-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (код ДК 021:2015 - 15110000-2): філе куряче охолоджене (код ДК 021:2015 - 15112130-6 - Курятина), яловичина охолоджена без кісток (код ДК 021:2015 - 15111100-0)
Завершена
222 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 110.00 UAH
Номер:
d86bcd9b5b71432d8db4c4cd14cf8226
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-30-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2021 00:00
Період моніторингу:
30.04.2021 14:19 - 27.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.04.2021 № 296
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.04.2021 № 296.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-04-09-002890-c 09.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Варковицької сільської ради (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-09-000711-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції від 27.04.2021 №32, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.05.2021 року.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в тендерній документації на закупівлю товару ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо в п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією тендерною документацією. Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником-переможцем ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", не містить накладеного електронного
Підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
Згідно п. 5. п.п. 1 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій зазначено, що учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію надає аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару за цим договором, та листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
Згідно п. 5. п.п. 2 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій зазначено, що учасник у складі пропозиції довідкою повідомляє про наявність експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадку, визначеному статтею 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В переможця торгів ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" в складі тендерної пропозиції відсутня вищезазначена інформація.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та п.2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 30.04.2021 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 06.05.2021 Замовником надано пояснення: «…в системі «Prozoro» не вчиняється жодна дія без підтвердження КЕПом то і при завантажені документів Учасником проводяться аналогічні дії». Надані пояснення в частині невідповідності кваліфікаційним вимогам не обґрунтовують прийняте рішення про визнання переможцем торгів ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА".
Період усунення порушень:
07.05.2021 14:21 - 25.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2021 14:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про усунення порушеннь
Дата публікації звіту:
13.05.2021 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
8c94bbdcc5e6455cba600e83cc239616
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2021 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету М'ясо (код ДК 021:2015 - 15110000-2): філе куряче охолоджене (код ДК 021:2015 - 15112130-6 - Курятина), яловичина охолоджена без кісток (код ДК 021:2015 - 15111100-0) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-04-09-002890-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- Відповідно до п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією тендерною документацією. Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником-переможцем ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
- Згідно п. 5. п.п. 1«Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій зазначено, що учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію надає аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару за цим договором, та листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
- Згідно п. 5. п.п. 2«Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій зазначено, що учасник у складі пропозиції довідкою повідомляє про наявність експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадку, визначеному статтею 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В переможця торгів ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" в складі тендерної пропозиції відсутня вищезазначена інформація.
Чому пропозиція учасника ФОП "ГАВРИЛЮК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" не була відхилена згідно частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.