• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи із капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Леваневського (від перехрестя з вулицею Некрасова до перехрестя з вулицею Митрофанова) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Очікувана вартість. Закупівля до 15.12.2022 року Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

18 705 786.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 600.00 UAH
Номер: c80e9d04010a4f32ae4ff31fbcb87d76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.05.2021 14:56 - 12.06.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.05.2021 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2021-04-09-007417-a 09.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», ТОВ «Данко», ПП «Шляхбудпроект», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.04.2021 № 147, вимогу учасника про усунення порушення від 10.05.2021 та відповідь на неї Замовника від 11.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» (далі – ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі - ТОВ «Данко»), приватного підприємства «Шляхбудпроект» (далі – ПП «Шляхбудпроект»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 29.04.2021 № 148, від 30.04.2021 № 149 та № 150, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021, договір від 13.05.2021 № 392/2021, пояснення та документи Замовника, надані 26.05.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 15.06.2021 18:34 - 19.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2021 18:34

Запити/Пояснення