• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Гагаріна у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області

ДБН А.2.2-3:2014

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 429680b99be24776a9fd24f786628c77
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-28-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 28.05.2021 15:03 - 19.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.05.2021 Одеса № 277 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 28.05.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2021 № 277 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2021-04-09-002057-b 09.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-31-96, vasilvasil77@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМУ-56» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію, яку затверджено протоколом тендерного комітету від 09.04.2021 № 47 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ-56» (далі – ТОВ «СМУ-56»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем процедури закупівлі від 07.05.2021 № 140, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.05.2021, укладений договір про закупівлю від 18.05.2021 № 393, відповідь Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.06.2021. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 07.05.2021 та укладено договір про закупівлю від 18.05.2021 № 393. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СМУ-56» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, додаються документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). У випадку використання не власної лабораторії, в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) тощо обов’язково має зазначатися інформація про те, що лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. Копія відповідного договору обов’язково додається. Однак, наданий на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМУ-56», договір про надання лабораторних послуг від 12.08.2020 № 12/08-20, що укладений між ТОВ «СМУ-56» (Замовник лабораторних послуг) та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУДМОНТАЖ» (Виконавець лабораторних послуг), не містить інформації, що лабораторія залучається для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. Тому, у межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 31.05.2021 з питань невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМУ-56». Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.06.2021 не обґрунтовують рішення Замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМУ-56». Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМУ-56» з підстав її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 03.06.2021 16:12 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2021 16:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-05-28-000040 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт - Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Гагаріна у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області, а саме вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, повідомляємо, що Управління житлово-комунального господарства має намір розірвати договір № 393 від 18.05.2021 та здійснює необхідні заходи для цього. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору. Відповідно до договору порушення зобов'язань зі сторони ТОВ «СМУ-56» не встановлено. У зв’язку з чим не має правових підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області звернулося з пропозицією до ТОВ «СМУ-56» розірвати договір за згодою сторін. На даний час ця пропозиція ще на розгляді ТОВ «СМУ-56». Виходячи з вище наведеного, повідомляємо Вам що найближчим часом договір буде розірвано. В майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені
Дата публікації звіту: 10.06.2021 12:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 18.06.2021 11:17

Запити/Пояснення