-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі»
Завершена
114 782 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 573 912.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 573 912.50 UAH
Номер:
8a9e503caa464ec984ef120c33e1e513
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000129
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 10:51 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-12-004360-b 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Девелопмент Профешионалс» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інбуд-XX1» та ТОВ «Кірабуд», відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Солом’янка – Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 26.03.2021 № 7, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інбуд-XX1» (далі – ТОВ «Інбуд-XX1»), товариства з обмеженою відповідальністю «Кірабуд» (далі – ТОВ «Кірабуд») та товариства з обмеженою відповідальністю «Девелопмент Профешионалс» (далі – ТОВ «Девелопмент Профешионалс»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 15.05.2021 та до 22.05.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 15, від 13.05.2021 № 16, від 20.05.2021 № 18 та від 24.05.2021 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021, договір підряду від 07.06.2021 № 7/06-21, додаткову угоду від 09.06.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 розділу VI тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у статусі переможця торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у паперовому вигляді кошторисів та розрахунків договірної ціни, які відповідатимуть загальним вимогам до розрахунку вартості робіт зазначеним у цій тендерній документації.
Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання кошторисів та розрахунків договірної ціни у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону.
Також моніторингом установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно додатку
№ 2 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі тендерної пропозиції не надав зазначеної інформації щодо технічного завдання, згідно додатку № 2 до тендерної документації, чим не дотримав вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Також моніторингом установлено, що у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок за формою 1 додатку № 6 до тендерної документації (з інформацією, зокрема, про найменування обладнання/машин/механізмів, які необхідні для виконання робіт ), у яких вказують найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.).
Учасник ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі тендерної пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів, у пунктах 10-14, 18-23, 26-33, 35-40, 45-51, 65-69, 73-79, 81-86, 89-94, 98-102 розділу ІІ та пунктах 112, 114, 118, 119, 122-126, 133-135, 141-147, 151, 153 розділу ІІІ якої передбачив, що для виконання робіт за предметом закупівлі використовуватимуться, зокрема, автогідропідіймачі, висотою підйому 28 м; автогейдери середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.] та 121 кВт [165 к.с.]; автогудронатори, місткістю 3500 л та 7000 л; агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подачею 2 м3/год, напором 150 м; агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А; агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А; агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивністю до 70 м3/год; агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужністю 1 кВт; агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивністю 500 м3/год; асфальтоукладальники універсальні, продуктивністю 600 т/год; асфальтоукладальники, продуктивністю 100 т/год; бульдозери, потужністю 59 кВт [80 к.с.], 79 кВт [108 к.с.] та 96 кВт [130 к.с.]; віброзаглиблювачі високочастотні для заглиблювання шпунтів та паль масою до 1,5 т; віброзаглиблювачі низькочастотні для заглиблювання металевих та залізобетонних паль масою до 3 т; віброзаглиблювачі низькочастотні для заглиблювання паль-оболонок; верстати трубозгинальні гідравлічні; верстати трубонарізні; верстати свердлильні; верстати трубозгинальні для труб діаметром до 1000 мм; викорчовувачі-збирачі з трактором, потужністю 79 кВт [108 к.с.]; електростанції пересувні (при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів), потужністю 60 кВт; електростанції пересувні, потужністю 10 кВт, 2 кВт та 4 кВт; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиском до 686 кПа [7ат], продуктивністю 2,2 м3/хв; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиском до 686 кПа [7ат], продуктивністю 5 м3/хв; компресори пересувні з електродвигуном, тиском 600 кПа [7ат], продуктивністю 0,5 м3/хв; крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомністю 6,3 т, до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т та до 800-1000 мм, вантажопідйомністю 35 т; лабораторію пересувну вимірювально-настройкову, пенал; машини бурильно-кранові на автомобілі, глибиною буріння 3,5 м; навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомністю 2 т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1 т; насос грязьовий, подачею 15 м3/год, напором 50 м; насосна станція електрична стаціонарна, подачею 50 м3/год, напором 50 м; підіймачі гідравлічні, висотою підйому 10 м, 12,5 м та 8 м; пневмобетоноукладальники, продуктивністю 3,3 м3; прес гіравлічний з електроприводом; прес кривошипний простої дії; прес листкозгинальний; прес-ножниці комбіновані; причіп тракторний, вантажопідйомністю 2 т; скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткістю ковша 3 м3; трактори на гусеничному ходу з лебідкою, потужністю 132 кВт [180 к.с]; трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с] та 79 кВт [108 к.с]; трактори на вневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с] та 176 кВт [240 к.с]; установки бурові шнекового буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 30 м, діаметром до 600 мм; установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиском нагнітання: низький 0,1 МПа [1кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]; установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц; шинотрубозгин з моторним приводом; щітки дорожні навісні на базі трактора; бадді, місткістю 2 м3; вібратори глибинні; гудронатори ручні; дефектоскопи ультразвукові імпульсні для просвічування виробу товщиною до 5000 мм; лебідки електричні, тяговим зусиллям до 12,26 кН [1,25т], до 49,05 кН [5т], до 5,79 кН [0,59т] та до 14,72 кН [1,5т]; люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомністю 300/500 кг; насос гідравлічний ручний; ножиці листові кривошипні [гільйотинні]; пістолет монтажний; пилосос промисловий; прес ручний; розпушувач причіпний; рубанки електричні; станок для різання керамічної плитки; термопенал з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг; термопідтродувка GHG 660 LCD; фарборозпилювач ручний та ямокопач.
