит про подання пояснення опублікований 26. 11. 2021 р. в системі ProZorro надає наступну інформацію:
1. Всі додаткові угоди до Договору № 25 про закупівлю товарів від 13. 05. 2021 р., на зміну ціни за одиницю товару, були здійснені на підставі Експертного висновку Київської торгово-промислової палати, а саме :
- Додаткова угода № 2 від 21. 07. 2021 р. – Експертний висновок ТПП № Ц-781 від 21.07. 2021 р., Лис щодо внесення змін до Договору № 25 від 13.05.2021 р. (додається);
- Додаткова угода № 5 від 20. 10. 2021 р. – Експертний висновок ТПП № Ц-1163/2 від 20.10.2021 р., Лис щодо внесення змін до Договору № 25 від 13.05.2021 р. (додається);
Всього укладено дві додаткові угоди щодо збільшення ціни за одиницю товару.
2. Станом на 26. 11. 2021 р. отримано 64567 л бензину А – 92 та сплачено 269740,81 грн. з ПДВ
- за ціною Договору № 25 про закупівлю товарів від 13. 05. 2021 р. – 18784 л по 24,50 грн. /л з ПДВ (видаткова накладна №№ РН-0000046, РН-0000058, РН-0000065, РН-0000007, РН-0000008);
- за Додатковою угодою № 2 від 21. 07. 2021 р. – 31738 л по 24,94 грн./л з ПДВ (видаткові накладні № № РН-0000082, РН-0000029, РН-0000238, РН-0000138, РН-000002);
- за Додаткова угода № 5 від 20. 10. 2021 р. – 14045 л по 26,11 грн./л з ПДВ (видаткові накладні № № РН-000239, РН-0000037, РН-0000221).
Копії видаткових накладних – додаються.