• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Ленкавського (від вул.Липова-Осада) в с.Загвіздя Загвіздянської сільської ради об'єднаної територіальної громади Тисменицького району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 4523000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія – Загвіздянська сільська рада, вул. Липова-Осада, 22є, с. Загвіздя, 77450, код ЄДРПОУ - 04356219 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі - закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Ленкавського (від вул.Липова-Осада) в с.Загвіздя Загвіздянської сільської ради об'єднаної територіальної громади Тисменицького району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 4523000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». 3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – Комунальна дорога, вул. Ленкавського (від вул.Липова-Осада) в с.Загвіздя, Івано-Франківської області, Україна;. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 2 576 546 грн. з ПДВ. 5. Строк виконання робіт – 15.10.2021 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29.04.2021 року 00:00 год. 7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1).Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 2).Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – Не вимагається 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

2 576 546.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 882.73 UAH
Номер: 82f44f155f1b4f1d85cb51ee030e3a9e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-19-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 19.05.2021 15:19 - 10.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.05.2021 № 329 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.05.2021 № 329 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-04-12-006200-b 12.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ПП «Новбуд» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Загвіздянської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «Новбуд», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.05.2021 № 21, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій відкритих торгів», що не відповідає пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, в якому зазначено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» та є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 07.06.2021 14:54 - 23.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.06.2021 14:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення: Формулювання у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД а саме «4.1.Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розбіжність формулювань у Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» та у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, про яку вказано у результатах моніторингу, ніяк не впливає на процедуру проведення закупівлі і не призводить до порушення основних принципів закупівель, оскільки дата розкриття тендерних пропозицій і дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій співпадають -29 квітня 2021 року. Формулювання, яке вказане в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 в розділі 4: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом __ днів (зазначається замовником, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)» теж не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, але не суперечить цій нормі, оскільки дата розкриття тендерних пропозицій ніколи не може наступати раніше за дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усунути розбіжність формулювань в тендерній документації, про яку йдеться у результатах моніторингу, неможливо, оскільки аукціон уже відбувся і переможця кваліфіковано без порушень закону, згідно результату висновку цього ж моніторингу. Вказане у результатах моніторингу порушення не призвело до порушення основних принципів закупівель. З метою недопущення порушень в подальшому, замовник та уповноважена особа зобов’язуються врахувати вказані у результатах моніторингу зауваження і використовувати в подальшому формулювання у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 08.06.2021 14:19