При цьому, учасник ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі тендерної пропозиції надав довідку про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 26.04.2021 № 01/04/22, яка не містить інформації про зазначене обладнання/машини/механізми (найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)), чим не дотримав вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Девелопмент Профешионалс», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
07.07.2021 17:47 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2021 17:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява з додатками №108/37-232 від 21.07.2021 року (укрпошта накладна 0101417233459).
Дата публікації:
21.07.2021 19:41
Дата відкриття провадження:
22.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
640/20624/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
за результатами моніторингу UA-M-2021-06-10-000129
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 07 липня 2021 року, за результатами моніторингу № UA-M-2021-06-10-000129 закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі», оголошення № UA-2021-04-12-004360-b.
За результатами розгляду повідомляємо таке.
Щодо встановленого порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону: Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання кошторисів та розрахунків договірної ціни у паперовому вигляді.
Вимога, яка зазначена у пункті 2 розділу VI тендерної документації, щодо надання учасником - переможцем у паперовому вигляді кошторисів та розрахунків договірної ціни була встановлена виключно для поліпшення підготовки та укладання договору про закупівлю із переможцем, враховуючи специфіку предмету закупівлі та великий об’єм кошторисів, які Замовнику доводиться друкувати.
Наявність зазначеної вимоги у тендерній документації не може бути причиною для розірвання договору.
Зважаючи на викладені обставини, Замовник вважає, що Підприємством не допущено порушень Закону під час складання документації під час публікації цієї закупівлі.
Щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Закон України «Про публічні закупівлі» (Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
1. В пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації прописаний зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження перелічених у цьому пункті документів, які повинні бути оформлені відповідно до вимог тендерної документації.
Так, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно Додатку № 2 до тендерної документації, зауважимо, що Додатком № 2 до тендерної документації є Технічне завдання на виконання робіт, в якому міститься Відомість обсягів робіт до предмету закупівлі.
При цьому, у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником прописані детальні вимоги щодо документального підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: «В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами));
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі своєї пропозиції надає файли з назвами «Договірна ціна», «Кошторис 1-5», «Підсумкова відомість ресурсів», «Розрахунок ЗП», «Календарний графік», «Модель», «Гарантійні листи» в яких міститься уся інформація, яка вимагалася у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для документального підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, ТОВ «Девелопмент Профешионалс» виконав вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно додатку № 2 до тендерної документації.
2. Відповідно до статті 16 Закону Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік підтвердних документів, що надає Учасник для підтвердження такого критерію.
Щодо критерію 1.: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначено, що Учасники повинні надати:
«довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.))».
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 26.04.2021 р. № 01/04/22 з відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, які необхідні для виконання робіт, яка містить інформацію про обладнання/машини/механізми (найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)), чим дотримав вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога про те, що учасник повинен надати інформацію про все обладнання/машини/механізми, які вказані в підсумковій відомості ресурсів, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника, який не надав цю інформацію.
Замовник вважає, що Учасник (ТОВ «Девелопмент Профешионалс») повністю документально підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам кваліфікаційного критерія «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тому Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Девелопмент Профешионалс» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону.
Таким чином вважаємо, що Замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, тому не має підстав для розірвання договору з переможцем.
Дата публікації звіту:
14.07.2021 19:24
Запити/Пояснення
Номер:
503b4291e7a34d5ca84ed8f5cb50482a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом’янському районі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-004360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4cd19b26b74e483bacb36cb4742e5617
Назва:
Пояснення до запиту по моніторингу ID UA-M-2021-06-10-000129
Дата опублікування:
23.06.2021 17:16
Опис:
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 18 червня 2021 року щодо закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-04-12-004360-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме:
- Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік;
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 24.04.2018 року № 687 Про перезатвердження проекту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова,27 у Солом'янському районі»;
- Експертний звіт виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 25.03.2021 року № 12/е/21 .
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту.
Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 26.03.2021 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F2AEBFE27AA73D8AC22586A400521783.