-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Гагаріна у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
ДБН А.2.2-3:2014
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
429680b99be24776a9fd24f786628c77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 15:03 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2021 Одеса № 277
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 28.05.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2021 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2021-04-09-002057-b 09.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМУ-56» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію, яку затверджено протоколом тендерного комітету від 09.04.2021 № 47 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ-56» (далі – ТОВ «СМУ-56»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі від 07.05.2021 № 140, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.05.2021, укладений договір про закупівлю від 18.05.2021 № 393, відповідь Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.06.2021.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 07.05.2021 та укладено договір про закупівлю від 18.05.2021 № 393.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СМУ-56» встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, додаються документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).
У випадку використання не власної лабораторії, в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) тощо обов’язково має зазначатися інформація про те, що лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. Копія відповідного договору обов’язково додається.
Однак, наданий на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМУ-56», договір про надання лабораторних послуг
від 12.08.2020 № 12/08-20, що укладений між ТОВ «СМУ-56» (Замовник лабораторних послуг) та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУДМОНТАЖ» (Виконавець лабораторних послуг), не містить інформації, що лабораторія залучається для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
Тому, у межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 31.05.2021 з питань невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМУ-56».
Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.06.2021 не обґрунтовують рішення Замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМУ-56».
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМУ-56» з підстав її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
03.06.2021 16:12 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-05-28-000040 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт - Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Гагаріна у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області, а саме вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, повідомляємо, що Управління житлово-комунального господарства має намір розірвати договір № 393 від 18.05.2021 та здійснює необхідні заходи для цього. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору. Відповідно до договору порушення зобов'язань зі сторони ТОВ «СМУ-56» не встановлено. У зв’язку з чим не має правових підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області звернулося з пропозицією до ТОВ «СМУ-56» розірвати договір за згодою сторін. На даний час ця пропозиція ще на розгляді ТОВ «СМУ-56».
Виходячи з вище наведеного, повідомляємо Вам що найближчим часом договір буде розірвано.
В майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені
Дата публікації звіту:
10.06.2021 12:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.06.2021 11:17
Запити/Пояснення
Номер:
262418ebe5fb4bfd9f2abbd519aea137
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.05.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2021 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2021 № 277 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-09-002057-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «СМУ-56» вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як договір про надання послуг від 12.08.2020 № 12/08-20, що укладений між ТОВ «СМУ-56» та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУДМОНТАЖ» та наданий у складі тендерної пропозиції, не містить інформації, що лабораторія залучається для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів?
2) яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі? Надати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b0982fa8778c4695984bfbeff7fea4d5
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.06.2021 10:57
Опис:
На надходження запиту від Держаудитслужби про надання пояснення в електронній системі закупівлі Замовник надає наступну інформацію:
1) Щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 31.05.2021 за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Гагаріна у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-09-002057-b ) надаємо пояснення:
1) рішення щодо відповідності учасника ТОВ «СМУ-56» вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації прийнято на підставі договору про надання послуг від 12.08.2020 № 12/08-20, що укладений між ТОВ «СМУ-56» та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУДМОНТАЖ» та наданий у складі тендерної пропозиції, в якому міститься інформація про послуги які будуть надаватися Виконавцем Замовнику, а саме:
1 - лабораторні випробування піску для будівельних робіт;
2. - лабораторні випробування щебня та гравію для будівельних робіт;
3. - лабораторні випробування бетону;
4. - лабораторні випробування розчинових сумішей будівельних;
5. - лабораторні випробування розчинів будівельних;
6. - лабораторні випробування грунтів.
7. - лабораторні випробування сумішей асфальто-бетонних дорожніх та асфальтобетонних дорожніх та аеродромних.
8. - лабораторні випробування сумішей асфальто-бетонних і асфальтобетонщебенево-мастикових.
Так як предмет закупівлі – дорога та тротуари, то потребується саме лабораторні випробування сумішей асфальто-бетонних дорожніх. Операційний та вхідний контроль являється складовою частиною лабораторних випробувань.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення
предмета закупівлі:
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Гагаріна у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги UA-2021-04-09-002057-b
Розмір бюджетного призначення 1000000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України та умовам цього Договору. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла Ізмаїльського району Одеської області по вул. Гагаріна та включають поточний ремонт дороги та тротуарів.
Обсяги послуги складають 686,4 м2.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, бюджетного запиту, та затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.03.2021 № 255 «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2021 рік (код бюджету 1216030)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту благоустрою, на підставі якого був складений дефектний акт (додається);
- згідно програми АВК;
- на підставі збірника «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», що поставляється згідно договору № 1/005-Пз від 05.02.2021 Аналітичним центром «Будівництво-сучасні технології»;
- моніторингом ринку міста Ізмаїл.
За результатом вищезазначеного даний об’єкт був затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.03.2021 № 255 «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2021 рік (додається) (код бюджету 1216030)».
Номер:
8df944a2bcf7407db9a575363b6cd54c
Назва:
Щодо подовження терміну на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
Дата опублікування:
08.06.2021 17:04
Опис:
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору. Відповідно до договору порушення зобов'язань зі сторони ТОВ «СМУ-56» не встановлено. У зв’язку з чим не має правових підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області звернулося з пропозицією до ТОВ «СМУ-56» розірвати договір за згодою сторін. На даний час ця пропозиція ще на розгляді ТОВ «СМУ-56».
Виходячи з вище наведеного, просимо Вас подовжити термін для можливості виконання Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель.