-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання - Навантажувач телескопічний JCB 535-95 Agri або іквівалент
Завершена
3 177 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 773.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 773.00 UAH
Номер:
49297a4970c146f0b16230aa7718f96b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 16:39 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 Одеса № 525
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 525
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
17 UA-2021-04-09-004277-c 09.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини першої та другої статті 16 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Новолатівське» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.04.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.04.2021 в електронній системі закупівель, договір поставки від 12.05.2021 № 21/22, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 14.09.2021.
За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини першої статті 16 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 16 Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Проте на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини першої та другої статті 16 Закону Замовником не визначені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Проте на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовником не визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону для надання таких документів учасником та переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
21.09.2021 17:05 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2021 17:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Південний офіс Держаудитслужби № UA-M-2021-09-08-000031 (дата публікації 21.09.2021) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини першої та другої статті 16 та частини третьої статті 17 Закону.
В зв’язку з тим що закупівля №10539992, Придбання - Навантажувач телескопічний JCB 535-95 Agri або еквівалент (ДК021: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером UA-P-2021-04-09-003807-a) на стадії завершено внести зміни в тендерну документацію, тобто здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку не є можливим.
З метою недопущення подібних випадків у майбутньому, уповноважена особа замовника:
1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги статті пункту 2 частини другої статті 22, частини першої та другої статті 16 та частини третьої статті 17 Закону;
2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені рекомендації Південного офісу Держаудитслужби щодо застосування законодавства у сфері закупівель;
3) вирішено, в майбутньому, відповідно до вимоги статті пункту 2 частини другої статті 22, частини першої та другої статті 16 та частини третьої статті 17 Закону, в тендерній документації чітко зазначати перелік документів, критерії та/або інформацію.
Дата публікації звіту:
27.09.2021 09:25
Запити/Пояснення
Номер:
8d9711e7eeed4387bb8e791cf758c921
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2021 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
539ec679820b4fb6a97eef5939e7e301
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.09.2021 10:30
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, було надано запит про надання пояснень. У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень, (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. за № 1266, Замовник з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів повинен забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Обґрунтування доцільності закупівлі. Визнано підприємством, комунальної власності Новолатівської територіальної громади, та покладено виконання таких завдань/функцій:
для обслуговування вуличного освітлення, ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, та роботи по благоустрою ОТГ, обслуговування населення,технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника багатофункціональної техніки. Згідно із технічним завданням.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. за № 1266, Замовником на офіційному власному вебсайті gromada.online/rada/39196205/main/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характерист предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі